AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Det er alltid noe: svette klær etter trening eller noen form for fysisk aktivitet, sure oppstøt, gasser i alle ender og hyppige toalett besøk 3-5 ganger om dagen. Jeg holder på å miste forstanden. Har foreslått at svette klær (svetten hans stinker! Til og med sengen og sengetøyet har bukket under for den, så har innsett at vi er folk som har et illeluktende soverom) enten kan vaskes med en gang eller henges ut under tak, men nei for «da blir det så mange småvasker og høyt strømforbruk» og «han må jo få ha klær i sitt eget hus». De ligger kontinuerlig i skittentøysdunken og dunser ned hele huset (helst trykt godt ned i med minimalt tilgang til oksygen for, gud forby, at det skal tørke) og hele rommet og alt i dunken begynner å lukte. Har også oppfordret han til å gå til lege med sine mange gasser og hyppige besøk til den gylne trone. Promper som et enmanns hornorkester om natten og det kan umulig være normalt å ikke kunne le eller bøye seg uten at det smyge ut en ukontrollert promp (dette synst han også er hysterisk morsomt) eller å ikke kunne drikke noe syrlig uten at det blir en gurping og sureoppstøtt, helst etter et stort måltid med pepperoni pizza og øl. Has forsvar? «Du er så sensitiv». Og så lurer han på hvorfor vi ikke har mer sex?! Har aldri vært borti dette med noen tidligere partner, så råd tas imot med takk! Det var dagens utblåsning (selv om det trolig kommer mange fler fra hans kant i løpet av døgnets 24 timer 😫) Anonymkode: e090a...051 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Mange ganger om dagen, minst en, men opp til 3. TS AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dusjer han ikke? Anonymkode: 36f95...353 Anonymkode: e090a...051 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Han har tydeligvis problemer med tarmen og det er uforskyldt. Men skjønner det er uutholdelig å bli utsatt for gasser i ett kjør. Nør det gjelder svette klær så må han skifte, og kanskje de stinker mindre og svetten fester seg mindre i tøyet om han legger det i en bøtte kaldtvann og vasker når den er full? Anonymkode: 896f2...b2d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har tydeligvis problemer med tarmen og det er uforskyldt. Men skjønner det er uutholdelig å bli utsatt for gasser i ett kjør. Nør det gjelder svette klær så må han skifte, og kanskje de stinker mindre og svetten fester seg mindre i tøyet om han legger det i en bøtte kaldtvann og vasker når den er full? Anonymkode: 896f2...b2d Det var godt råd, skal teste dette! Ts Anonymkode: e090a...051 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Går han på noen medisiner? Det er enkelte medisiner kan gi illeluktende svette. Anonymkode: 36f95...353 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Om han bytter til ull t-skjorter så vil det lukte mindre av klærne. Klær med mye polyester eller andre syntetiske stoffer lukter ofte mer når svette kommer til. Derfor vi har begynt å bruke mer ullprodukter. Det oppleves helt anderledes. Svettens lukt vil variere ut ifra det man spiser, samme med gasser. Kanskje se på andre matvarer enn øl og pizza Anonymkode: 3bea4...225 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går han på noen medisiner? Det er enkelte medisiner kan gi illeluktende svette. Anonymkode: 36f95...353 Nei, ingenting, uheldigvis. Det hadde vært en quick fix 😅 TS Anonymkode: e090a...051 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Hadde dratt for lenge siden. Anonymkode: 5de9d...ab8 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om han bytter til ull t-skjorter så vil det lukte mindre av klærne. Klær med mye polyester eller andre syntetiske stoffer lukter ofte mer når svette kommer til. Derfor vi har begynt å bruke mer ullprodukter. Det oppleves helt anderledes. Svettens lukt vil variere ut ifra det man spiser, samme med gasser. Kanskje se på andre matvarer enn øl og pizza Anonymkode: 3bea4...225 Åh, der har du et poeng. Jeg bruker personlig ikke spesifikke typer klær fordi jeg svetter mer av det. Med han er desverre alle klær, men kan lukter mindre når han bruker bomull. ang matvarer: det går mye i egg, brokkoli, wok, healthy fucking living. Det er der treningen kommer inn også, så vil si han har et veldig variert kosthold, men kanskje en liten glutenintoleranse som han nekter å sjekke. TD Anonymkode: e090a...051 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Dårlig lukt er i hvertfall en filleting sammenlignet med så mye annet husk det❣️ Anonymkode: 5240c...936 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Jeg ville fått ham til lege, det er ikke normalt å lukte slik du beskriver. Anonymkode: 36f95...353 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Spiser han mye sterk mat ? Dette dro meg tilbake til min eksmann . Han jobbet på restaurant ,og stinket frityr...Han spiste mye hvitløk og rask mat. T.o.m sæden hans smakte sært...😳 Når han nå kommer innom ,så stinker badet om han gjør sitt fornødne der,,og han jobber ikke lenger innen restaurant, så han er omgjengelig ellers ,,men spiser fortsatt som før,,det lukter jeg . Må lufte ut badet etter han har dratt... Anonymkode: 83099...959 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 Tenåring? Sønnen her fikk lime såpe. Og ble avhengig av den. Eneste såpass som tok svettelukta. Nivea lime & lemongress Anonymkode: ecc57...3d3
Blåjojo Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 Jeg slet veldig med mye luft og hyppige toalettbesøk. Ble en helt ny hverdag når jeg gikk over til glutenfrie brød. Spiser annen mat med gluten i, siden jeg ikke har cøliaki. Merker det fort om jeg har spist for mye gluten. Finnes tabletter på apoteket nå som også hjelper på problemet. Har de i handveska sånn at jeg kan spise hva jeg vil om jeg er på besøk. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 Treningstøy må vaskes på 60 grader, ellers blir det sur lukt. Anonymkode: fc472...8f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dårlig lukt er i hvertfall en filleting sammenlignet med så mye annet husk det❣️ Anonymkode: 5240c...936 Vel. Det kan ødelegge sexliv. Så vet ikke om det er så liten filleting jeg Anonymkode: 32c71...c00 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel. Det kan ødelegge sexliv. Så vet ikke om det er så liten filleting jeg Anonymkode: 32c71...c00 Om en sliter med svettelukt og det går ut over sexlivet, så må en kunne snakke om det om en vil redde forholdet (og sexlivet). Dusjing rett før sex virker som en bra løsning her, og at han promper fra seg FØR sexdusjen. Anonymkode: fc472...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 Han bør legge om kostholdet sitt, det er tydeligvis noe der som han ikke tåler😬 skifte til en bedre deodorant kan jo hjelpe også…. Anonymkode: b9aea...a82 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Han har tydeligvis problemer med tarmen og det er uforskyldt. Anonymkode: 896f2...b2d Det er det; men om han ikke vil sjekke dette nærmere og legge om kostholdet til som er bra for tarmen hans, så er det kun hans egen skyld om han går rundt og putrer og stinker. Han bør også styre unna alt av syntettekstiler, for de framkaller mer svette og en horribel lukt uansett hvor ren man er ellers. Men jeg kan tenke meg at en som har skikkelige plager med tarmen også har ubehagelig svettelukt. Jeg har irritabel tarm selv, og husker det luktet mer av svetten før jeg gikk over til mat som er riktig for meg. Anonymkode: 6db35...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå