Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen vil si selvfølgelig når annet vil si aldri. Men, vil spørre om dere ville bli sammen med utlending og hvilke nasjonalitet ville dere være eller å ikke være sammen?

Velkommen til undersøkelse. :)

Anonymkode: 16f4d...a8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært det og er det.

Anonymkode: 31d6a...8b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En fra Europa, USA, Canada eller Australia feks hadde gått fint. 

Anonymkode: 6250e...ef1

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har vært det og er det. Flere nasjonaliteter og verdensdeler.

Anonymkode: d9c48...67f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Bortsett fra henne jeg er sammen med nå da.

Anonymkode: 4649a...816

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er gift med en utlending. Kunne vært sammen med mange forskjellige nasjonaliteter. Men nå er det ikke nasjonaliteten som avgjør om vi har kjemi og attraksjon da... 

Anonymkode: a86eb...8d9

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aldri i livet. Bortsett fra henne jeg er sammen med nå da.

Anonymkode: 4649a...816

Interessant 😆 Spøkte du eller ?

• Liker 2
Skrevet

Kunne vært det ja, men ikke med kulturkræ/asj

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 28444...0c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Men, når jeg ser kulturkræsjen mellom kompiser og deres asiatiske koner, så tenker jeg at det må samsvare LITT når det det kommer til kultur. 

Anonymkode: 766fc...f8b

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en aussie

Anonymkode: 01df5...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med 2 utlendinger, fra europeiske land, og aldri mer noen som ikke snakker norsk eller engelsk flytende, bare misforståelser og surr

Anonymkode: fd367...088

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har vært og aldri igjen

Anonymkode: f74be...07a

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen vil si selvfølgelig når annet vil si aldri. Men, vil spørre om dere ville bli sammen med utlending og hvilke nasjonalitet ville dere være eller å ikke være sammen?

Velkommen til undersøkelse. :)

En fra den vestlige verden hadde gått greit. Ikke en fra u-land. Spesielt ikke Afrika/Midt-Østen. Har vært mye i den 3. verden ifm jobb, og ser at kulturen der ifm kvinners plass i samfunnet gjør forhold særs utfordrende.

Anonymkode: ff42a...b2d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Var tidligere kjæreste og samboer med en spanjol i mange år. Han var ikke annerledes enn andre menn. Vi hadde det fint. Har ingenting negativt å si om han. Det ble slutt fordi jeg ville flytte til Norge igjen. 

Anonymkode: 019c0...800

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Har vært gift med en brite. Har også vært sammen med en fra Canada og en fra Spania.  Var ikke noe annerledes enn å være sammen med en nordmann. 

Endret av tirben
  • Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? Bryr meg ikke om hvor folk kommer fra.

Endret av Ghostface
Skrevet

Ja, det ville jeg. Har vært sammen med en i ca 2 år, han var forøvrig budist, det var ikke noe problem. Grunnen til det ble slutt var helt andre årsaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er ene og alene fordi det vil være svært vanskelig dersom vi skulle fått barn og det ville blitt slutt og man ikke får flyttet hjem eller fare for at far tar med barn til sitt hjemland. Jeg syns det er langt nok at mannen er fra vestlandet og jeg østlandet dersom det skulle bli brudd og han vil flytte hjem. 

Så klart ville jo også kulturforskjeller spilt stor rolle for min del, jeg er glad jeg er sammen en som er lik meg selv i kultur og verdier. 

Anonymkode: 5db99...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte nasjonaliteter er mer usannsynlige enn andre. Kulturkrasj er jeg for gammel til å orke å forholde meg til, og en muslim ville vært fullstendig utelukket. Men ingen nasjonaliteter er på nei-lista.

Anonymkode: 01bb8...4dc

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...