AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Skal jeg ta det positivt eller ikke? Jeg har vært innom butikken hans daglig det siste året omtrent. Nå vil han vi skal møtes fort. Mannen er 48, så en mann som bør ville slå seg til ro mtp alder. Indikerer dette tilat han vil ha sex og kun det? Det var så kjapt. Anonymkode: a9d98...cfd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Du vet at vi har spåkoner til slikt? Det er ingenting av det du sier, som kan gi noe som helst holdepunkt om hvilke hensikter han har. Hvorfor skal han slå seg til ro? Er han en urolig sjel? Anonymkode: 99acb...7c3 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vet at vi har spåkoner til slikt? Det er ingenting av det du sier, som kan gi noe som helst holdepunkt om hvilke hensikter han har. Hvorfor skal han slå seg til ro? Er han en urolig sjel? Anonymkode: 99acb...7c3 Han så alltid på meg da jeg handlet hos han. Smilte ekstra mye og han har nå i ettertid gitt meg masse komplimenter for utseendet. Jeg vil gjerne ha eg forhold og redd for at det blir med dette. Han kom nettopp ut av et ti års samboerskap.. tenker i hans alder er forhold bedre enn ei han bare vil prøve ut kun seksuelt? Anonymkode: a9d98...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Hvorfor har du vært innom butikken daglig? Synes dere begge to høres litt creepy ut 😶 Anonymkode: fd147...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Man har allerede sett og møtt hverandre, hvorfor i alle dager skal man drive og sende meldinger til hverandre før en date? Hvorfor ikke ha noe å snakke sammen om på date i stedet? Jeg sender generelt ikke meldinger med noen. Jeg var tilogmed på date før sms og Internett var en greie, gikk helt fint det også. Anonymkode: c64b1...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Jeg håper dette er en jeg får god kjemi med. Merket vi hadde noe spesielt hver gang han var på jobb. Det litt som at han tilfeldig gikk i den retningen jeg gikk i. Han gikk ned ved handlevognene for å sikre et "hade" da jeg gikk. Jeg handler der daglig fordi det er nærbutikken i kommunen og nært stedet jeg bor. Tror dere han liker meg mer en bare nyskjerrigheten? Anonymkode: a9d98...cfd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han kom nettopp ut av et ti års samboerskap.. tenker i hans alder er forhold bedre enn ei han bare vil prøve ut kun seksuelt? Du høres utrolig naiv ut. Det er mange muligheter for en nysingel, en av dem er å "prøve ut" en periode, før han eventuelt finner seg noe fast. "i hans alder" kan det være at han aldri vil ha et forhold igjen, og har funnet ut at han klarer seg veldig bra alene. Selvsagt kan det skje at han binder seg til den første og beste, men hvorfor tror du at du er den beste? Anonymkode: 99acb...7c3
Engel Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Hvorfor er 4 dager raskt? Altså når dere var unge (eller han i alle fall) så var det da vanlig at man møtte noen og så ba man gjerne om å møtes til noe med en gang? Evt fikk tlfnr. Så hvorfor skal man vente så lenge? Men en 48 år gammel mann som kommer ut fra et ganske langt forhold vil ikke nødvendigvis slå seg rett til ro. Han skal jo ikke stifte familie eller noe sånt. Han har all tid i verden til å slå seg løs. Hva han vil vet bare han. Og hva som skjer med dere kommer helt an på følelsene som evt oppstår og om dere passer sammen. Du virker veldig naiv til å være en voksen dame? Er du veldig mye yngre enn han? Jeg tenker at jo større aldersforskjell jo mindre sannsynlig er det for at han ser for seg noe varig. Endret 17. juli 2022 av Engel 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Min eks var 48 da vi skilte lag. Han fant seg en ny dame bare noen få måneder ut i separasjons-året. De ble samboere etter hvert. Han er sammen med henne ennå. NOEN menn egner seg best i forhold, og vil gjerne ha det trygt og godt med en partner. De blir ulykkelige av å bo alene. Mens andre menn igjen kanskje jubler over den nyfunnede friheten og oppdager at de faktisk liker seg best som single, som kan ha sex der sjansen byr seg. Hvilken av de to denne mannen som du skriver om er, ts, er umulig for oss å si. Du har jo ikke fortalt noe om han og hans personlighet. Vær litt smart og ikke hopp til køys med han med en gang. Vent en god stund. Og med det mener jeg mer enn en uke eller to. Bli sikrere og finn ut mer om hva han vil. Og ikke ta alt han sier for god fisk. Hvis han skjønner at det du ønsker å høre er at han leter etter en kjæreste, så er det det han kommer til å si til deg for å få sex. Anonymkode: adbcd...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Engel skrev (19 timer siden): Hvorfor er 4 dager raskt? Altså når dere var unge (eller han i alle fall) så var det da vanlig at man møtte noen og så ba man gjerne om å møtes til noe med en gang? Evt fikk tlfnr. Så hvorfor skal man vente så lenge? Men en 48 år gammel mann som kommer ut fra et ganske langt forhold vil ikke nødvendigvis slå seg rett til ro. Han skal jo ikke stifte familie eller noe sånt. Han har all tid i verden til å slå seg løs. Hva han vil vet bare han. Og hva som skjer med dere kommer helt an på følelsene som evt oppstår og om dere passer sammen. Du virker veldig naiv til å være en voksen dame? Er du veldig mye yngre enn han? Jeg tenker at jo større aldersforskjell jo mindre sannsynlig er det for at han ser for seg noe varig. Er ikke naiv, bare vært uheldig med dating og sånn. Han var ikke gelt ute etter fohold med det første, men vi skal treffes igjen. Det er jo et godt tegn bare det☺ Anonymkode: a9d98...cfd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 hvilke land er han fra? Anonymkode: 981fe...995
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Min eks var 48 da vi skilte lag. Han fant seg en ny dame bare noen få måneder ut i separasjons-året. De ble samboere etter hvert. Han er sammen med henne ennå. NOEN menn egner seg best i forhold, og vil gjerne ha det trygt og godt med en partner. De blir ulykkelige av å bo alene. Mens andre menn igjen kanskje jubler over den nyfunnede friheten og oppdager at de faktisk liker seg best som single, som kan ha sex der sjansen byr seg. Hvilken av de to denne mannen som du skriver om er, ts, er umulig for oss å si. Du har jo ikke fortalt noe om han og hans personlighet. Vær litt smart og ikke hopp til køys med han med en gang. Vent en god stund. Og med det mener jeg mer enn en uke eller to. Bli sikrere og finn ut mer om hva han vil. Og ikke ta alt han sier for god fisk. Hvis han skjønner at det du ønsker å høre er at han leter etter en kjæreste, så er det det han kommer til å si til deg for å få sex. Anonymkode: adbcd...0d5 Har tidligere ventet med sex, men det resulterte i det samme. Etter kosen så hørte jeg ikke mer, selvom vi ikke hadde sex før 1.5mnd Anonymkode: a9d98...cfd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke naiv, bare vært uheldig med dating og sånn. Han var ikke gelt ute etter fohold med det første, men vi skal treffes igjen. Det er jo et godt tegn bare det☺ Anonymkode: a9d98...cfd I første setning sier du at du ikke er naiv. I siste setning motbeviser du første setning. Anonymkode: 5772a...781 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Du har handlet i butikken hans et år og syntes han er rask til å be deg ut??? Det er litt nymotens å tekste seg vei til date. De fleste spør om date, og går på den. Så ser dere om det er noe eller ikke. Tid til hundre sms er bortkastet. Kjemi skjer ved fysisk møte. Og ikke ligg med noen på første date. Ikke andre og tredje heller. Anonymkode: 726a4...5ec
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke naiv, bare vært uheldig med dating og sånn. Han var ikke gelt ute etter fohold med det første, men vi skal treffes igjen. Det er jo et godt tegn bare det☺ Anonymkode: a9d98...cfd Han er ikke ute etter et forhold med det første?? Her sier han jo rett ut at han bare vil ha litt moro. Flere ganger enn 1. Det er ikke så bra tegn det nei. Anonymkode: 726a4...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 Er dette han i bilforretningen? såfall kom han til ts i går kveld og tømte seg fort for han var visst kåt. I dag er det ny tråd om han er interessert etter sex?? Eller tar jeg feil? Anonymkode: 11df8...a56 1
Engel Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 15.11): Er ikke naiv, bare vært uheldig med dating og sånn. Han var ikke gelt ute etter fohold med det første, men vi skal treffes igjen. Det er jo et godt tegn bare det☺ Anonymkode: a9d98...cfd Godt tegn? Han er bare ute etter morro, ikke noe varig. Han sier det tydelig. Ja han vil møte deg igjen, han er jo ute etter sex. En stund. Ikke forhold. Oppfattet at du ser etter en som vil slå seg til ro? Her må du åpne øynene.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 Ja, kun sex, og det er alt. Anonymkode: 69a97...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå