Gå til innhold

Trekk fra Playstation Network - hvordan stoppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at jeg har blitt trekt 119 kroner to ganger de siste månedene. Jeg aner ikke hva det er, finner ikke noe i min profil om kjøp og kan derfor ikke stoppe abonnementet 🙈 Det har sammenheng med kjøp for ungen i Fortnite for sikkert tre mnd siden 😮💨 PSN svarer bare på telefon og ikke e-post. Ikke spor å se i Paypal, ikke e-post om trekk... Noen tips til hvordan finne ut mer? Tenkte å slippe å ringe 🥵

Anonymkode: 7e5ae...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slå av fornyelse av psplus

Skrevet
11 minutter siden, trøndermann38 said:

Du må slå av fornyelse av psplus

Må vel ha PS+ for å spille online? Det gjelder ihvertfall andre spill på Playstation 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er det jeg har betalt for i utgp, tror det heller var et skin eller en dans 😬 👀 

Skrevet
newman01 skrev (3 minutter siden):

Må vel ha PS+ for å spille online? Det gjelder ihvertfall andre spill på Playstation 

Ikke på alle spill. Jeg kan med ps+ invitere andre som ikke har det. Uansett det koster 580 kroner i året.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det er det jeg har betalt for i utgp, tror det heller var et skin eller en dans 😬 👀 

Det er jo ett engangskjøp

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer, Fortnite dette 🥵 derfor kunne jeg tenkt meg å fått stoppet dette 😅 får vel ha en økt på PS og se, kanskje det står noe der. 

Skrevet

Når det blir trukket, ligger vel et kort lagret på kontoen? 

Sjekk der først :)

AnonymBruker
Skrevet

Men spiller han Fortnite? Hvis du kansellerer abonnementet kan han jo ikke det lenger. Hvis han derimot er lei av spillet er det bare å stoppe det, ikke mye poeng i å ha et løpende abonnement på en tjeneste man ikke bruker.

Anonymkode: 52372...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...