AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Det står i info fra reiseselskapet at alt med litiumbatterier må i håndbagasjen. Hvordan vet jeg om epilatoren min har litiumbatteri eller annet batteri? Finner ingenting om det på brauns nettsider eller på elkjøp sine nettsider. Det står bare batteri. Det er en oppladbar braun silk epil 9. Er det noen som vet? Anonymkode: 66248...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Legg alt av batterier i håndbagasjen, mens selve epilatoren i bagasjen Anonymkode: 67217...8c2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Legg alt av batterier i håndbagasjen, mens selve epilatoren i bagasjen Anonymkode: 67217...8c2 Batteriet kan ikke tas ut. Anonymkode: 66248...5cd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Det pleier vel å være lithium-batteri, (Li-ion). Bare å google, det står bl.a. her: https://cdon.no/husholdningsapparater/braun-silk-epil-9-9-961-bla-hvit-40-pinsetter-0-5-mm-100-240-v-innebygget-lithium-ion-li-ion-p55563444 Så da skal man vel ha det i håndbagasjen, da. Jeg har egentlig aldri tenkt over sånt, eneste jeg ikke har av elektronikk i håndbagasje er laptop, nettbrett og mobil. Men jeg har hatt oppladbare ting der som muligens har lithium-batteri, som trådløs høyttaler og vibrator. Fint å følge reglene da.. frykten er vel at den skal varmes opp og ta fyr, sånn som det var med noen Samsung-telefoner en stund. Anonymkode: c543d...7ec
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det pleier vel å være lithium-batteri, (Li-ion). Bare å google, det står bl.a. her: https://cdon.no/husholdningsapparater/braun-silk-epil-9-9-961-bla-hvit-40-pinsetter-0-5-mm-100-240-v-innebygget-lithium-ion-li-ion-p55563444 Så da skal man vel ha det i håndbagasjen, da. Jeg har egentlig aldri tenkt over sånt, eneste jeg ikke har av elektronikk i håndbagasje er laptop, nettbrett og mobil. Men jeg har hatt oppladbare ting der som muligens har lithium-batteri, som trådløs høyttaler og vibrator. Fint å følge reglene da.. frykten er vel at den skal varmes opp og ta fyr, sånn som det var med noen Samsung-telefoner en stund. Anonymkode: c543d...7ec Takk for svar. 😊 Jeg sjekka bare der jeg kjøpte den, produsentens nettside og brukermanualen, uten å finne svar. Anonymkode: 66248...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå