AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Jeg liker ikke vennene til kjæresten min. Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år og jeg har møtt vennene hans en del ganger. Jeg bare klarer ikke komme overens med de. De snakker om så mye ekkelt, liksom de tar opp tidligere seksuelle erfaringer som kjæresten min har rett foran meg, snakker om at de vil pule de og de (selvom de har kjæreste) og de har veldig kvinne-nedlatende humor.. Kjæresten min er ikke lik de når jeg er med, men begynner jo å lure på hva han sier når jeg ikke er med. Det er ganske vanskelig, i og med at han ser på vennene sine som en del av familien hans, og jeg bare kan ikke fordra de. Jeg blir så ukomfortabel rundt de. Jeg vet jo hvor mye vennene hans betyr for han, men jeg bare skjønner ikke hvordan han har funnet seg sånne venner. Mest av alt skjønner jeg ikke hvordan kjærestene til de vennene holder ut… kjæresten min vet hva jeg syntes, og er selvfølgelig ikke enig… og han blir jo veldig lei seg… tips? Anonymkode: 2c720...d4f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Sånn var det for meg også. Han hadde ekstremt barnslige venner som kun brydde seg om sex, jenter og dop, alkohol, så det var mye snakk om det - og når de var alene med han og jeg ikke var tilstede så var det åpenbart at han var med på snakk som det, selvom han kanskje holdt litt tilbake - for man vil jo ikke føle seg utenfor. Ut fra jeg tror så blir han nok litt påvirket av det, som er ganske normalt. Tror ikke du kan gjøre så særlig mye mer enn å vente på at de evt vokser opp eller ta å snakke med kjæresten din om dette, for det er jo tross alt vennene hans, men samtidig er det en grense på hvor lenge man orker å ha et miljø som det i livet sitt. Skjønner godt at du heller vil at han skal ha modne venner fremfor sånne, så kanskje prøve å få han til å møte noen andre? Om du har venninner med kjærester kan du jo ivnitere de på middag så kan han få mulighet til å bli kjent med noen andre så han kan bli dratt litt inn i et "annet" miljø, det var det jeg gjorde. Anonymkode: 335e1...af0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sånn var det for meg også. Han hadde ekstremt barnslige venner som kun brydde seg om sex, jenter og dop, alkohol, så det var mye snakk om det - og når de var alene med han og jeg ikke var tilstede så var det åpenbart at han var med på snakk som det, selvom han kanskje holdt litt tilbake - for man vil jo ikke føle seg utenfor. Ut fra jeg tror så blir han nok litt påvirket av det, som er ganske normalt. Tror ikke du kan gjøre så særlig mye mer enn å vente på at de evt vokser opp eller ta å snakke med kjæresten din om dette, for det er jo tross alt vennene hans, men samtidig er det en grense på hvor lenge man orker å ha et miljø som det i livet sitt. Skjønner godt at du heller vil at han skal ha modne venner fremfor sånne, så kanskje prøve å få han til å møte noen andre? Om du har venninner med kjærester kan du jo ivnitere de på middag så kan han få mulighet til å bli kjent med noen andre så han kan bli dratt litt inn i et "annet" miljø, det var det jeg gjorde. Anonymkode: 335e1...af0 Ja… er akkurat sånn.. Vennene er veldig opptatt av å dra på byen, drikke seg dritings osv…. De er så ekle med måten de snakker også.. det hjelper kanskje ikke at flesteparten av de gangene jeg har møtt de så har de vært fulle, men føler det sier ganske mye det også… Er vennegjengen hans som er verst da, og han er ikke like mye med de som han er med de nærmeste, men uansett… Anonymkode: 2c720...d4f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Er kjæresten din 17 år? Om han er stort eldre enn 17 år, så dump han. Ikke noe å samle på. Tenåringsoppførsel. Anonymkode: 6295e...61d
Mrheard Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Kan garantere deg at han er helt lik sine venner(eller familie som du sier) npr du ikke er med han. Om han bare hiver seg med og tøffer seg litt blandt gutta eller om han mener det og er en drittsekk er vanskelig å spekulere i. Er han beta i vennegjengen? Er han en beta i deres forhold? 1
LessMiserable Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Det kan hende at de synes du er litt prippen og tuller seg imellom. Virker som det er mange gutter som erter jenter uten at de forstår det. Vi damer tror de er voksne, men det er ikke gutter.
Mrheard Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 (endret) Du har helt rett, har gutten litt draget så vil han terge en prippen jente. Fordi er man voksen så vet man at det å være 'seriøs' i seg selv er ikke betyr å være voksen. Voksen betyr å være trygg på seg selv, være som man ønsker, akseptere ulikheter og la andre være som de vil uten å dømme. Damer tror at gutter tenker som damer og vennene til OP sin kjæreste tror kanskje at de kan være seg seg selv rundt OP og at hun setter pris på at de er ekte rundt henne. Blant gutter er det et tegn på respekt for en person når man er seg selv, det seg være menn eller damer. De man driter i bare faker man rundt. Er det ikke bedre å omgås folk man vet hvor man har, er ekte og behandler deg som en av sine egne? Eller foretrekker du folk som bare er "Yes Men"? Endret 16. juli 2022 av Mrheard
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 De høres veldig barnslige ut, hadde sagt rett ut til kjæresten at jeg ikke ville møte dem når de har drukket. Anonymkode: 329d5...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå