AprilLudgate Skrevet 17. juli 2022 #21 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for innspill. Jeg kan nok gå over 3000 men det er det jeg i utg pkt tenker jeg har lyst til å bruke. Gidder nemlig ikke tillate meg selv å gjøre for mye.. Skal også ta en runde hos frisør og freshe opp, det betyr også en hel del. Har en god hudpleie rutine men det tar ikke vekk alle rynkene som har kommet av bekymring og tristhet. Enig i at det er mye som gir for lite resultat. Prøvde dermapen en gang, null effekt. Da var jeg sur for det var dyrt. Anonymkode: 8419f...9d8 Dermapen krever også jevnlig vedlikehold Frisør alene om du skal farge og/eller stripe koster fort nesten de 3tusen. Om du har råd til frisør innimellom hadde jeg klippet, kanskje tatt litt babylights om du vil ha litt spill i håret. Så kan du kjøpe en fargebalsam (for eksempel beige) som demper brassy farge som du bruker innimellom. Du kommer langt med standard hudpleie for voksen hud fra billigere merker som The Ordinary - og holde det enkelt. Og sminke Det ALLER viktigste er spf for å unngå hudskader. Garnier super sensitive 50 er billig og skikkelig god under sminke og forsåvidt uten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #22 Del Skrevet 17. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Dermapen krever også jevnlig vedlikehold Frisør alene om du skal farge og/eller stripe koster fort nesten de 3tusen. Om du har råd til frisør innimellom hadde jeg klippet, kanskje tatt litt babylights om du vil ha litt spill i håret. Så kan du kjøpe en fargebalsam (for eksempel beige) som demper brassy farge som du bruker innimellom. Du kommer langt med standard hudpleie for voksen hud fra billigere merker som The Ordinary - og holde det enkelt. Og sminke Det ALLER viktigste er spf for å unngå hudskader. Garnier super sensitive 50 er billig og skikkelig god under sminke og forsåvidt uten Takker. Frisør budsjettet er ikke inkludert de tretusen jeg tenker bruke på ansiktet... Ja dermapen krever nok mer enn jeg gadd gjøre... Har god hudpleie og produkter fra hhv Babor og dermalogica. Bruker alltid solfaktor, er veldig obs på solen som gjør huden eldre. Men hva jeg nå slakk gjøre er jeg fortsatt usikker på. Tror jeg går for sinnarynke og evt filler i surmunn El marionettlinjene.... Eller skinbooster /Profhilo. Har if hørt om klinikker som har "babybotox", mini botox over hele ansiktet. Skal visstnok være veldig effektivt... Jeg vet ikke ut eller inn, får oppsøke en klinikk tror jeg. Men veldig gøy å få innspill! Anonymkode: 8419f...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 17. juli 2022 #23 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takker. Frisør budsjettet er ikke inkludert de tretusen jeg tenker bruke på ansiktet... Ja dermapen krever nok mer enn jeg gadd gjøre... Har god hudpleie og produkter fra hhv Babor og dermalogica. Bruker alltid solfaktor, er veldig obs på solen som gjør huden eldre. Men hva jeg nå slakk gjøre er jeg fortsatt usikker på. Tror jeg går for sinnarynke og evt filler i surmunn El marionettlinjene.... Eller skinbooster /Profhilo. Har if hørt om klinikker som har "babybotox", mini botox over hele ansiktet. Skal visstnok være veldig effektivt... Jeg vet ikke ut eller inn, får oppsøke en klinikk tror jeg. Men veldig gøy å få innspill! Anonymkode: 8419f...9d8 Jeg kunne tenkt meg å prøve prophilo selv Synes det ser fresht ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 17. juli 2022 #24 Del Skrevet 17. juli 2022 Jeg ville ha holdt meg unna for det virker som det krever mye vedlikehold, men det er ditt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #25 Del Skrevet 17. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: De linjene som med alderen kommer på hver side av munnvikene, som trekker munnen nedover og man kan se strammere ut... Ikke så pent.. Anonymkode: 8419f...9d8 Dette er vel en eldre dame, men er det noen av de man kan se her? Anonymkode: a809a...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #26 Del Skrevet 17. juli 2022 klarinetta skrev (23 timer siden): Fuktighetsbehandling hos hudpleier, og botox i sinnarynkene. Er snart 45 og har ingen lyst til å starte på slikt. Hadde kviser inntil for 2 år siden, så jeg nyter bare det å ha ren hud, jeg. 👍 Men sinnarynkene, de får meg til å se så skeptisk ut. Liker ikke det. Men liker heller ikke at jeg ikke skal "få lov til" å se ut som jeg gjør. 🤪 Fikk du acnearr? Har du i så fall gjort noe for å fÅ dem bort? Funker Restylane eller Botox på det? Anonymkode: 56643...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 17. juli 2022 #27 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Fikk du acnearr? Har du i så fall gjort noe for å fÅ dem bort? Funker Restylane eller Botox på det? Anonymkode: 56643...009 Har heldigvis få arr. Har ikke gjort noe bevisst, antar det har vært hormonelt og at endringer har skjedd i kroppen de siste årene. Men merker ikke noe til det, så vet ikke. Datteren min hadde en del røde kvisearr og har vært til laserbehandlinger. Det har hjulpet. Ellers vet jeg ikke noe om arr, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #28 Del Skrevet 17. juli 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Om man skulle velge en ting hadde jeg kanskje gått for hudpleie behandling ala PrxT33 eller greenpeel. For en glødende hud gjør virkelig susen for selvtilliten. Jeg har selv gjort en glow up siste par årene, regelmessig peeling av hud, nøye hudpleie, fillers marionettlinjene, ørliten smule fillers i kinnbein og leppekant. Botox I panne og rundt øynene. Har fått så fantastisk med komplimenter fra mange forskjellige mennesker menn som er 20 år yngre enn meg, eldre damer og menn, jevn aldrende damer og menn. Nå skal det sies at jeg har fått en stor selvtillits boost som nok bidrar til komplimenter like mye som utseende. Da jeg rett å slett sprudler over av utstråling. Anonymkode: 5ed05...3d6 Kan jeg spørre hvor mye disse tingene koster deg? Jeg vil så gjerne gjøre alt det samme som du nevner 🥹 Anonymkode: d31ac...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #29 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er vel en eldre dame, men er det noen av de man kan se her? Anonymkode: a809a...a5d Njei lite tendenser her faktisk. Ser fin ut hun. Det jeg mener er dette: se på venstre side. Før og etter behandling... Anonymkode: 8419f...9d8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 18. juli 2022 #30 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Njei lite tendenser her faktisk. Ser fin ut hun. Det jeg mener er dette: se på venstre side. Før og etter behandling... Anonymkode: 8419f...9d8 Hva slags behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #31 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Om man skulle velge en ting hadde jeg kanskje gått for hudpleie behandling ala PrxT33 eller greenpeel. For en glødende hud gjør virkelig susen for selvtilliten. Jeg har selv gjort en glow up siste par årene, regelmessig peeling av hud, nøye hudpleie, fillers marionettlinjene, ørliten smule fillers i kinnbein og leppekant. Botox I panne og rundt øynene. Har fått så fantastisk med komplimenter fra mange forskjellige mennesker menn som er 20 år yngre enn meg, eldre damer og menn, jevn aldrende damer og menn. Nå skal det sies at jeg har fått en stor selvtillits boost som nok bidrar til komplimenter like mye som utseende. Da jeg rett å slett sprudler over av utstråling. Anonymkode: 5ed05...3d6 Skal ikke kritisere deg for å bruke fillers etc, det vil sikkert jeg også gjøre om noen år. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor det skulle være stas å få komplimenter for noe som ikke er «ekte». Vil feks ei som har silikon, sette pris på komplimenter for puppene sine? Anonymkode: 9999e...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #32 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg ville fokusert på helse. Søvnrutine, stå opp til samme tid hver dag. Dette trigger søvn til kvelden igjen, etterhvert får du et fast søvnmønster. Ha ca 8t i senga. Selv kjører jeg 23-7. Nå våkner jeg automatisk, trenger ikke vekkeklokke. Så må du justere kostholdet, hold deg til næringsrik mat. Ikke noe ferdigmat. Ikke lett-produkter, ekte godt fett. Kutt ut junk/kaker/snop etc. Kjøtt/fisk/kylling, grønnsaker og potet/ris etc. I stedet for å kaste bort penger på injeksjoner kan du bruke disse på en PT, kom i gang med SKIKKELIG styrketrening. Tren 3 dager i uken med program, dette vil gjøre den største endringen for deg på sikt sammen med kostholdet. Et nytt menneske ble jeg, startet som 40-åring. Fått den kroppen OG helse, aldri sett så fresh ut som nå. Kutt også koffein, nikotin og alkohol. Anonymkode: e49a0...d6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 18. juli 2022 #33 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville fokusert på helse. Søvnrutine, stå opp til samme tid hver dag. Dette trigger søvn til kvelden igjen, etterhvert får du et fast søvnmønster. Ha ca 8t i senga. Selv kjører jeg 23-7. Nå våkner jeg automatisk, trenger ikke vekkeklokke. Så må du justere kostholdet, hold deg til næringsrik mat. Ikke noe ferdigmat. Ikke lett-produkter, ekte godt fett. Kutt ut junk/kaker/snop etc. Kjøtt/fisk/kylling, grønnsaker og potet/ris etc. I stedet for å kaste bort penger på injeksjoner kan du bruke disse på en PT, kom i gang med SKIKKELIG styrketrening. Tren 3 dager i uken med program, dette vil gjøre den største endringen for deg på sikt sammen med kostholdet. Et nytt menneske ble jeg, startet som 40-åring. Fått den kroppen OG helse, aldri sett så fresh ut som nå. Kutt også koffein, nikotin og alkohol. Anonymkode: e49a0...d6c Denne heier jeg på! Klarer ikke helt å forstå hva som er så ille med at det synes at man har levd. Den fjerningen av surmunn ser ikke bra ut i virkeligheten. Og vi lever tross alt ikke livet på et stillfoto. Jeg er ikke i mot at folk fikser på komplekser, men å fighte alderen er det noe litt stusselig over. Det gir en beskjed til de unge at vi skulle ønske at vi var som dem. Og det ønsker jo ikke jeg, hverken å være eller å si til dem. Helsemessig derimot, der bør flere bruke mer energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #34 Del Skrevet 18. juli 2022 Kvinnenavn skrev (11 timer siden): Hva slags behandling? Noen bruker botox som lammer musklene som trekker nedover og samtidig gir et løft. Andre bruker filler for å slette den furen som går nedover. Jeg er usikker på hva som er best. Noen her som vet? Anonymkode: 8419f...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #35 Del Skrevet 18. juli 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Skal ikke kritisere deg for å bruke fillers etc, det vil sikkert jeg også gjøre om noen år. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor det skulle være stas å få komplimenter for noe som ikke er «ekte». Vil feks ei som har silikon, sette pris på komplimenter for puppene sine? Anonymkode: 9999e...9de Selvfølgelig. Det er da hennes pupper selv om de er forandret litt på. En som har farget håret vil sette pris på komplimenter for håret sitt også. Hvorfor i all verden skulle man ikke det? Anonymkode: a809a...a5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #36 Del Skrevet 18. juli 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Njei lite tendenser her faktisk. Ser fin ut hun. Det jeg mener er dette: se på venstre side. Før og etter behandling... Anonymkode: 8419f...9d8 Aha, skjønner. Takk for forklaring Anonymkode: a809a...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå