Gå til innhold

Hva er det dyreste du har lagret i boden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hører stadig om innbrudd i boder rundt omkring. For min del ville det ikke vært noen krise. Jeg har ingenting av særlig verdi lagret der. Men hva med dere andre? Hva slags verdifulle ting har du lagret i boden din?

Anonymkode: d4e98...e45

AnonymBruker
Skrevet

En liten boks med gamle mynter, det er ikke så mange av de og de er ikke råflott lagret, men de har en verdi på ca. 60.000 kroner. Liker å håpe at en innbruddstyv hadde ignorert den, men satser på at jeg aldri opplever innbrudd, hehe.

Anonymkode: a1ce1...746

AnonymBruker
Skrevet

20 kg amfetamin 😅

Anonymkode: 1c88a...15d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ingenting av verdi. Boden min er kun skrot som jeg enda ikke har kastet, verktøy og barneski. 

AnonymBruker
Skrevet

Inntil nå nylig trodde jeg at jeg bare hadde skrot i boden. Hadde med meg en venn som ville låne noe av meg og måtte ned til boden for å hente den. 

Da kommenterte han skrotet mitt og sa at jeg har verdier for over en million av det lille han så. Men det har fått ligget i fred i mange år, så jeg satser på at det får ligge i fred i noen uker til. Da kommer det en kjøper som skal hente noe av skrotet mitt😅

Anonymkode: f8f98...8c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inntil nå nylig trodde jeg at jeg bare hadde skrot i boden. Hadde med meg en venn som ville låne noe av meg og måtte ned til boden for å hente den. 

Da kommenterte han skrotet mitt og sa at jeg har verdier for over en million av det lille han så. Men det har fått ligget i fred i mange år, så jeg satser på at det får ligge i fred i noen uker til. Da kommer det en kjøper som skal hente noe av skrotet mitt😅

What?! Kva i alledager har du lagra i boda? Dyrt turutstyr? Verktøy? Over en mill, det høres villt masse ut!

Skrevet

Panteflasker. Kom å ta dem, det er helt greit😂

AnonymBruker
Skrevet

En hybelkanin 

Anonymkode: ee906...dad

AnonymBruker
Skrevet
Emas skrev (37 minutter siden):

What?! Kva i alledager har du lagra i boda? Dyrt turutstyr? Verktøy? Over en mill, det høres villt masse ut!

Samleobjekter. De skulle egentlig leveres på loppis, men takket være korona, har det bare blitt liggende i boden.

Jeg kan dessverre ikke presisere hva det er, for jeg ønsker ikke å bli gjenkjent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I uteboden så er vel det dyreste gressklipperen, tenker jeg. Har noe verktøy og, men tror den er det dyreste. Vinterdekk med felger og koster nok også litt. I inneboden er det bunaden. Ikke spesielt redd for innbrudd, har høyt gjerde og port med lås, pluss lås på boden, så en skal være rimelig dedikert for å bryte seg inn her. :)

Anonymkode: 75dac...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Snøfres til 30K er vel den dyreste enkeltgjenstanden.

Anonymkode: c6ceb...022

AnonymBruker
Skrevet

Mye av verdi. Har flere kamera på huset/garasjen osv :) 

Anonymkode: 8804c...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Et maleri verdsatt til rundt 100.000, men i mine øyne er det ikke verdt en dritt, så så lenge ingen har henvendt seg og ønsker å kjøpe det, er det kun skrot for meg. Hvis noen lurer, er det for stort for meg til å frakte bort - derfor tilværelsen i boden.

Anonymkode: 848e0...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Dekk, verktøy, dyrt utstyr (bla. noen saler og en el.sykkel) gressklipper og trimmer, krukker og slikt noe. Har en ytterdør med lås der da så liker å tro at det hjelper litt. 

Anonymkode: 44fd9...fdd

Skrevet

Ammunisjon til pistol, rifle, og hagle.

Skrevet (endret)

Har flere boder, så spørs litt hvordan du ser på det, Men vinterdekk til 2 biler, gressklipper og andre hagemaskiner. Også har jeg en annen bod dr jeg oppbevarer et par dreiebenker og en knefres, det er vel noen hundre tusen, men det er ikke som om folk uten videre stikker av med maskiner til over et tonn/stk

Endret av K.B.
AnonymBruker
Skrevet

Bod ved garasjeanlegget i brl, tusenvis av kroner i julepynt, dyr samsonite koffert

Bod i leiligheten, bunaden, symaskinen

Anonymkode: 7dcee...cc6

Gjest StellaNova
Skrevet

En keramikk ovn er det dyreste jeg har hatt i boden, og den ble stjålet. Aner ikke hvordan fordi den var tung som en døla gamp.

Skrevet

Litt usikker, men det er sikkert noe av lydutstyret til kjæresten min. Vi har imidlertid så mye dritt i boden at jeg tviler på at innbruddstyvene finner det de leter etter.

Skrevet

En lapp hvor det står med store bokstaver: Smil, du er blitt filmet og streames direkte på youtube! Bildet sendes automatisk til politiet.

😁

Jeg har montert et lite kamera (som ikke funker) utenfor døra og når man åpner døra først, ser man lappen. Kanskje skremmer det noen 😄

De dyreste tingene er et par maskiner - gressklipper, høytrykkspyler og snøfreser.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...