AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har sittet lenge og sveipet frem og tilbake, og ser at ganske mange har vanvittig creepy bilder. Det er en god del som ikke ser gode ut for fem flate øre. Mulig det bare er vinkelen på kameraet og dårlige bilder, men er sykt mange creepy folk. Det er noe med hele blikket som gir meg grøsninger. Og det er ikke bare én eller to slike, men mange. Flere som har lagt merke til det samme? Anonymkode: 31a0c...8fc 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sittet lenge og sveipet frem og tilbake, og ser at ganske mange har vanvittig creepy bilder. Det er en god del som ikke ser gode ut for fem flate øre. Mulig det bare er vinkelen på kameraet og dårlige bilder, men er sykt mange creepy folk. Det er noe med hele blikket som gir meg grøsninger. Og det er ikke bare én eller to slike, men mange. Flere som har lagt merke til det samme? Anonymkode: 31a0c...8fc Jeg er enig med deg… 😛 tullingene vil også ha kjærlighet.. (jeg vet, sjokkerende…) Anonymkode: a9288...499 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sittet lenge og sveipet frem og tilbake, og ser at ganske mange har vanvittig creepy bilder. Det er en god del som ikke ser gode ut for fem flate øre. Mulig det bare er vinkelen på kameraet og dårlige bilder, men er sykt mange creepy folk. Det er noe med hele blikket som gir meg grøsninger. Og det er ikke bare én eller to slike, men mange. Flere som har lagt merke til det samme? Anonymkode: 31a0c...8fc jeg vet ikke hvordan de tenker, om de i det hele tatt tenker? 😅 Anonymkode: a9288...499 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): jeg vet ikke hvordan de tenker, om de i det hele tatt tenker? 😅 Anonymkode: a9288...499 De tenker at mange kvinner tiltrekkes av en litt mystisk eller sprø/skummel type Anonymkode: f8c61...cf2 1 1
Vaffelhunden Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 Husk at mange menn aldri tar bilder utenom når de skal lage datingprofil. Disse prioriterer også ofte pris fremfor kamerakvalitet ved mobilkjøp. Å spørre disse mennene hvorfor de ikke klarer å ta bedre bilder, blir litt som å spørre en helsefagarbeider hvorfor hun ikke kan derivere.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Samme har jeg tenkt at jeg syns mange menn's profilbilder gir meg frysninger og syns de ser skumle ut. Anonymkode: 4cbe2...341 1 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber. Tror det er kombinasjonen av hvordan bildet er tatt, smiler ikke og noe med ansiktet generelt. Det kombinert med ingen eller lite annen informasjon gjør at mange sikkert skygger banen. Lurer på om disse er en del av "får ingen likes"-klanen som ikke skjønner hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Er vel en grunn til at de har det siden det tydeligvis funker også? Hadde det ikke funka hadde de heller tatt bilder de de ser glade ut eller smiler. Anonymkode: 0fbe6...d35
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er vel en grunn til at de har det siden det tydeligvis funker også? Hadde det ikke funka hadde de heller tatt bilder de de ser glade ut eller smiler. Anonymkode: 0fbe6...d35 Eller de skriver på KG at kvinner sikter for høyt og bare går for 5%. Evt hvor sjarmerende de er og likevel ikke får fitte Anonymkode: 95ad9...753 4 3
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 AprilRyan skrev (12 timer siden): Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber. Tror det er kombinasjonen av hvordan bildet er tatt, smiler ikke og noe med ansiktet generelt. Det kombinert med ingen eller lite annen informasjon gjør at mange sikkert skygger banen. Lurer på om disse er en del av "får ingen likes"-klanen som ikke skjønner hvorfor. Du lever i en vrangforestilling der du misoppfattet tror at du kan se hvem som er potensielle seriemordere ut fra bilder, den vrangforestillingen kan du legge fra deg først som sist da et bilde kan fortelle lite om noens personlighet og det du tolker kan være veldig feil.
Entern Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 AprilRyan skrev (12 timer siden): Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber. Tror det er kombinasjonen av hvordan bildet er tatt, smiler ikke og noe med ansiktet generelt. Det kombinert med ingen eller lite annen informasjon gjør at mange sikkert skygger banen. Lurer på om disse er en del av "får ingen likes"-klanen som ikke skjønner hvorfor. Det er de nok ganske sikkert. 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 Made4u skrev (3 minutter siden): Du lever i en vrangforestilling der du misoppfattet tror at du kan se hvem som er potensielle seriemordere ut fra bilder, den vrangforestillingen kan du legge fra deg først som sist da et bilde kan fortelle lite om noens personlighet og det du tolker kan være veldig feil. ja er det creepy så syns jeg ikke det sier noe positivt om personen eller der jeg har sett tinderbilder av en gravalvorlig mann og teksten under så står det. Blid og glad mann... det er da jeg må le av at bilde og tekst ikke samsvarer. Menn man får frysninger av å se ett bilde av sier det meste for min del. Ingen man har lyst til å bli kjent med. Anonymkode: 4cbe2...341 3 2 1
Entern Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eller de skriver på KG at kvinner sikter for høyt og bare går for 5%. Evt hvor sjarmerende de er og likevel ikke får fitte Anonymkode: 95ad9...753 Haha ja 😁 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Made4u skrev (5 minutter siden): Du lever i en vrangforestilling der du misoppfattet tror at du kan se hvem som er potensielle seriemordere ut fra bilder, den vrangforestillingen kan du legge fra deg først som sist da et bilde kan fortelle lite om noens personlighet og det du tolker kan være veldig feil. Slapp av, mann. Hun skrev "Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber". Det er et godt stykke unna å hevde at de faktisk er potensielle seriemordere. Anonymkode: 8133d...91d 5 2
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja er det creepy så syns jeg ikke det sier noe positivt om personen eller der jeg har sett tinderbilder av en gravalvorlig mann og teksten under så står det. Blid og glad mann... det er da jeg må le av at bilde og tekst ikke samsvarer. Menn man får frysninger av å se ett bilde av sier det meste for min del. Ingen man har lyst til å bli kjent med. Anonymkode: 4cbe2...341 Klart du ikke skal kontakte dem du ikke føler for å ta kontakt med, annet ville være unaturlig. Men altså, det alene sier ikke noe om dem som person, du vet fortsatt like lite om dem og det du kan tenke om dem kan være feil... Men altså, er du ikke tiltrukket av noen så skal du heller ikke kontakte dem, du må følge egen magefølelse naturlig nok.
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slapp av, mann. Hun skrev "Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber". Det er et godt stykke unna å hevde at de faktisk er potensielle seriemordere. Anonymkode: 8133d...91d Nå kan en hun får et bedre inntrykk av, være en som i større grad er en potensiell seriemorder. Hva jeg vil frem til, er at det er dumt av henne å bruke slike begreper og å sette slike merkelapper på for henne vilt fremmede mennesker, utelukkende basert på et bilde.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 Jenter på tinder: God kvalitet på bilder, mye smil og latter, utstråling, osv. Gutter på tinder: run Anonymkode: 9bcee...bf9 7 2
Gjest ti10 Skrevet 18. juli 2022 #18 Skrevet 18. juli 2022 AprilRyan skrev (16 timer siden): Enkelte profilbilder har gitt meg litt seriemorder-vibber. Tror det er kombinasjonen av hvordan bildet er tatt, smiler ikke og noe med ansiktet generelt. Det kombinert med ingen eller lite annen informasjon gjør at mange sikkert skygger banen. Lurer på om disse er en del av "får ingen likes"-klanen som ikke skjønner hvorfor. Helt sikkert. De dusjer maks en gang i uka, klipper negler og hår til jul og 17.mai og klager over at ingenting er bra nok for de bortskjemte norske damene. "Ingen vil ha en snill fyr som meg."
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 Made4u skrev (4 timer siden): Nå kan en hun får et bedre inntrykk av, være en som i større grad er en potensiell seriemorder. Hva jeg vil frem til, er at det er dumt av henne å bruke slike begreper og å sette slike merkelapper på for henne vilt fremmede mennesker, utelukkende basert på et bilde. Er den ekstremt dustete tråden din hvor du generaliserer og fordømmer alle damer med tatovering et slags stunt for å bevise hvor idiotisk det er å gjøre lettvinte og overfladiske bedømmelser av folk, eller har du generelt sett veldig dårlig på å leve etter egne prinsipper? Anonymkode: 8133d...91d 1 3
Gjest Made4u Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er den ekstremt dustete tråden din hvor du generaliserer og fordømmer alle damer med tatovering et slags stunt for å bevise hvor idiotisk det er å gjøre lettvinte og overfladiske bedømmelser av folk, eller har du generelt sett veldig dårlig på å leve etter egne prinsipper? Anonymkode: 8133d...91d Det er et faktum at å tatovere seg, at det er å sende ut negative signaler til omverden, altså å stemple seg selv på en negativ måte. De som gjør det burde ha tenkt over konsekvensen av dumheten det er, dessverre svikter det der for alt for mange... Man kan si at de ikke helt forstår konsekvensen av egne dårlige valg, altså at det er umodenhet ofte folk i sub-kulturer er kjent for å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå