AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Da mener jeg å lage alt fyllet og legge det lagvis med pastaplater i forma, men ikke steke det før to dager senere. Tenkte å pakke inn i plast og sette i kjøleskapet. Har prøvd å lage det en dag i forveien før, men ikke to. Hva tror dere? Noen erfaringer? Anonymkode: 9f8fe...290
nordlending Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Ser ikke problemet med å forhåndslage fyll/saus, og eventuelt raspe ost, men tror jeg hadde tatt "monteringen" samme dag, bare for å være sikker på at pastaen ble som den skulle. Kan det være et alternativ? Går relativt kjapt å ordne i stand når innholdet er klart. 1
visp Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Det går helt fint. Osten ville jeg lagt på samme dag.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Lasagne kan også fryses. Da er den null risiko for matforgiftning. Anonymkode: bb853...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Går helt fint. Spisesteder lager for flere dager av gangen. Anonymkode: d20b8...c26
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 nordlending skrev (8 timer siden): Ser ikke problemet med å forhåndslage fyll/saus, og eventuelt raspe ost, men tror jeg hadde tatt "monteringen" samme dag, bare for å være sikker på at pastaen ble som den skulle. Kan det være et alternativ? Går relativt kjapt å ordne i stand når innholdet er klart. Du har er poeng der, men helst ikke. Det er til en barnedåp, vil helst slippe det i bunadstasen 😳 Anonymkode: 9f8fe...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå