AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har endelig knekt koden for hva slags klær jeg kler🙌😀 Anonymkode: 1c27e...b75 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Hva er din essens? Anonymkode: 1c27e...b75
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Her er mine: Kibbe: Dramatic Essences: Ethereal Season: Light summer Style icon: Cate Blanchett Anonymkode: 1c27e...b75 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Jeg er i alle fall ikke en blek alv... Min stilessens er hettegenser, the end... Anonymkode: ec58f...2df 8
Bacteria Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Datt ned i kaninhullet etter innlegget ditt i går ts. Greier ikke å finne min «essence» ut fra dette, men det var litt gøy. Tipper at jeg er en blanding av natural og klassisk. Kan ikke bruke mye dilldall og mønster. Trenden med puffermer og rysjer er en katastrofe på meg hvertfall, men sikkert topp for de romantiske. Farger vet jeg… myk høst 😃 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Bacteria skrev (31 minutter siden): Datt ned i kaninhullet etter innlegget ditt i går ts. Greier ikke å finne min «essence» ut fra dette, men det var litt gøy. Tipper at jeg er en blanding av natural og klassisk. Kan ikke bruke mye dilldall og mønster. Trenden med puffermer og rysjer er en katastrofe på meg hvertfall, men sikkert topp for de romantiske. Farger vet jeg… myk høst 😃 Er det en kjendis du kan minne litt om? Kanskje det kan hjelpe 😄 Anonymkode: 1c27e...b75
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 Bacteria skrev (32 minutter siden): Datt ned i kaninhullet etter innlegget ditt i går ts. Greier ikke å finne min «essence» ut fra dette, men det var litt gøy. Tipper at jeg er en blanding av natural og klassisk. Kan ikke bruke mye dilldall og mønster. Trenden med puffermer og rysjer er en katastrofe på meg hvertfall, men sikkert topp for de romantiske. Farger vet jeg… myk høst 😃 Og gøy å høre at det er flere som har falt ned i kaninhullet 😁 Anonymkode: 1c27e...b75
Skogkatten Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Har hatt en mistanke om hva jeg er lenge, men ikke vært helt sikker. Nå har jeg sett videoer og lest meg opp siden i går kveld (jeg er litt småsyk, så jeg har hatt allverdens tid), og jeg har vel fått mistanken bekreftet. Hos Kibbe er jeg en romantic, men har aldri helt følt meg hjemme i klærne som anbefales. Jeg synes det blir for mye for meg, og jeg ser ut som et barn som har kledd meg ut i mammas klær. Så min essens er ingenue. Mistanken ble definitivt bekreftet da Marilyn Monroe ble trukket frem som et eksempel, for selv om jeg ikke ligner på henne, så har jeg visse trekk til felles med henne. At jeg er en ingenue forklarer til og med min forkjærlighet for vintage, og alle pastellfargede 50-tallskjoler jeg har i sommergarderoben. I motsetning til brukeren over meg så elsker jeg alle puffermer og rysjer, jeg kan komme unna med det meste av søte og romantiske kjoler og bluser hos Pia Tjelta og by Timo. Når det kommer til farger er jeg en myk sommer. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Skogkatten skrev (1 time siden): Har hatt en mistanke om hva jeg er lenge, men ikke vært helt sikker. Nå har jeg sett videoer og lest meg opp siden i går kveld (jeg er litt småsyk, så jeg har hatt allverdens tid), og jeg har vel fått mistanken bekreftet. Hos Kibbe er jeg en romantic, men har aldri helt følt meg hjemme i klærne som anbefales. Jeg synes det blir for mye for meg, og jeg ser ut som et barn som har kledd meg ut i mammas klær. Så min essens er ingenue. Mistanken ble definitivt bekreftet da Marilyn Monroe ble trukket frem som et eksempel, for selv om jeg ikke ligner på henne, så har jeg visse trekk til felles med henne. At jeg er en ingenue forklarer til og med min forkjærlighet for vintage, og alle pastellfargede 50-tallskjoler jeg har i sommergarderoben. I motsetning til brukeren over meg så elsker jeg alle puffermer og rysjer, jeg kan komme unna med det meste av søte og romantiske kjoler og bluser hos Pia Tjelta og by Timo. Når det kommer til farger er jeg en myk sommer. Så utrolig gøy å høre 😄 Jeg har trodd jeg har kledd akkurat den stilen (ingenue) fordi jeg liker den så godt, men det har aldri føltes helt rett på meg. Anonymkode: 1c27e...b75
Perelandra Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Takk for info, TS! Jeg har prøvd å lese meg opp på Kibbes typer, og har også vært på kurs i farge- og stilanalyse hos Color Alliance, men dette med essens har jeg så vidt jeg vet ikke vært borte i. Det er interessant, men gjorde meg i grunnen bare mer forvirra. Hva passer best for en maksimalistisk "kulturtante" som trives best i fargerike kjoler fra Gudrun Sjödén og Indiska, og som gjerne matcher kjolene med fargede strømpebukser, perlesmykker og cardigan-jakker? Ut i fra Kibbes system synes jeg romantisk passer best, i allefall er jeg langt over på yin-siden. Jeg er hverken dramatisk og tøff, eller klassisk og stilren. Kibbe har gitt meg en aha-opplevelse for hvorfor jeg aldri synes jeg kler kantete og rette former, men føler meg fin i blomstermønster og myke linjer. Jeg synes i grunnen at ingen av stil-essensene passer, men tror kanskje det må bli Ingenue? Som nevnt er jeg yin-type, men absolutt ikke på noen moden og sensuell måte. Jeg liker også Angelic, men ser nok mer ut som en hobbit enn en alv.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Dette har jeg prøvd å finne ut av lenge, uten særlig fremskritt Jeg vet at jeg er warm spring, men ellers står jeg fast. Får ofte høre at jeg ligner Nicole Kidman, men jeg er mye lavere (165 cm) og har mer pupper og hofter selv jeg absolutt ikke er det som kalles formfull. Har også hørt at jeg minner om Cate Blanchett, så jeg ser nok mye høyere ut enn jeg egentlig er. Anonymkode: 867fe...f44
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 Perelandra skrev (4 minutter siden): Takk for info, TS! Jeg har prøvd å lese meg opp på Kibbes typer, og har også vært på kurs i farge- og stilanalyse hos Color Alliance, men dette med essens har jeg så vidt jeg vet ikke vært borte i. Det er interessant, men gjorde meg i grunnen bare mer forvirra. Hva passer best for en maksimalistisk "kulturtante" som trives best i fargerike kjoler fra Gudrun Sjödén og Indiska, og som gjerne matcher kjolene med fargede strømpebukser, perlesmykker og cardigan-jakker? Ut i fra Kibbes system synes jeg romantisk passer best, i allefall er jeg langt over på yin-siden. Jeg er hverken dramatisk og tøff, eller klassisk og stilren. Kibbe har gitt meg en aha-opplevelse for hvorfor jeg aldri synes jeg kler kantete og rette former, men føler meg fin i blomstermønster og myke linjer. Jeg synes i grunnen at ingen av stil-essensene passer, men tror kanskje det må bli Ingenue? Som nevnt er jeg yin-type, men absolutt ikke på noen moden og sensuell måte. Jeg liker også Angelic, men ser nok mer ut som en hobbit enn en alv. Kanskje ethereal ingenue?😀 Jeg liker veldig godt stilen til Florence Welch 🙌 Anonymkode: 1c27e...b75
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette har jeg prøvd å finne ut av lenge, uten særlig fremskritt Jeg vet at jeg er warm spring, men ellers står jeg fast. Får ofte høre at jeg ligner Nicole Kidman, men jeg er mye lavere (165 cm) og har mer pupper og hofter selv jeg absolutt ikke er det som kalles formfull. Har også hørt at jeg minner om Cate Blanchett, så jeg ser nok mye høyere ut enn jeg egentlig er. Anonymkode: 867fe...f44 Nicole Kidman er classic og Cate Blanchett er dramatic ethereal. Hvis du ikke har noen utpregede trekk i ansiktet er du mest sannsynlig classic, men hvis du har mer dramatiske trekk med lang nese og skulpturerte kinnben og oval ansiktsform er det mer ethereal eller dramatisk. Ethereal har gjerne lav kontrast og dramatisk høy. 😀 Anonymkode: 1c27e...b75 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 https://theconceptwardrobe.com/7-style-essences/complete-style-essences-guides Anonymkode: 1c27e...b75
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nicole Kidman er classic og Cate Blanchett er dramatic ethereal. Hvis du ikke har noen utpregede trekk i ansiktet er du mest sannsynlig classic, men hvis du har mer dramatiske trekk med lang nese og skulpturerte kinnben og oval ansiktsform er det mer ethereal eller dramatisk. Ethereal har gjerne lav kontrast og dramatisk høy. 😀 Anonymkode: 1c27e...b75 Takk for hjelpen. Jeg har oval ansiktsform og tydelige kinnben, men relativt liten nese. Kan jeg være ethereal classic mon tro Anonymkode: 867fe...f44
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for hjelpen. Jeg har oval ansiktsform og tydelige kinnben, men relativt liten nese. Kan jeg være ethereal classic mon tro Anonymkode: 867fe...f44 Det kan godt være! 😄 https://www.truth-is-beauty.com/9893-9792-ethereal-classic----the-delicate-sophisticate.html Man finner også masse fin inspirasjon på Pinterest! Anonymkode: 1c27e...b75 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan godt være! 😄 https://www.truth-is-beauty.com/9893-9792-ethereal-classic----the-delicate-sophisticate.html Man finner også masse fin inspirasjon på Pinterest! Anonymkode: 1c27e...b75 Oi, takk! Flere av kjolene der kunne ha vært tatt rett ut av klesskapet mitt! 😄 Anonymkode: 867fe...f44
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, takk! Flere av kjolene der kunne ha vært tatt rett ut av klesskapet mitt! 😄 Anonymkode: 867fe...f44 Så gøy! 😄 😄 Anonymkode: 1c27e...b75
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 Skogkatten skrev (2 timer siden): Har hatt en mistanke om hva jeg er lenge, men ikke vært helt sikker. Nå har jeg sett videoer og lest meg opp siden i går kveld (jeg er litt småsyk, så jeg har hatt allverdens tid), og jeg har vel fått mistanken bekreftet. Hos Kibbe er jeg en romantic, men har aldri helt følt meg hjemme i klærne som anbefales. Jeg synes det blir for mye for meg, og jeg ser ut som et barn som har kledd meg ut i mammas klær. Så min essens er ingenue. Mistanken ble definitivt bekreftet da Marilyn Monroe ble trukket frem som et eksempel, for selv om jeg ikke ligner på henne, så har jeg visse trekk til felles med henne. At jeg er en ingenue forklarer til og med min forkjærlighet for vintage, og alle pastellfargede 50-tallskjoler jeg har i sommergarderoben. I motsetning til brukeren over meg så elsker jeg alle puffermer og rysjer, jeg kan komme unna med det meste av søte og romantiske kjoler og bluser hos Pia Tjelta og by Timo. Når det kommer til farger er jeg en myk sommer. Regner med at du har kjennskap til Freddy My Love på Youtube? Hun har en veldig feminin og søt stil 🙂 Anonymkode: 1c27e...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå