Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mensen er 2 dager forsinket og har spottet av og på de siste dagene. På tirsdag kom det litt rosa når jeg tørka meg også kom det ikke noe mer før i går og det var brunt. Kan dette være tegn på graviditet eller kan det bare være en rar mens? Kommer bare litt når jeg tørker meg. Noen som har hatt det sånn og var gravid? 

Har en clearblue med ukeindikator men føler det blir så dumt å kaste bort den på ingenting 🙈 testa med vanlig babyplan strimmel i går og den var negativ. 

Anonymkode: d93e1...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik ved nyttår, trodde det var festeblødning. Var bare en rar «starten på mens» - fikk heller aldri positivt gt, og mensen kom 8-9 dager forsinket

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
elinoooor skrev (1 minutt siden):

Hadde det slik ved nyttår, trodde det var festeblødning. Var bare en rar «starten på mens» - fikk heller aldri positivt gt, og mensen kom 8-9 dager forsinket

Takk for svar! Ja regner med at det bare er det, har litt menssmerter og hatt det i noen dager så da er det sikkert sånn her også 😅

Anonymkode: d93e1...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også noe merkelig med syklusen denne perioden? 
Jeg spotter aldri men i dag kom det bittelitt. Har uregelmessig syklus så ut i fra mine beregninger er jeg 12 dpo men ut i fra gynekologen er jeg 7-8 dpo. 

Får vel aldri vite hvem av oss som hadde rett når jeg ikke tester. Jeg hadde slim for 12 dager siden, men kraftige luftlignende smerter nederst på magen frem til den dagen gynekologen mente at eggløsning hadde skjedd. Så det er ikke helt fjernt om han har rett. 

Så merkelig når man tror at man kjenner kroppen sin, underlivet er virkelig et eget univers..

Anonymkode: a2e16...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...