AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har blitt mobba for utseende hele livet og jeg er så lei. Klarer ikke å se meg i speilet uten å kjenne på et intenst hat gir meg selv. Min mor har sagt at hun ikke fant noe attraktivt ved pappa i det hele tatt, hun ble kun sammen med han fordi hun var usikker innflytter. Jeg har blitt banka, forsøkt drept to ganger og fått dødstrusler på nett pp grunn av hvordan jeg ser ut. Uansett hva jeg gjør så slipper jeg ikke unna, det forfølger meg hele tiden. Jeg har absolutt ingen selvtillit ig vet ikke hvordan jeg kan bygge den opp.. jeg er 20 år og har begynt å miste håret i tillegg, som ikke hjelper i det hele tatt. Prøver kan ta ukesvis å komme tilbake og det faller av svære klumper hår hver dag. Jeg vet legit ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 5a069...a0b 2
Havspeil Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Du skal gå til legen ❤, både ifht hårtapet og traumene. Du trenger utredning fysisk og psykisk. Samt ressurser og verktøy. 🌹 Du er vakker og verdifull! Endret 17. juli 2022 av Havspeil 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå