c",) Skrevet 17. november 2005 #1 Skrevet 17. november 2005 Har veldig lyst å slutte å røyke, og har prøvd å kutte ut flere ganger uten å lykkes. Er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal klare det? Kanskje noen av dere har lyst til å slutte sammen med meg?
Vilje Skrevet 18. november 2005 #2 Skrevet 18. november 2005 jaaa jeg er på min 5 røykfrie dag!!! går fint hittil... har tidligere prøvd zyban, nikotintyggis, nikotinplaster, lest carr sin bok, samt gått på røykekurs og også prøvd snus, så jeg har prøvd de fleste metoder... nå tygger jeg litt tyggis og tar litt sånn mini snus...er såredd for å legge på meg at jeg velger å bruke nikotin en stund enda.
Nita Skrevet 18. november 2005 #4 Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg vil anbefale boken "Endelig ikke-røyker" ... jeg husker ikke navnet på forfatteren, men en god bok. Både jeg og sambo leste boken i fjor og har vært røykfrie i ca. 1 år :lese: P.S. og ingen av oss har sprukket :no_smoking: Lykke til håper du lykkes Endret 18. november 2005 av Nita
*Lene* Skrevet 18. november 2005 #5 Skrevet 18. november 2005 Allen Carr har skrevet boken Nita nevner. Jeg leste den, og sluttet. Snart 3 år siden siste blås Og det er D I G G å være røykfri! Lykke til
iss Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Jeg også leste Carr sin bok, og ble røykfri rundt påske.. Jeg har ikke hatt abstinenser eller sprukket !! Det jeg føler boka gjorde med meg, var å "omprogramere" hjernen min til å tenke annerledes. Akkuratt slik man gjør med datamaskiner.. Vannskelig å forklare, men er iallefall deilig å være røykfri!!
c",) Skrevet 18. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2005 Takk for alle svar jeg har fått Leste nesten hele boka til Carr for ca 1 1/2 år siden, men la den bort når det nermet seg slutten... Ser jo at mange har klart å slutte ved hjelp av boken, og da burde det jo være håp for meg å. Vil også si at jeg er en stor beundrer til alle dere som har klart å slutte. Når så mange kan så kan jeg å.
Gjest Sabia Skrevet 19. november 2005 #8 Skrevet 19. november 2005 Jeg sluttet i vår, jeg har også lest boka, og syns det var mye enklere å slutte nå enn andre forsøk. Anbefaler boka! Lykke til!
Gjest Trolletrine Skrevet 19. november 2005 #9 Skrevet 19. november 2005 Meld deg på programmet "Happy Ending".Det har jeg gjort,og nå har jeg vært røykfri i 6 uker!!!De følger deg opp i et helt år hvis du ønsker,med tlf,sms og e-mailer.Helt utrolig bra program som starter med at du to uker før røykeslutt skal delta aktivt i programmet med diverse oppgaver osv,-dette for å endre atferden din osv.Tar ikke lang tid per dag,men er utrolig virkningsfullt Har lest boken til Carr flere ganger,og det funket ikke for meg.Men Happy Ending derimot
Brunhilde Skrevet 20. november 2005 #10 Skrevet 20. november 2005 Jeg gikk på røykesluttekurs som var lagt opp etter røyketelefonen. Det fungerte veldig bra for meg. Jeg hadde røyket i 20 år og prøvd å slutte ved hjelp av nikotinplaster, nikotininhalator og Zyban. Ikke noe av dette hjalp. Nå har jeg vært røykfri i mer enn to år og det er et godt liv!
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #11 Skrevet 20. november 2005 Jeg tror det er helt håpløst å slutte å røyke hvis man ikke har den riktige innstillingen. Lysten og viljen må virkelig være tilstede for det må jobbes for. Syns det iss skrev om å omprogrammere hjernen illustrer det bra. Lykke til med kutte røyken for godt! Hilsen røykfri og lykkelig i snart 3 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå