Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekteskapet ble kastet vekk etter 10 år, hvor hun sa det var pga følelsene ikke var tilstede. Hun ville ikke jobbe med det, og var ikke interessert å få di tilbake. Jeg rakk ikke flytte ut før en fyr jeg alltid har vært skeptisk til, begynte å prate mye med hun på snap. Jeg fant ut at de hadde begynte å sexte med en gang, og hun reiste til der han bodde (langt unna) for å treffe han. Så hun driter jo rett og slett i meg og det vi en gang har hatt, og vil "nyte" livet nå. 

Mens jeg sitter jo da igjen knust, ingen god forklaring på hvorfor det gikk som det gikk. Å veit ikke om jeg kan stole på en annen til å investere tid i dem igjen. å da lurer om jeg noen gang vil liksom kjenne på at hun får igjen for sine handlinger, hvor jeg kan føle meg bedre uten å være hevnlysten å gjøre ting kjipt.

Anonymkode: 02912...119

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri, men en dag finner du en ny dame som behandler deg bra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For ei jævla kjerring... kå faen er det med den jævla sextinga... hvorfor kan dei damane aldri være fornøyd med det dei har... 

Anonymkode: 335ed...6df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ekteskapet ble kastet vekk etter 10 år, hvor hun sa det var pga følelsene ikke var tilstede. Hun ville ikke jobbe med det...

Mens jeg sitter jo da igjen knust, ingen god forklaring på hvorfor det gikk som det gikk. Å veit ikke om jeg kan stole på en annen til å investere tid i dem igjen...

Min eksmann gikk etter 13 år, samme grunn. Ville ikke jobbe med det, var ikke vits mente han, og ikke hadde han motivasjon heller, han lengtet etter å være singel. Glad og lykkelig for å være singel, mens jeg var forvirret og knust. 

Jeg tror at grunnen til at man ikke får svar på hvorfor, er samme grunnen som gjorde at det ble slutt. Noe har skåret seg i kommunikasjonen, i den personens psyke, eller begge deler. Og da låser alt seg. De ser ikke det fine ved kjæresten og forholdet, og de ser ikke potensialet for framtida. De vil bare bort og ut og utforske de andre mulighetene de håper de har. Og det er vondt å kjenne på at man ikke forstår det, og ikke føler seg verdsatt. Det blir bedre. 

Anonymkode: 3a69f...56b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så dere hadde ingen problemer og alt dukket opp som lyn fra klar himmel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Overaltalltid skrev (17 minutter siden):

Så dere hadde ingen problemer og alt dukket opp som lyn fra klar himmel?

Forholde var ikke hovedprioritering når hun gikk gjennom sykdom og dødsfall i nær familie. Hvor hun trengte litt mer tid for seg, hvor tiden ble mest brukt på å trøste og hjelpe hun gjennom hverdagen. Nå skulle egentlig tiden være for oss til å fokusere på oss igjen. Men én annen blandet seg da tydeligvis før jeg fikk sjansen, å ga henne følelser som hun ikke har følt på en stund. 

Ts.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Også gjemte hun seg i gaming, for å glemme verden rundt seg. Men var der hun møtte den andre personen.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Forholde var ikke hovedprioritering når hun gikk gjennom sykdom og dødsfall i nær familie. Hvor hun trengte litt mer tid for seg, hvor tiden ble mest brukt på å trøste og hjelpe hun gjennom hverdagen. Nå skulle egentlig tiden være for oss til å fokusere på oss igjen. Men én annen blandet seg da tydeligvis før jeg fikk sjansen, å ga henne følelser som hun ikke har følt på en stund. 

Ts.

Det er ikke uvanlig, dessverre. Sykdom fører ofte til mer samhold, eller det motsatte. 

Min eksmann gikk også da det var tid til å prioritere oss igjen.

Anonymkode: 3a69f...56b

AnonymBruker
Skrevet

Livet er ikke rettferdig dessverre  det du må gjøre er å lære deg å leve med DET. 

Anonymkode: 8c292...1ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For ei jævla idiot... kå faen er det med den jævla sextinga... hvorfor kan dei idiotene aldri være fornøyd med det dei har... 

Anonymkode: 335ed...6df

Fikset den for deg

Anonymkode: bcb6d...97c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ut av et forhold på 12 år. Og mannen satt igjen i sjokk og vantro og kunne ikke forstå det, han hadde jo ikke fått noen advarsler. Jeg var ferdig med å sørge den dagen jeg gikk. Da hadde jeg forsøkt å stable forholdet på bena igjen i nesten 3 år, men møtte ingen forståelse da han syntes vi hadde det helt greit. Jeg sa i fra og prøvde til og med å få han med i terapi, gang på gang. Dette benekter han at jeg har gjort nå, jeg mistenker at han bare ikke fulgte med når jeg pratet til han. 

Uansett, til alle dere som har blitt forlatt; anbefaler å lese boken "det er slutt". Den satte ord på mye av det jeg følte før jeg gikk og hva som førte dit. Jeg ser for meg at den kan være hjelpsom for de som har blitt forlatt og står igjen i sjokk også 

Anonymkode: 3f235...472

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ekteskapet ble kastet vekk etter 10 år, hvor hun sa det var pga følelsene ikke var tilstede. Hun ville ikke jobbe med det, og var ikke interessert å få di tilbake. Jeg rakk ikke flytte ut før en fyr jeg alltid har vært skeptisk til, begynte å prate mye med hun på snap. Jeg fant ut at de hadde begynte å sexte med en gang, og hun reiste til der han bodde (langt unna) for å treffe han. Så hun driter jo rett og slett i meg og det vi en gang har hatt, og vil "nyte" livet nå. 

Mens jeg sitter jo da igjen knust, ingen god forklaring på hvorfor det gikk som det gikk. Å veit ikke om jeg kan stole på en annen til å investere tid i dem igjen. å da lurer om jeg noen gang vil liksom kjenne på at hun får igjen for sine handlinger, hvor jeg kan føle meg bedre uten å være hevnlysten å gjøre ting kjipt.

Det sies at når en kvinne går sånn , så har hun prøvd å sagt fra mange ganger over veldig lang tid,  og blitt bagatellisert og ignorert.  Da er hun 100%  ferdig med forholdet.  

Menn sitter gjerne igjen og skjønner ingenting.  For de tror at kranglene er vunnet ved bla avfeielser. Mens de i sannhet har tapt en bit av hjertet 

Anonymkode: 38b22...333

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har gått ut av et forhold på 12 år. Og mannen satt igjen i sjokk og vantro og kunne ikke forstå det, han hadde jo ikke fått noen advarsler. Jeg var ferdig med å sørge den dagen jeg gikk. Da hadde jeg forsøkt å stable forholdet på bena igjen i nesten 3 år, men møtte ingen forståelse da han syntes vi hadde det helt greit. Jeg sa i fra og prøvde til og med å få han med i terapi, gang på gang. Dette benekter han at jeg har gjort nå, jeg mistenker at han bare ikke fulgte med når jeg pratet til han. 

Uansett, til alle dere som har blitt forlatt; anbefaler å lese boken "det er slutt". Den satte ord på mye av det jeg følte før jeg gikk og hva som førte dit. Jeg ser for meg at den kan være hjelpsom for de som har blitt forlatt og står igjen i sjokk også 

Aldri vært prat om fra hennes side om noe som må fikses. Jeg foreslo terapi før vi tok steget å separere, men var ikke inntresert. Å med tanke på hvor fort en ny fyr var inni bilde, så tror jeg heller hun bare ville finne et nytt grønt gress.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Når du innser at du også var et rasshøl og slutter å gå i offerrollen.

Anonymkode: f2da1...b7e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon bare jeg er dame. Tenker de en vakker dag vil gå på en smell å innse hva de hadde!

Anonymkode: d08b5...e43

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: f6e0e...3e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spot on 👆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når du innser at du også var et rasshøl og slutter å gå i offerrollen.

Anonymkode: f2da1...b7e

Jeg skjønner at det er 2 sider av en sak og dette tross alt er kg. Men hva får deg til å se dette som at jeg er et rassehøl? 

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nyheter til deg : livet er ikke rettferdig og har aldri vært det.

Anonymkode: a3110...959

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Også gjemte hun seg i gaming, for å glemme verden rundt seg. Men var der hun møtte den andre personen.

Ts

Det gjorde min x-samboer også. Jeg gjorde det slutt etter at han var utro. 

Det er vondt mens det står på. Men det blir bedre, ts. ❤️ En dag er alt dette bare et blekt minne, og en dag treffer du en dame som bryr seg om deg, og er glad i deg for den du er. Jeg er mye lykkeligere med min nåværende samboer enn jeg var med han andre, og det er først nå jeg ser hvor dårlig han egentlig behandlet meg. 

Anonymkode: 44995...015

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...