AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har bare WhatsApp og Telegram. Alder 24. Og dere? Anonymkode: 6f70c...66f
Gjest Crimson123 Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 (endret) Jeg har Facebook og Instagram. kun de to. Jeg er 32. Endret 16. juli 2022 av Crimson123
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Har alt det vanlige (snapchat, instagram, facebook osv) men jeg bruker bare snapchat til vanlig. Liker bedre å snakke med folk der enn vanlige meldinger Anonymkode: 7398d...8f6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Hva er sosiale medier da? Jeg har telegram og discord til gaming. Facebook for kontakt med foreldre i klassen og venner på reis. Messenger brukes til å ha kontakt med både den ene og den andre, mange som bruker det foran vanlig sms. Snapchat til venner som skal sende snapper og annet tull. Sender aldri noe tilbake. 😄 Men jeg bruker jo ikke disse kanalene til å legge ut masse tull om meg og mitt liv. Men har de for venner og bekjente har gnålt om at jeg må ha disse greiene så de kan sende meg masse greier jeg egentlig ikke er så interessert i. Anonymkode: a630c...825
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Facebook og instagram. Orker ikke snapchat og tiktok og alt det der ting forsvinner igjen før man rekker å blunke. Men begynner å gå lei FB og Insta også, mest på grunn av at de prøver å bestemme hva de tror jeg vil se, hele tiden. Og bommer, hele tiden. Anonymkode: 995de...bdd
Anononyma Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Facebook, insta og snap. Bruker egentlig ingen av dem til noe særlig annet enn private samtaler med venner og kjente.
every woman Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har Messenger for Windows og Twitter. På sistnevnte leser jeg stort sett bare. Messenger brukes til kontakt med nærmeste venner og familie. Orker ikke å dra med meg sosiale medier på mobilen, så der har jeg ingen.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 Messenger, Snapchat og Discord. Anonymkode: 0d560...f41
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #10 Skrevet 16. juli 2022 Ja, hadde vært ganske lost uten. Facebook: skole, idrett og hobby-grupper + kjøp/salg Instagram: Følger venner, legger ut litt på Story Snap: har færre enn på insta, snapper sjeldent. Har aldri vært så fan av snap. Telegram: chat med venner, gruppechat for vennegrupper, famile og for ulike events (feks bursdager, spesielle anledninger osv). Elsker telegram, bruker det mye. Messenger: så og si aldri. Hater når folk bruker messenger. WhatsApp: så og si aldri, liker ikke denne kanalen heller Tiktok: ser litt, men legger ikke ut noe Anonymkode: 21da3...e36
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 utelukkende debatt-forum. for eksempel Diskusjon.no eller lignende... Anonymkode: 1f9f4...958 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Jeg har Facebook og Messenger. Alle disse bilde- og videotjenestene ser jeg ikke vitsen med. Jeg kan jo sende bilder og videoer på Messenger...? Anonymkode: e647e...78e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Hadde Facebook en stund for mange år siden, deretter Twitter en ganske kort stund. Nå har jeg kun et par brukerprofiler av lignende type som her, dvs. der jeg kan skrive under pseudonym og slippe mas mot den personen jeg er i virkeligheten. Jeg driver ikke med noe lugubert på nett, men jeg er introvert og orker ikke så mye fokus rettet mot meg personlig. Da passer det bedre å bare være en slags figur som titter innom iblant. Anonymkode: f5dd6...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå