AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Del Skrevet 16. juli 2022 Har tenkt på dette noen ganger at hvis man får skade under sex- akten, så må det være litt flaut å forklare det til legen, men det må jo skje en del. 😅 Anonymkode: e347a...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har tenkt på dette noen ganger at hvis man får skade under sex- akten, så må det være litt flaut å forklare det til legen, men det må jo skje en del. 😅 Anonymkode: e347a...4b6 Veldig fornøyd med legen min så hadde ikke hatt noe problem med det. Anonymkode: 19e7d...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Del Skrevet 16. juli 2022 Er det skade, uavhenig av hva, så er det jo skade. Hadde aldri gidde å kontakte fastlegen for noe sånt, akutt skade må jo ev. legevakt ta seg av. Anonymkode: e20ad...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Del Skrevet 16. juli 2022 Alle leger har vel sett flaue ting fra før. Så ja, det er flaut. Men dra likevel. Anonymkode: fdcbf...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Del Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det skade, uavhenig av hva, så er det jo skade. Hadde aldri gidde å kontakte fastlegen for noe sånt, akutt skade må jo ev. legevakt ta seg av. Anonymkode: e20ad...612 Legevakta tar ikke i mot når fastlegen er på kontoret. Er det akutt så sender fastlegen til sykehus. Anonymkode: 6306a...f19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. juli 2022 #6 Del Skrevet 16. juli 2022 Nah, sånn skjer. Legene har nok sett mye morsommere ting en jeg kan finne på å komme med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Del Skrevet 16. juli 2022 Legene har sett det meste før, så du blir bare én av mange. Anonymkode: 3d807...749 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 16. juli 2022 #8 Del Skrevet 16. juli 2022 Nei? å ha sex er helt naturlig så hvis en skade skjer under sex så er det sånn det er. Skjønner ikke helt hva som er flaut med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 16. juli 2022 #9 Del Skrevet 16. juli 2022 helt ærlig; NOPE. Det å derimot måtte tilkalle polti/brannvesen fordi man har satt seg fast under akten en eller annen plass; Det hadde vært flaut. Er jo en gang i blant man leser om noen som må ringe polti eller lignende for å komme seg ut av håndjern. Tenk å stå der i latex kostyme eller lignende og måtte ringe polti fordi man sitter fast i håndjern eller lignende.. NEI FYFAEN 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 16. juli 2022 #10 Del Skrevet 16. juli 2022 Nei, ikke flaut. De har garantert vært borti noe liknende før. Men vet også at fastlegen min hadde flirt seg skakk om jeg kom på legekontoret med en sånn skade. Og jeg hadde nok flirt like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 18. juli 2022 #11 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 17.37): Har tenkt på dette noen ganger at hvis man får skade under sex- akten, så må det være litt flaut å forklare det til legen, men det må jo skje en del. 😅 Anonymkode: e347a...4b6 Du skriver ikke hva slag skade men legen har taushetsplikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Del Skrevet 18. juli 2022 Hva slags skader snakker vi om som er så sexrelatert? Fantasien min suger sikkert, men jeg klarer ikke å komme på noe jeg ikke kunne forklart med noe annet 😛 Anonymkode: 36545...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags skader snakker vi om som er så sexrelatert? Fantasien min suger sikkert, men jeg klarer ikke å komme på noe jeg ikke kunne forklart med noe annet 😛 Anonymkode: 36545...07c En venninne revnet rett og slett nedentil. Vet ikke helt hvordan det gikk til, men det ble mye blod og tur til legen. Anonymkode: bde76...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #14 Del Skrevet 18. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: En venninne revnet rett og slett nedentil. Vet ikke helt hvordan det gikk til, men det ble mye blod og tur til legen. Anonymkode: bde76...168 Uff, ja slike skader tenkte jeg ikke på, det høres uansett såpass jævelig ut at jeg vet ikke om jeg hadde hatt kapasitet til å være flau. Anonymkode: 36545...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Del Skrevet 18. juli 2022 Hvorfor behøver du å fortelle hvordan det skjedde??? Er jo bare å dikte opp en annen historie. Viktigste er jo at skaden må leges. Anonymkode: 3c495...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #16 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En venninne revnet rett og slett nedentil. Vet ikke helt hvordan det gikk til, men det ble mye blod og tur til legen. Anonymkode: bde76...168 Nok et bevis på hvorfor de fleste kvinner ikke foretrekker gigantiske peniser. Rett og slett farlig. Anonymkode: 3c495...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Del Skrevet 18. juli 2022 Tenker nok leger på sykehus har sett det meste. Har til og med hørt om at det har kommet inn folk som har drevet å dyttet ting oppi rumpa som de ikke har fått ut igjen. Ekstrem perversitet... Anonymkode: 74638...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #18 Del Skrevet 18. juli 2022 Denne hadde vært flau å dra til legen med: https://www.dagbladet.no/nyheter/spritet-opp-sexlivet-endte-pa-akutten/76574073 Anonymkode: d4bde...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå