Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal prøve å ringe nå, samboeren er på trening 😅

Anonymkode: de52f...ece

Er du ikke lei deg hvis det er eskorte damer? Jeg synes bare det er merkelig at du har lagt ved en latter emoji

Anonymkode: 0d59a...c44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du ikke lei deg hvis det er eskorte damer? Jeg synes bare det er merkelig at du har lagt ved en latter emoji

Anonymkode: 0d59a...c44

Er ikke det der "svett og stressa"-emojien? Det ser i alle fall sånn ut på min telefon. Husk at emojier (dessverre) ikke er like mellom telefoner. 

Anonymkode: 8b464...b76

• Liker 6
Skrevet
Mrheard skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg har gått i den fellen selv mer enn en gang.... det er derfor jeg vet at deter en felle uansett om det skulle vise seg å være korrekt eller ikke....

Det er så sant... Enten har man tillit eller ikke. Er ikke tilliten og partner ikke kan berolige uten å måtte google nr. Snoker på tlf og vente til gubben stikker på trening så er det dødfødt eskorte eller ei🙈🤷

• Liker 1
Skrevet

Det er kanskje mulig at kontakter blir værende på telefonen om man overtar noen andres brukte telefon, jeg tror i hvert fall det skjedde med gamle telefoner (typ for 20 år siden). Mer usikker på om det er mulig med nye modeller. Det som er sikkert er at kontakter ikke havner på telefonen av seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
Overaltalltid skrev (Akkurat nå):

Det er så sant... Enten har man tillit eller ikke. Er ikke tilliten og partner ikke kan berolige uten å måtte google nr. Snoker på tlf og vente til gubben stikker på trening så er det dødfødt eskorte eller ei🙈🤷

Hear hear, spot on! Det er derfpr det er trasig å lese om alle forhold aom folk her inne har der hvor denne usikkerheten er å anse som normalt. Det er ikke slik et forhold er ment å være. Føler man seg så usikker: dump han for du er ikke klar for et forhold/du er i feil forhold. 

Fyren kan være verdens største rævhål eller verdens greieste... det spiller ingen tolle, føler du det som dette: Gå.

Skrevet

mange av disse eskortenr blir kjapt sagt opp når de reiser tilbake. er gjerne "firmaer" som styrer dette for dem. eskortene er her i 2-4 uker av gangen.  så ikke tro at det er lenge siden selv om disse nr ikke er i bruk lenger.

• Liker 5
Skrevet
Mrheard skrev (1 minutt siden):

Hear hear, spot on! Det er derfpr det er trasig å lese om alle forhold aom folk her inne har der hvor denne usikkerheten er å anse som normalt. Det er ikke slik et forhold er ment å være. Føler man seg så usikker: dump han for du er ikke klar for et forhold/du er i feil forhold. 

Fyren kan være verdens største rævhål eller verdens greieste... det spiller ingen tolle, føler du det som dette: Gå.

Er faktisk helt vilt å lese. Men blir jo fort heksejakt når 70% mistenker partner for utroskap alltid. 

Nå kan jeg bare snakke for meg selv , men sånn usikkerhet er ekstremt usexy. Man skal være trygg nok til å snakke med partner, men da må man jo også stole på det motparten sier. 

Kommunikasjon er tydeligvis et fremmedord 😳

TS kommer her aldri til å stole på han.

Skrevet
Aliquis skrev (2 minutter siden):

Det er kanskje mulig at kontakter blir værende på telefonen om man overtar noen andres brukte telefon, jeg tror i hvert fall det skjedde med gamle telefoner (typ for 20 år siden). Mer usikker på om det er mulig med nye modeller. Det som er sikkert er at kontakter ikke havner på telefonen av seg selv. 

Det er mulig. Mest sannsynligvis så er jo disse hans kontakter. Mest sannsynlig er dettw gamle kontakter. Mest sannsynlig har han hatt interesse av å ligge med dissse. 

Hvorfor, når etc. er umulig for oss å spekulere i. Men skal man dømme folk for hva de har gjort i fortiden? Hadde du likt å bli stemplet fordi du hadde sex med "han eller hun, som JEG mener er moralsk dumt av deg å ligge med"?

Skrevet
Ænema skrev (4 minutter siden):

mange av disse eskortenr blir kjapt sagt opp når de reiser tilbake. er gjerne "firmaer" som styrer dette for dem. eskortene er her i 2-4 uker av gangen.  så ikke tro at det er lenge siden selv om disse nr ikke er i bruk lenger.

Nå kan jeg ikke mye om dette, me  la oss bruke hodet og droddle sammen... hvis du var et "firma" som holdt på med dette og styrte nummerne og du hadde jenter som jobbet for deg..... hadde du ikke ville beholdt nummerne i tilfelle tidligete fornøyde kunder ringte tilbake, så kom de tilbake til deg og dine? Er ikke dette mer logiak og åpenbart enn din logikk?

Skrevet
1 minutt siden, Mrheard said:

Det er mulig. Mest sannsynligvis så er jo disse hans kontakter. Mest sannsynlig er dettw gamle kontakter. Mest sannsynlig har han hatt interesse av å ligge med dissse. 

Hvorfor, når etc. er umulig for oss å spekulere i. Men skal man dømme folk for hva de har gjort i fortiden? Hadde du likt å bli stemplet fordi du hadde sex med "han eller hun, som JEG mener er moralsk dumt av deg å ligge med"?

Nå vet jeg ikke hvor oppegående denne samboeren er, men jeg synes det ville vært fryktelig rart om kontaktene som lå lagret helt øverst i kontaktlisten hans er gamle nummere til prostituerte. Når de er helt øverst så ser du dem jo hver gang du åpner listen. Hvorfor i alle dager har han ikke slettet disse om det er gamle kontakter? 

Jeg vet ikke om det er mulig å kontakte mobiloperatøren sin og få greie på sist gang det var kontakt med disse nummerne, men hvis det er mulig er det definitivt noe man kan vurdere. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er usexy og det er slitsomt. Denne heksejakten er så giveaway på at man ikke er moden for forhold. Derfor berømmer jeg TS for å stoppe opp og fundere på om hun kanakje har tatt litt av... svært oppfriskende å se.

Enig i det du sier, stoler du ikke på det partneren din sier så har du en jobb å gjøre hvis du ønslæker å bli i forholdet.

• Liker 2
Skrevet
Mrheard skrev (1 minutt siden):

Det er usexy og det er slitsomt. Denne heksejakten er så giveaway på at man ikke er moden for forhold. Derfor berømmer jeg TS for å stoppe opp og fundere på om hun kanakje har tatt litt av... svært oppfriskende å se.

Enig i det du sier, stoler du ikke på det partneren din sier så har du en jobb å gjøre hvis du ønslæker å bli i forholdet.

True true ! 

😉

Skrevet
Aliquis skrev (4 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor oppegående denne samboeren er, men jeg synes det ville vært fryktelig rart om kontaktene som lå lagret helt øverst i kontaktlisten hans er gamle nummere til prostituerte. Når de er helt øverst så ser du dem jo hver gang du åpner listen. Hvorfor i alle dager har han ikke slettet disse om det er gamle kontakter? 

Jeg vet ikke om det er mulig å kontakte mobiloperatøren sin og få greie på sist gang det var kontakt med disse nummerne, men hvis det er mulig er det definitivt noe man kan vurdere. 

Prøv å reflekter over og finn et par andre logiske grunner til at det kan være slik, og tenk det gjennom før du prøver å ringe mobiloperatøren hans og utgir deg for å være han og utsetter deg selv for straffeansvar etter straffeloven.

Det er ikke formildende omstendigheter i retten at du tenkte , følte og trodde at disse bokstavene er en eskorte. Selv o. Du har rett har du tapt.

Skrevet

Jeg ville iallefall satt igang et omfattende testregime, ts. Fra klamydia til hiv. Det er mildt sagt ugler i mosen her.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alle disse starter på forskjellig bokstav så ville ikke ligget på samme plass i kontakter. Her har du nok ikke bare «plutselig funnet noe» mens du har letet etter nr til elektriker, men heller vært på en klassisk KG detektivjobb

Anonymkode: 7d8c7...38f

Å herregud, må man lage konklusjoner for andre her...

Anonymkode: dc46b...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på de som sier de kjenner igjen navnene fra eskortemiljøer. Nicole, Lin og Biam er jo helt vanlige utenlandske / asiatiske navn som veldig mange heter? Hadde navnet vært Nicolette-Wictoria hadde jeg skjønt det mer 🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Dette nummeret har ingen rapporter eller rangeringer enda, men ble verifisert aktivt 07.12.2021. Siste søk på "92515665" ble gjort 17. juli 2022, og siste 3 måneder er det utført 65 søk. "

🤔💸💸💸

Kan jo hende ts sin mann har laget en "felle" for henne for å se om hun faktisk går inn og snoker på mobilen? Hvorfor ellers ha disse nr så åpenlyst? En annen ting er jo hvorfor lyve om det er lenge siden? 

Anonymkode: 7f0d3...02b

Skrevet (endret)

Oida her var det mange konspirasjonsteorier. Kan jo like gjerne ha vært noen kompiser som har lagt inn dette i lista hans i et uvørent øyeblikk for å tulle med han. De aller fleste bruker bare søkefunksjonen på mobilen. Ville stolt på han i dette tilfellet HI selv om mange andre hauser dette opp i skyene. Det er for øvrig ikke greit å ta/snoke i telefonen hans uten tillatelse. Om det er en jobbmobil er det meget uheldig at du har tilgang til kode, mail, sms osv.

Edit:

Om det var reelt at han benyttet eskorter ville han ikke lagt igjen slike åpenlyse og synlige spor på mobilen. Da hadde han garantert skjult det mye bedre enn å plassere dem øverst oppe i en kontaktliste 😉

Endret av Sunshade83
Ekstra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sunshade83 skrev (5 minutter siden):

Oida her var det mange konspirasjonsteorier. Kan jo like gjerne ha vært noen kompiser som har lagt inn dette i lista hans i et uvørent øyeblikk for å tulle med han. De aller fleste bruker bare søkefunksjonen på mobilen. Ville stolt på han i dette tilfellet HI selv om mange andre hauser dette opp i skyene. Det er for øvrig ikke greit å ta/snoke i telefonen hans uten tillatelse. Om det er en jobbmobil er det meget uheldig at du har tilgang til kode, mail, sms osv.

Edit:

Om det var reelt at han benyttet eskorter ville han ikke lagt igjen slike åpenlyse og synlige spor på mobilen. Da hadde han garantert skjult det mye bedre enn å plassere dem øverst oppe i en kontaktliste 😉

Nå lager du nesten like mye teorier her 🙈 At det er uheldig at jeg har kode til hans private jobbtlf osv osv. De siste to årene har koden til hans mobil vært min bursdag og omvendt. Jeg har aldri snoket på hans mobil og jeg tror ikke hans har snoket på min heller, vi har liksom aldri hatt noe å skjule ovenfor hverandre. At jeg går inn på hans mobil for å finne nummer til elektriker mens vi pusser opp hus er like naturlig som at han skulle gått inn på min for å funnet nummeret til min frisør for å bestille seg en time feks 🤷🏽‍♀️

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå lager du nesten like mye teorier her 🙈 At det er uheldig at jeg har kode til hans private jobbtlf osv osv. De siste to årene har koden til hans mobil vært min bursdag og omvendt. Jeg har aldri snoket på hans mobil og jeg tror ikke hans har snoket på min heller, vi har liksom aldri hatt noe å skjule ovenfor hverandre. At jeg går inn på hans mobil for å finne nummer til elektriker mens vi pusser opp hus er like naturlig som at han skulle gått inn på min for å funnet nummeret til min frisør for å bestille seg en time feks 🤷🏽‍♀️

Så la det bare ligge og ikke push han mer på «leting etter sannheten» og at han må huske. Det er flere syke innlegg her om å sjekke Vipps, kontoutskrifter med mer, men da regner jeg med at dere stoler såpass på hverandre 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...