AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Vi hører stadig om innbrudd i boder rundt omkring. For min del ville det ikke vært noen krise. Jeg har ingenting av særlig verdi lagret der. Men hva med dere andre? Hva slags verdifulle ting har du lagret i boden din? Anonymkode: d4e98...e45
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 En liten boks med gamle mynter, det er ikke så mange av de og de er ikke råflott lagret, men de har en verdi på ca. 60.000 kroner. Liker å håpe at en innbruddstyv hadde ignorert den, men satser på at jeg aldri opplever innbrudd, hehe. Anonymkode: a1ce1...746
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 20 kg amfetamin 😅 Anonymkode: 1c88a...15d 1 1
Motelvibes Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Har ingenting av verdi. Boden min er kun skrot som jeg enda ikke har kastet, verktøy og barneski.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Inntil nå nylig trodde jeg at jeg bare hadde skrot i boden. Hadde med meg en venn som ville låne noe av meg og måtte ned til boden for å hente den. Da kommenterte han skrotet mitt og sa at jeg har verdier for over en million av det lille han så. Men det har fått ligget i fred i mange år, så jeg satser på at det får ligge i fred i noen uker til. Da kommer det en kjøper som skal hente noe av skrotet mitt😅 Anonymkode: f8f98...8c7
Emas Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Inntil nå nylig trodde jeg at jeg bare hadde skrot i boden. Hadde med meg en venn som ville låne noe av meg og måtte ned til boden for å hente den. Da kommenterte han skrotet mitt og sa at jeg har verdier for over en million av det lille han så. Men det har fått ligget i fred i mange år, så jeg satser på at det får ligge i fred i noen uker til. Da kommer det en kjøper som skal hente noe av skrotet mitt😅 Anonymkode: f8f98...8c7 What?! Kva i alledager har du lagra i boda? Dyrt turutstyr? Verktøy? Over en mill, det høres villt masse ut!
rundtfingern Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Panteflasker. Kom å ta dem, det er helt greit😂
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 Emas skrev (37 minutter siden): What?! Kva i alledager har du lagra i boda? Dyrt turutstyr? Verktøy? Over en mill, det høres villt masse ut! Samleobjekter. De skulle egentlig leveres på loppis, men takket være korona, har det bare blitt liggende i boden. Jeg kan dessverre ikke presisere hva det er, for jeg ønsker ikke å bli gjenkjent. Anonymkode: f8f98...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #10 Skrevet 16. juli 2022 I uteboden så er vel det dyreste gressklipperen, tenker jeg. Har noe verktøy og, men tror den er det dyreste. Vinterdekk med felger og koster nok også litt. I inneboden er det bunaden. Ikke spesielt redd for innbrudd, har høyt gjerde og port med lås, pluss lås på boden, så en skal være rimelig dedikert for å bryte seg inn her. Anonymkode: 75dac...2fb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #11 Skrevet 16. juli 2022 Snøfres til 30K er vel den dyreste enkeltgjenstanden. Anonymkode: c6ceb...022
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Mye av verdi. Har flere kamera på huset/garasjen osv Anonymkode: 8804c...8e5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 Et maleri verdsatt til rundt 100.000, men i mine øyne er det ikke verdt en dritt, så så lenge ingen har henvendt seg og ønsker å kjøpe det, er det kun skrot for meg. Hvis noen lurer, er det for stort for meg til å frakte bort - derfor tilværelsen i boden. Anonymkode: 848e0...a0e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 Dekk, verktøy, dyrt utstyr (bla. noen saler og en el.sykkel) gressklipper og trimmer, krukker og slikt noe. Har en ytterdør med lås der da så liker å tro at det hjelper litt. Anonymkode: 44fd9...fdd
K.B. Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 (endret) Har flere boder, så spørs litt hvordan du ser på det, Men vinterdekk til 2 biler, gressklipper og andre hagemaskiner. Også har jeg en annen bod dr jeg oppbevarer et par dreiebenker og en knefres, det er vel noen hundre tusen, men det er ikke som om folk uten videre stikker av med maskiner til over et tonn/stk Endret 17. juli 2022 av K.B.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 Bod ved garasjeanlegget i brl, tusenvis av kroner i julepynt, dyr samsonite koffert Bod i leiligheten, bunaden, symaskinen Anonymkode: 7dcee...cc6
Gjest StellaNova Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 En keramikk ovn er det dyreste jeg har hatt i boden, og den ble stjålet. Aner ikke hvordan fordi den var tung som en døla gamp.
17.11 Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 Litt usikker, men det er sikkert noe av lydutstyret til kjæresten min. Vi har imidlertid så mye dritt i boden at jeg tviler på at innbruddstyvene finner det de leter etter.
Drizzt Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 En lapp hvor det står med store bokstaver: Smil, du er blitt filmet og streames direkte på youtube! Bildet sendes automatisk til politiet. 😁 Jeg har montert et lite kamera (som ikke funker) utenfor døra og når man åpner døra først, ser man lappen. Kanskje skremmer det noen 😄 De dyreste tingene er et par maskiner - gressklipper, høytrykkspyler og snøfreser. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå