AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #21 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, for piercing "artist" er jo en virkelig utdannelse 😂😂😂. Anonymkode: f903e...71e Du har rett i at det ikke er en egen utdannelse, men går du til et anerkjent sted, skal du være trygg på at den som piercer har god opplæring og nødvendige kurs i for eksempel hygiene og smittevern. Anonymkode: d4b6c...919 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #22 Skrevet 17. juli 2022 TS her: Jeg er ikke så opptatt av om det ble brukt pistol eller piercing, heller ikke om barna er 2, 3, 4, 5 år eller eldre. Det jeg reagerer på er at: 1. Dette var på et typisk turiststed i "Syden" 2. Det ble ikke gjort på en klinikk eller lignende, men på et kjøpesenter der mange barn og voksne sto tett rundt og ventet på tur. 3. Damen som gjorde dette, brukte ikke hansker 4. Barn elsker å bade om sommeren, og det blir mye bassengbading både i Syden og hjemme. Jeg har lest at man skal unngå bading i flere uker etter å ha tatt hull i ørene/piercing. 5. Såvidt jeg vet, er det mye større fare for infeksjoner når det er varmt ute. Anonymkode: d8bcf...bbf
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #23 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her: Jeg er ikke så opptatt av om det ble brukt pistol eller piercing, heller ikke om barna er 2, 3, 4, 5 år eller eldre. Det jeg reagerer på er at: 1. Dette var på et typisk turiststed i "Syden" 2. Det ble ikke gjort på en klinikk eller lignende, men på et kjøpesenter der mange barn og voksne sto tett rundt og ventet på tur. 3. Damen som gjorde dette, brukte ikke hansker 4. Barn elsker å bade om sommeren, og det blir mye bassengbading både i Syden og hjemme. Jeg har lest at man skal unngå bading i flere uker etter å ha tatt hull i ørene/piercing. 5. Såvidt jeg vet, er det mye større fare for infeksjoner når det er varmt ute. Anonymkode: d8bcf...bbf Du skrev jo i TS at det skjedde på et hotell. Nå skriver du plutselig at det skjedde på et kjøpesenter. Kanskje du burde først bestemme deg om detaljene i den lille historien din... 😄 Anonymkode: ddc97...c99
Kenelz Skrevet 17. juli 2022 #24 Skrevet 17. juli 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: TS her: Jeg er ikke så opptatt av om det ble brukt pistol eller piercing, heller ikke om barna er 2, 3, 4, 5 år eller eldre. Det jeg reagerer på er at: 1. Dette var på et typisk turiststed i "Syden" 2. Det ble ikke gjort på en klinikk eller lignende, men på et kjøpesenter der mange barn og voksne sto tett rundt og ventet på tur. 3. Damen som gjorde dette, brukte ikke hansker 4. Barn elsker å bade om sommeren, og det blir mye bassengbading både i Syden og hjemme. Jeg har lest at man skal unngå bading i flere uker etter å ha tatt hull i ørene/piercing. 5. Såvidt jeg vet, er det mye større fare for infeksjoner når det er varmt ute. Anonymkode: d8bcf...bbf 1. Hva så om det har blitt gjort i utlandet? Det i seg selv er ufarlig. 2. Kan skjønne reaksjonen din på det, men det er «ok» å gjøre det på et kjøpesenter så lenge det er god hygiene og personen har en god erfaring. 3. Forståelig at du reagerer. 4. Ikke akkurat, men det er større sjanse fordi man har «dårligere» hygiene har jeg hørt. At man svetter mer og ikke er like flink til å rense for eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå