AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Har vært singel en del år nå etter et 12 års langs forhold. Men ikke datet så mye. Jeg er nok litt forsiktig av meg, mulig det går på personlighet. Men jeg går stort sett aldri på date bare for å gå på date. Heller aldri for å se om det kan være noe.. Hvis jeg går på date må jeg ha følt god kjemi først. Dette har stort sett resultert i langvarige forhold med "første daten". Virker som mange dater og koser seg, å skulle ønske jeg hadde litt mer av det genet der. Men er sånn på andre området i livet også. Skulle ønske jeg klarte ta flere sjanser/gi mer f... På annen side føler jeg ofte at de mannfolkene jeg kommer i kontakt med er de seriøse typene, noe som ikke alltid er positivt. Mens andre igjen sier at det er så mange playere blant mannfolkene. Hvordan er du? Hvilke type mannfolk ender du som oftes på date med? Anonymkode: 9bb26...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Ender som oftest opp med damer, siden jeg er mann, men ender alltid opp alene uansett. Har aldri klart å knekke koden for dating og flørting, så det gjør det vanskelig. Anonymkode: 04848...2cc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Forsøker date et par ganger i året. Men blir like skuffet/oppgitt hver gang, så jeg tar lange pauser imellom. Tror neppe jeg finner en som fyller alle mine krav desverre😅 Trives så utrolig godt alene, og orker ikke involvere meg med en som er sånn halvveis.. Anonymkode: 17f49...408
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Spørs hva du mener med dating? Bedriver ikke dating for å ende opp i noe langvarig forhold, men treffer og dater mye bare for å møte nye folk og ha noen flørter her og der. Mye morsommere og mindre forpliktende enn å skal despe inn i forhold hele tiden. Om du er singel etter 12 år i forhold så ser jeg ikke helt hvorfor du skal date for å komme deg inn i et nytt forhold med engang. Helt bortkasta bruk av singellivet. Anonymkode: 1c3e7...c9c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Det er så rart å få innblikk i hvordan gamet er for damer 🙂 Det å selv bestemme at "nå vil jeg date noen" er en virkelighet som er så fjern fra min. En evig hundsing uten likes og ingen som ser på meg, hadde vært fantastisk å bare kunne velge ut damer på samme måte som det fungerer motsatt vei 😅 Anonymkode: 1a734...0ba
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Nei, 1-2 ganger i året. Mest fordi jeg ikke har mulighet til å gjøre det oftere, dels fordi jeg er kresen selv også og synes det er litt slitsomt. Anonymkode: 99715...a49
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er så rart å få innblikk i hvordan gamet er for damer 🙂 Det å selv bestemme at "nå vil jeg date noen" er en virkelighet som er så fjern fra min. En evig hundsing uten likes og ingen som ser på meg, hadde vært fantastisk å bare kunne velge ut damer på samme måte som det fungerer motsatt vei 😅 Anonymkode: 1a734...0ba Eh, det er virkelig ikke sånn at alle vi damer kan velge og vrake. Skjønner ikke at dere menn tror det? Jeg er 40 år og har aldri opplevd at en mann vil ha meg. Ever. Har prøvd ulike datingsider, til og med Kristendate. Men der fikk jeg høre hvilken stygg hore jeg er som burde vært abortert, så kan ikke si det var mye kristelig oppførsel blant mannfolka der.. Dere menn er bare overfladiske og vil ha overopererte babes med anoreksia. Så jeg dater ikke for ingen mann i hele verden vil ha meg. Var på en date i fjor sommer da han jeg møtte sa jeg hadde stygg nese. Jeg sliter fortsatt med selvfølelsen etter dette og føler meg stygg og jævlig. Menn elsker å ødelegge damer psykisk virker det som Møtte også en skilt 2-barnsfar i desember som ghostet meg fordi jeg ikke ville ha sex. Sånn er det for oss stygge damer. Mens menn bare kan velge og vrake, til og med terroristen Matapour er gift og har barn. Er så ufattelig dårlig gjort. De jævligste menn får kjæreste, mens mange av oss kvinner er dømt til et liv i ensomhet. Hvor er rettferdigheten i dette? Anonymkode: c44e8...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har vært singel i flerfoldige år nå, og dater ikke i det hele tatt. Jeg tør ikke. Anonymkode: fa84c...ef4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spørs hva du mener med dating? Bedriver ikke dating for å ende opp i noe langvarig forhold, men treffer og dater mye bare for å møte nye folk og ha noen flørter her og der. Mye morsommere og mindre forpliktende enn å skal despe inn i forhold hele tiden. Om du er singel etter 12 år i forhold så ser jeg ikke helt hvorfor du skal date for å komme deg inn i et nytt forhold med engang. Helt bortkasta bruk av singellivet. Anonymkode: 1c3e7...c9c Vært singel i 4 år nå da. Men ja, det var jo litt av poenget med tråden? Jeg klarer ikke bare "gå på date". Som jeg skriver, skulle ønske jeg klarte det 😊 Jeg går først på date når man har fått såpass god kjemi at det noen ganger er vanskelig å komme seg ut av det, fordi man bare vil date å ha det gøy. Som beskrevet, jeg kommer oftest i kontakt med seriøse mannfolk som ikke dater særlig mange heller.. Men vil ha det eksklusivt, enten i form av forhold eller venner med fordeler. Derfor jeg lurer på om det går på personlighet. Hvordan man "oppfører" seg når man er singel. Anonymkode: 9bb26...5aa
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært singel i flerfoldige år nå, og dater ikke i det hele tatt. Jeg tør ikke. Anonymkode: fa84c...ef4 Det skjønner jeg godt! Er sykt mye rart der ute. Det er sikkert mange rare damer og, men du aner ikke hvor mange jævlige menn som fins. Mine venninner kan bekrefte dette. En venninne av meg dro på Tinder-date for noen uker siden og fikk høre "oj du var feitere enn jeg trodde." Trivelig! Selv var han ikke akkurat noen Rod Stewart-hunk men hun tenkte dra på date for å se an kjemien. Ble ingen date nr 2. Det virker seriøst som mange menn tenner på å oppføre seg mest mulig jævlig mot kvinner. Hadde vært gøy å vite grunnen til at de er sånn? Det blir jo ikke mye langvarig dating med sånn oppførsel. Anonymkode: c44e8...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Lurer på hvor dere treffer disse mennene? Kanskje like greit å være kresen før date allikevel da.. 😅 Takk for alle tilbakemeldinger! Lest alle svarene, å fy søren hva enkelte her har opplevd da! At det går an 😵 Jeg er sikker på at det disse folkene har sagt ikke stemmer. Ikke la de knekke dere. Det er bare usikkerheten deres som snakker.. 😟 Anonymkode: 9bb26...5aa
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Har alltid vært singel og aldri vært på date. Er dame i tidlig 30 årene. Anonymkode: 91d55...902
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Jeg dater ingenting akkurat nå. 😕 Jeg er ikke typen til å bare flørte, leke meg og date for skøy. Jeg forstår ikke vitsen. Jeg dater fordi jeg vil finne mannen i mitt liv. En kjæreste. Noen å bygge en fremtid med. Da gidder jeg ikke date menn som jeg VET det aldri kommer til å skje noe videre med. Det er bare en unødvendig stress-faktor i livet mitt som jeg ikke ønsker. Bare det å forberede seg til første date er så nervepirrende at det opptar hele dagen min. Anonymkode: 5aa2b...f27 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 Var på en del dater for noen år siden men det var jo bare lureri og om å få deg til sengs eller så hadde jeg null interesse av dem. Siste daten var nå i juni og da fløy en helt fra amsterdam for å treffe meg. Men vi hadde da chattet siden 2020. Det ble nå en hyggelig helg men jeg har null følelser og så røykte han likt og det er en dealbreaker for min del. Hans feil at han ikke kunne være ærlig på den. Etter det er stille. Har fortsatt kontakt med den "flyvende hollender" da...ser ingen grunn til å kutte kontakten med en hyggelig person. Anonymkode: 6b7b0...ed7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 31 minutter siden, AnonymBruker said: Det skjønner jeg godt! Er sykt mye rart der ute. Det er sikkert mange rare damer og, men du aner ikke hvor mange jævlige menn som fins. Mine venninner kan bekrefte dette. En venninne av meg dro på Tinder-date for noen uker siden og fikk høre "oj du var feitere enn jeg trodde." Trivelig! Selv var han ikke akkurat noen Rod Stewart-hunk men hun tenkte dra på date for å se an kjemien. Ble ingen date nr 2. Det virker seriøst som mange menn tenner på å oppføre seg mest mulig jævlig mot kvinner. Hadde vært gøy å vite grunnen til at de er sånn? Det blir jo ikke mye langvarig dating med sånn oppførsel. Anonymkode: c44e8...a3e Det var meg du siterte og jeg er kvinne, så jo - jeg aner hvor mange jævlige menn som fins. Selvfølgelig vet jeg at mange menn ikke er jævlige i det hele tatt, men jeg tør ikke lete fordi jeg er redd for å møte på de jævlige. Jeg har også sluttet å gå ut på byen, for jeg ønsker ikke one-night stand, og en del blir fæle når man sier nei til å ta dem med hjem. Stygg ordbruk er slitsomt nok, men noen blir også fysisk aggressive. Jeg orker ikke sånt. Folk som kjenner meg godt sier jeg er smart, morsom, ganske pen og veldig snill. Mennene jeg kjenner er greie, og i etablerte forhold. Kvinner jeg kjenner som er single, har mange av de samme opplevelsene som meg og vegrer seg også for å date, av samme grunner. Anonymkode: fa84c...ef4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 Har vært singel i ett år nå, og dater ikke fordi jeg virkelig ikke har lyst. Forrige gang jeg var singel prøvde jeg diverse nettdatingsteder, og herregud for en forstyrret kultur det er… Menn som er ødelagte, følelsesmessig avstumpede og hele tiden er på utkikk etter «noe bedre». Nei, ellers takk. Å date bare for å date er absolutt ikke gøy. Trives godt med å være singel, men hvis jeg tilfeldigvis skulle møte noen i virkeligheten jeg har veldig god kjemi med er jeg åpen for noe mer. Men nettdating og det styret der? Aldri mer. Grøss. Anonymkode: 3c7c9...50f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 Aldri datet. M30. Anonymkode: 745fd...5ef
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 Nei. Jeg var på én date med en jeg trodde var en ordentlig fyr, men selv om det var han som inviterte, og selv om alt virket så bra FØR daten, satt han og bare skrøt av seg selv og snakket ned andre mennesker og kategoriserte de som «røykere», «navere» osv. Et menneskesyn som var helt hinsides. Jeg betalte maten min, selv da servitøren slo inn alt samtidig, gjorde han det klinkende klart for hele restauranten at vi betalte splittet. Det ble en pinlig scene… Fra hans side… Hørte ingenting mer fra han, og jeg sletta og blokkerte. Det var en knekk på selvtilliten, og vil ikke utsette meg for noe sånt mer. Han trengte ikke å demonstrere i restauranten at vi ikke var sammen… Kunne ha vippset han etterpå men tok hintet… Var enklere før, da førte en date til noe hyggelig, gode minner, som regel et forhold om fyren var ordentlig, og ikke å bli rett og slett nedverdiget. Komplimenter på utseende, jeg brukte å tiltrekke meg flotte menn… Skjønner ikke vitsen med å behandle damer så nedrig, og samtidig sitte der og snakke ned folk som er annerledes enn seg selv… Flaut og pinlig. Så sånt har jeg verken tid eller lyst til å bruke tida mi på. Er 100% alenemor, og må betale og arrangere og planlegge med barnevakt etc for å få til noen date. Blir for dyrt når man må betale og stresse for å bli behandlet som søppel. Så jeg dater ikke mer, og har gitt opp. Leser heller en bok. Har menn som er interesserte, men jeg bare orker ikke å ta meg råd til å ut og spise, ordne barnevakt, skyss etc for å gå på en muligens dårlig date. Tida mi er mer verdifull enn det. Anonymkode: 9faf9...317 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Nei, orker ikke tanken på nettdating og ellers er det ingen i min hverdag jeg kunne gått på date med. Har gitt opp tanken på å treffe noen, har barn og et ekteskap bak meg. Anonymkode: f7125...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå