Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er din beste egenskap? 

Min er at jeg prøver alltid være positiv , og nyte livet 🌞🌸

Endret av Overaltalltid
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At jeg tenker positivt om meg selv, selv om jeg vet objektivt at noen ting med utseendet mitt for eksempel ikke er objektivt veldig bra, men bryr meg ikke om det, ser mer på det som en observasjon enn noe negativt, og jeg er glad for at jeg tenker sånn 

Anonymkode: d8b09...f49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være god og snill, men jeg blir av og til utnyttet så det er vel en dårlig egenskap for meg.

Anonymkode: 9f1f2...aa8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At jeg tenker positivt om meg selv, selv om jeg vet objektivt at noen ting med utseendet mitt for eksempel ikke er objektivt veldig bra, men bryr meg ikke om det, ser mer på det som en observasjon enn noe negativt, og jeg er glad for at jeg tenker sånn 

Anonymkode: d8b09...f49

Det er en god egenskap ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flink å lytte :) 

Og selv om jeg mener noe annet enn den andre personen, så kan jeg fint høre dens versjon/mening, vurdere denne, prate om/ diskutere dette osv- Uten å prøve å endre den andres mening. 

(Men må kanskje presisere at jeg allikevel ikke er enig, i slutten av samtalen f.eks :Knegg:

Anonymkode: f85b9...ae7

Skrevet

Er flink til å lytte og veldig reflektert. Driver dessuten med så mye som ikke passer inn i A-4 formatet at jeg dømmer ingen andre uansett hva det gjelder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kreativ i senga, god på å få andre til å slappe av og jeg tenker før jeg snakker. 

Anonymkode: 4f4e4...6e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig empatisk, god til å få folk til å føle seg sett og en veldig bra kjæreste. 

Anonymkode: e5594...53b

AnonymBruker
Skrevet

Er snill, empatisk og gir mye av meg selv.

Føler ofte jeg blir utnytta og tatt for gitt pga.dette så har begynt å sette grenser for meg selv og ser min verdi.

Vær snill mot andre, men ikke la de utnytte deg❤️

Anonymkode: d1c6c...c45

AnonymBruker
Skrevet

Flink  på å få folk til å le.  At jeg antagelig er hyggelig nok når kolleger stadig kommer bort og vil skravle. 

At skjer noe dritt plutselig og før gikk jeg rett i kjeller'n. Nå har jeg lært meg at ok ..ro ned.. ikke tenk på det før om en dag eller to. Etter en dag eller to så er det som regel ikke så ille og man har fått ting litt på avstand og jeg tenker mer rasjonelt. Den har hjulpet meg mange ganger. 

Anonymkode: 245d0...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...