AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Ja, jeg vet det er helt på trynet men jeg lurer oppriktig. Jeg skammer meg over de og har ikke vist de til noen siden jeg var barn. Bittelitt komplekser kan man vel si. De er klumpete og har knapt negler og som mamma så fint kalte de da jeg var 12-13 «nei guri, se på de potettærne dine» når jeg faktisk tok mot til meg og brukte sandaler en varm sommerdag. Er det tilfeldigvis noen med erfaring? Ren og skjær kosmetisk kirurgi Anonymkode: bbce9...f73
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Har aldri hørt om slik operasjon. trøsten kan være at ALLE har stygge tær.. Har ikke sett ett sett med pene tær noengang jeg.. Bortsett fra babytær.. Anonymkode: 0939f...4fd 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Har du sett nøye på andres føtter, og spesielt tær og negler? Det er virkelig utrolig mye forskjellig, og det er mange som har problemer med tærne sine. Stell pent med de du har, de er helt sikkert fine nok. Er du i tvil, så hør med profesjonelle 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Har du sett nøye på andres føtter, og spesielt tær og negler? Det er virkelig utrolig mye forskjellig, og det er mange som har problemer med tærne sine. Stell pent med de du har, de er helt sikkert fine nok. Er du i tvil, så hør med profesjonelle 🙂 Ja, jeg ser på absolutt alle sine tær siden jeg så opphengt i mine 😆 Anonymkode: bbce9...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå