Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn av meg, ingen kjærlighet bare god venn av meg har funnet på masse etter vi avsluttet på skole sammen. Vi er 36 begge to. Vi har begge vært litt flinke på å av og til sløyfe avtaler, da også han.

Vi hadde avtalt idag egentlig og skulle ringes i 11 tiden da han pleier å stå opp. Men siden han ikke ringte reinet jeg med at han ikke var klar for idag. Han kan av og til drikke mengder dagen før som gjør at man nesten ikke får kontakt med han dagen etter. 

Så får jeg mld av han at han spiser lunch ute for seg selv, siden jeg ikke "orket" å ringe. Han ble kjempe skulle og sa jeg kunne ryke og reise. Aner ikke hva jeg skal gjøre? 

Anonymkode: ae4b2...a1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

50% din skyld, 50% hans. 

Anonymkode: 89f58...f6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

50% din skyld, 50% hans. 

Anonymkode: 89f58...f6e

Ja ikke vel? Han tok jo ikke kontakt selv. Hadde han ringt meg eller sendt meg mld på formiddagen, så hadde jeg svart han og mest sannsynlig kommet ug til han. Men hvorfor legger han all skyld på meg? Hvorfor skal jeg kontakte han og ikke omvendt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ringte ikke du? 

Anonymkode: be760...67f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så får jeg mld av han at han spiser lunch ute for seg selv, siden jeg ikke "orket" å ringe. Han ble kjempe skulle og sa jeg kunne ryke og reise. Aner ikke hva jeg skal gjøre?

Du kan jo tenke som så at du ikke gidder folk som lager masse drama ut av bagateller og heller henge med andre.

Eventuelt at du kommuniserer litt forvirrende og at han har misforstått noe.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Drama, drama, drama.

Ikke rart det blir krig i verden når man klarer å skape store kriser ut av bagateller.

Le av denne misforståelsen (ja, dette er en misforståelse, ikke en grunn til å starte en ny verdenskrig), få en god natts søvn og glem det - noe som både gjelder deg og ham.

Anonymkode: 56f38...54d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Drama, drama, drama.

Ikke rart det blir krig i verden når man klarer å skape store kriser ut av bagateller.

Le av denne misforståelsen (ja, dette er en misforståelse, ikke en grunn til å starte en ny verdenskrig), få en god natts søvn og glem det - noe som både gjelder deg og ham.

Anonymkode: 56f38...54d

Ja men han åpner ikke mld nå. Han endret seg helt i væremåten. Jeg får la dagene gå.. kanskje han har følelser for meg. (?) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja men han åpner ikke mld nå. Han endret seg helt i væremåten. Jeg får la dagene gå.. kanskje han har følelser for meg. (?) 

For en dust. Det naturlige er at han ringer når han står opp, du sier jo at han er den som står opp senest av dere to?

Han kan ikke bli sur for dette, når han ikke prøvde å kontakte deg.

For et dramalama.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (11 minutter siden):

For en dust. Det naturlige er at han ringer når han står opp, du sier jo at han er den som står opp senest av dere to?

Han kan ikke bli sur for dette, når han ikke prøvde å kontakte deg.

For et dramalama.

Nei? Jeg mener jo også det at hvis han virkelig ville sett meg idag, så hadde han iallefall skrevet ei mld om hvordan dagen blir. Man skal jo ikke sitte å vente på at noe skjer, for så dra ut å spise alene og så nevne det. Ts 

• Liker 1
Skrevet

Det var jo ikke noe koselig ingen grunn til å bli rasende 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 18.59):

Ja ikke vel? Han tok jo ikke kontakt selv. Hadde han ringt meg eller sendt meg mld på formiddagen, så hadde jeg svart han og mest sannsynlig kommet ug til han. Men hvorfor legger han all skyld på meg? Hvorfor skal jeg kontakte han og ikke omvendt? 

"Hun tok jo ikke kontakt selv. Hadde hun ringt meg eller sendt meg mld på formiddagen, så hadde jeg svart henne og hun hadde mest sannsynlig kommet hit. Men hvorfor legger hun all skyld på meg? Hvorfor skal jeg kontakte henne og ikke omvendt?"

Slik sitter to voksne mennesker og tenker..

Anonymkode: 03f61...e4e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"Hun tok jo ikke kontakt selv. Hadde hun ringt meg eller sendt meg mld på formiddagen, så hadde jeg svart henne og hun hadde mest sannsynlig kommet hit. Men hvorfor legger hun all skyld på meg? Hvorfor skal jeg kontakte henne og ikke omvendt?"

Slik sitter to voksne mennesker og tenker..

Anonymkode: 03f61...e4e

Så alt i alt, han har ingen grunn til å være sur for dette? 

Skrevet

Dette er jo begge sin skyld, altså en misforståelse. Jeg ser ikke helt at det å bli rasende er en normal reaksjon.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Skjønner ikke hva som er problemet med dette i det hele tatt, jeg. Absolutt ingen grunn til å bli rasende, i alle fall. 

Skrevet

Han hadde inntrykk av at du skulle ringe, du hadde inntrykk av at han skulle ringe. Ingen stor greie, men litt rart at ingen av dere sendte en sms.

Pleier han ofte å bli sint for bagateller? Hvor ofte drikker han seg sanseløs egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 18.34):

En venn av meg, ingen kjærlighet bare god venn av meg har funnet på masse etter vi avsluttet på skole sammen. Vi er 36 begge to. Vi har begge vært litt flinke på å av og til sløyfe avtaler, da også han.

Vi hadde avtalt idag egentlig og skulle ringes i 11 tiden da han pleier å stå opp. Men siden han ikke ringte reinet jeg med at han ikke var klar for idag. Han kan av og til drikke mengder dagen før som gjør at man nesten ikke får kontakt med han dagen etter. 

Tror dere er typiske drama queens begge to...          

Anonymkode: 73657...341

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere hadde "avtalt å ringes", uten å avtale hvem som skulle ringe?

Da har ikke han rett til å være sur fordi du ikke ringte, men du har ikke rett til å være anklagende fordi han ikke ringte heller - begge kunne ha ringt. 

Så får du melding om at han spiser lunsj alene - og da regner jeg med at du svarte på den på en eller annen måte, siden han etterpå "ba deg ryke og reise"? Hva sa du i mellomtiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...