Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er litt ny på dette - men spør likevel da vi er i gang med prøving 

Har det seg sånn at dersom en mann er litt overvektig, spiser generelt usunt og trener lite, at det påvirker mulighetene til å bli gravid? Jeg spiser sunt og trener flere ganger i uken, mens han stapper i seg mye usunt (og da mener jeg mye), vil heller spise ferdigmat hele tiden fremfor ordentlig mat, frukt og grønnsaker ( dette spiser han aldri) så regner med at det kan påvirke sædkvaliteten hans, men påvirker det evnen min til å skulle bli gravid? 

Vil ikke si at han er overvektig men har litt mage. Jeg er 23 og han 25. Har hatt sex 1-2 dager før EL og på selve dagen og jeg har ikke blitt gravid "enda" så lurer på om det evt kan være mulighet for at han da burde sjekke sædkvalitet eller at jeg sjekker meg

Anonymkode: b7684...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men dere er unge, så om dere har reglemessing sex så er det overvellende sannsynlighet for at du blir gravid. Ville uansett ta takk i kostholdet om jeg var dere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd?

Jeg har kun blitt gravide av de to mennene som hadde de definitivt mest usunne spisevanene og uten noe mosjon... 😅

Anonymkode: 6c9a0...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...