AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Skjønner ikke helt hva denne her viser: Noe som kan gi meg et mini-intro her? Anonymkode: e0cd6...a65
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Den viser hvor mye strøm som går i hver av fasene gjennom måleren din. Det var forøvrig veldig mye, hva står på hos deg nå? Anonymkode: 48e13...0bf 1
newman01 Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Ser ut som du har 3fase 400V TN nett ihvertfall. Og belaster kursen ganske mye. Min er litt roligere 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skjønner ikke helt hva denne her viser: Noe som kan gi meg et mini-intro her? Anonymkode: e0cd6...a65 Som andre beskriver, og igjen så er det like før sikringen din ryker hvis dette er et øyeblikksbilde uten noen last-styring. Om dette er under lading av el-bil bør du få deg en Tibber-puls om du ikke allerede har dette slik du får slått på lastbalansering. Om du allerede har lastbalansering påslått så er belastningen kontrollert og uproblematisk. Anonymkode: 01b4b...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå