Gå til innhold

Følelse av press i urinblæren/at noe presser på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt samme følelsen som å være skikkelig tissetrengt, men mer en tyngdefølelse/press i urinblæren. F.eks kan jeg tisse og like etterpå kjenner jeg en tyngende følelse i urinblære, men jeg vet jo jeg ikke er tissetrengt og det er ikke helt samme trykket som å være tissetrengt. Jeg tenker jo det er overaktiv blære, men lurer på om andre har opplevd det samme og kan relatere? Føler meg så alene om det her 🙈 Tror ikke det er fremfall av livmor eller noe. Har ikke født og er i 30-årene.

Anonymkode: abe33...6aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en urinveisinfeksjon… Ta med deg en urinprøve og lever på legekontoret på mandag 👍🏻

Anonymkode: d7803...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en urinveisinfeksjon… Ta med deg en urinprøve og lever på legekontoret på mandag 👍🏻

Anonymkode: d7803...59c

Kanskje det er så "enkelt" ja, men jeg har null svie ved urinering, har ikke nesten alle med uvi det?

Har merket det godt i hele dag, den tyngdefølelsen/presset, men samtidig viten om at blæren ikke er hverken full eller halvfull. Det presset er mye mer ubehagelig enn å være skikkelig tissetrengt egentlig, for det kjennes ut som det kan gå galt når som helst 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er så "enkelt" ja, men jeg har null svie ved urinering, har ikke nesten alle med uvi det?

Har merket det godt i hele dag, den tyngdefølelsen/presset, men samtidig viten om at blæren ikke er hverken full eller halvfull. Det presset er mye mer ubehagelig enn å være skikkelig tissetrengt egentlig, for det kjennes ut som det kan gå galt når som helst 🙈

Når jeg har uvi så er eneste symptomet mitt at urinen lukter ekstremt mye, litt rart synes jeg men men 

Anonymkode: 8a269...aea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke helt samme følelsen som å være skikkelig tissetrengt, men mer en tyngdefølelse/press i urinblæren. F.eks kan jeg tisse og like etterpå kjenner jeg en tyngende følelse i urinblære, men jeg vet jo jeg ikke er tissetrengt og det er ikke helt samme trykket som å være tissetrengt. Jeg tenker jo det er overaktiv blære, men lurer på om andre har opplevd det samme og kan relatere? Føler meg så alene om det her 🙈 Tror ikke det er fremfall av livmor eller noe. Har ikke født og er i 30-årene.

Kanskje du skal bestille time hos gynekolog? Kan jo være en cyste på en eggstokk, som har blitt stor. 

Anonymkode: 5e540...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...