Gå til innhold

Liten rumpe

Gjest hilda

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Jeg er (velsignet?) med en liten rumpe.. men jeg synes dessverre den er aaalt for liten og flat skulle så gjerne vært mer feminin..Noen gode treningstips til å gjøre rumpa mer synlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg merker stor forskjell etter at jeg begynte med styrketrening. Jeg trener benpress,utfall og hoftepress.

Du finner sikkert beskrivelse i noen blader, eller på noen internettsider. Om du ikke trener på senter,kan du gjøre f eks utfall med fylte brusflasker i hendene.

Jeg trener styrke 3 ganger i uka,med de øvelsene jeg skrev over for rumpa. de tar sikkerlig og i tillegg til å få stram og fast rumpe,så blir det litt mer "løftet" og jeg synes den ser litt fyldige ut?! Kjenner sikkerlig godt at jeg har fått mer muskler etter å ha trent de øvelsene 3 g/uke nå i 7 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høh? markløft??? Hva er det..?

Markløft: illustrasjon.

Du legger en stang foran deg på gulvet. Stå med bøyde knær og rett rygg (ekstremt viktig å utføre denne øvelsen korrekt for ikke å ødelegge deg!), og grip stanga med over- eller underhåndsgrep.

Dra stanga "oppetter bena" (altså oppover) til du har rettet bena helt strake.

Utfører du øvelsen med strake ben tar den mer på rumpa. Anbefaler på det sterkeste at du får noen til å vise deg riktig teknikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...