Gå til innhold

Å få en på besøk en søndags kveld, betyr det en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom litt spontant på.. Ikke handlet inn noe og han kommer for første gang imorgen, en søndag. Bør jeg sette frem middag allerede på første møtet eller går det fint uten? Altså, jeg freaker nesten ut her. Har ikke noe å servere. 😫🙏 vi har ikke kalt dette en date. 

Anonymkode: 5505c...7e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kom litt spontant på.. Ikke handlet inn noe og han kommer for første gang imorgen, en søndag. Bør jeg sette frem middag allerede på første møtet eller går det fint uten? Altså, jeg freaker nesten ut her. Har ikke noe å servere. 😫🙏 vi har ikke kalt dette en date. 

Middag, nei. Kaffe, brus, te, snacks/ kjeks e.l.

Anonymkode: 727b8...30c

Skrevet

Kaffe og kjeks? Om han er 80 år kjør på.🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Første bud. Det er å slappe av. Du kan kalle det hva det er, om det er date, treffe en, osv.

Siden dette kom mer plutselig så hadde jeg nok ikke hatt middagen klar.

Tenkt. Dette blir hyggelig.

Anonymkode: 88e09...a4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva det er kommer vel an på hvordan dere kjenner hverandre og hva dere har avtalt? Men middag er ikke nødvendig med mindre dere har avtalt middag.

Anonymkode: 2827b...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva det er kommer vel an på hvordan dere kjenner hverandre og hva dere har avtalt? Men middag er ikke nødvendig med mindre dere har avtalt middag.

Okei, så tips til servering? Han ville absolutt møte meg imorgen. Jeg vil også det, men er av og til noe med å vente med spenningen;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi kjenner hverandre ingenting. Jeg har vært kunde hos hans lokale bilforretning. 

Skrevet

Bestill en pizza eller noe; menn spiser! Han skal jo sikkert være der til dagen etter uansett:)

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Okei, så tips til servering? Han ville absolutt møte meg imorgen. Jeg vil også det, men er av og til noe med å vente med spenningen;) 

Vi kjenner hverandre ingenting. Jeg har vært kunde hos hans lokale bilforretning. 

Håper det er en bakgrunn for at han har lyst til å besøke deg.  At dere har prata sammen, at dere har merket en viss tiltrekning, at det ikke bare er du som har et godt øye til han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (30 minutter siden):

Håper det er en bakgrunn for at han har lyst til å besøke deg.  At dere har prata sammen, at dere har merket en viss tiltrekning, at det ikke bare er du som har et godt øye til han.

Absolutt, han har kanskje vært mest på for å besøke. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor du, TS? 

Anonymkode: 816dd...6d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor i landet bor du, TS? 

Anonymkode: 816dd...6d6

Redd for at det er mannen din som skal på besøk til TS? Hehe

Anonymkode: e4c06...331

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Mener du at han har invitert seg selv hjem til deg en søndag kveld? Det synes jeg virker litt spesielt. Kan du foreslå at dere møtes på en kafé, restaurant eller et utested?

Skrevet (endret)

Dersom du ikke kjenner ham i det hele tatt, så synes jeg han er rimelig frimodig med å invitere seg selv på kort varsel hjem til deg 😅 🚩 

De første dates med fremmede menn, er lure å ikke ha hjemme, men på et offentlig sted. Ikke sikkert han blir nærgående, og muligens er han verdens hyggeligste kar,,,men det er noe med det at en exit er mulig,dersom kjemien ikke er som forventet . Eller annet skjer. Uansett bør ikke en mann sette en ukjent kvinne i den posisjonen.  

Han mangler antenner her . 

Du kan med god grunn si at dere drar ut på et spisested eller en aktivitet,,siden du ikke har handlet inn og var forberedt.  Og avslutte daten ute. Og selvsagt spleiser dere. Selv om dette er ditt forslag ( velbegrunnet krav/ grenser 😎) , så var det HAN som inviterte SEG SELV.  

(Hjem kan han komme senere,etter et par dater til ,offentlig, dersom han er genuin.)

I hans øyne er nok dette en date. Ingen butikkansatte drar på kundebesøk en søndagskveld 🤪

Endret av Havspeil
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, date er kun tirsdagskveld.

Anonymkode: 8b4f1...bfb

AnonymBruker
Skrevet

Han inviterer seg hjem. Da tenker jeg,  dette er enn mann som kan gamet. Han kjører kort prosess og kjappeste vei til sex.  Du vil antagelig se at han sjarmerer deg i senk, overøser deg med komplimenter og lurer deg i seng. 

Fra mandag hører du ikke et pip mer.

Du møter folk ute første gang. 

Anonymkode: 135d3...0c1

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er kun èn ting han er interessert i å få servert, og det har du...

... mellom bena.

Anonymkode: 4be42...90b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du vet at det stort sett betyr at de vil ha kun sex med deg? Da kommer det som regel slike forslag i siste liten så en må bare kaste seg rundt. Men hvis det er det du er ute etter så er det ingen vits å servere så mye. Pynt opp fitta er vel viktigere enn middag og kaker vil jeg tro. 

Anonymkode: 42de7...4fb

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han inviterer seg hjem. Da tenker jeg,  dette er enn mann som kan gamet. Han kjører kort prosess og kjappeste vei til sex.  Du vil antagelig se at han sjarmerer deg i senk, overøser deg med komplimenter og lurer deg i seng. 

Fra mandag hører du ikke et pip mer.

Du møter folk ute første gang. 

Anonymkode: 135d3...0c1

Jepp akkurat slik er det.  Har opplevd det der alt for mange ganger så derfor blir det ikke noe flere dates på meg for ingen mann har baller nok til å gjøre ting ordentlig har jeg skjønt. 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: 42de7...4fb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Anbefaler TS å dra dette litt ut.. ifht access 🥳 

Vinn/vinn uansett begeistring fra hennes hold. 

Endret av Havspeil
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...