Gå til innhold

Støvletter om sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date i kveld (åttende gang vi møtes) og i Trondheim er det 8 grader og regn. Er det innafor med støvletter? Eller blir det for lite sommer over antrekket? Må jo i så fall kjøre strømpebukse og skjørt/kjole og. Sist vi møttes ute hadde jeg bare ankler, Converse og tynn jakke og han spøkte om at jeg var fjortis (er 38 🙈) - var omtrent like kaldt da. 

Jeg pleier å gå med joggesko, så støvletter er litt utenfor min komfortsone, men det er jo så vått ute 😄 

Anonymkode: fb845...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå med det du føler deg vel i. Selv hadde jeg synes det hadde vært litt for stramt med støvletter strømpebukse og kjole nå. Hadde da heller valgt olabukse og støvletter.

Men hvis du trives best i joggesko/Converse så hadde jeg valgt det, spøken hans er jo bare godt ment at du ser ung ut😊 Han likte nok veldig godt antrekket ditt ellers så hadde han ikke sagt noe😊

Anonymkode: 10e99...536

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå med det du føler deg vel i. Selv hadde jeg synes det hadde vært litt for stramt med støvletter strømpebukse og kjole nå. Hadde da heller valgt olabukse og støvletter.

Men hvis du trives best i joggesko/Converse så hadde jeg valgt det, spøken hans er jo bare godt ment at du ser ung ut😊 Han likte nok veldig godt antrekket ditt ellers så hadde han ikke sagt noe😊

Takk ❤️ Jeg går mest i flared jeans, vanskelig med støvletter da (kanskje han har et poeng med fjortiskommentaren 😄).

Men ja, hadde litt følelsen av at det ble litt mye med skjørt og greier. Føler meg bare alltid så lite feminin og voksen, han er en del eldre enn meg. Jeg er så lite glad i å være feil kledd, så kanskje tryggest med jeans uansett 😊 

Takk igjen 😀

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk ❤️ Jeg går mest i flared jeans, vanskelig med støvletter da (kanskje han har et poeng med fjortiskommentaren 😄).

Men ja, hadde litt følelsen av at det ble litt mye med skjørt og greier. Føler meg bare alltid så lite feminin og voksen, han er en del eldre enn meg. Jeg er så lite glad i å være feil kledd, så kanskje tryggest med jeans uansett 😊 

Takk igjen 😀

Nå er det jo faktisk in igjen å putte litt mer posete jeans ned i støvletter igjen slik det var for typ 20 år siden😊 Eller så kan du ha buksa over støvlettene?

Siden du trives best i joggesko, så hadde jeg valgt det og jeans viktig å føle seg komfortabel😀 Og du vet jo også at han liker å seg deg i joggesko og bare ankler😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal daten skje? Jeg synes strømper og kjole i støvletter er superfint uansett når på året det er! Synes det er sexy 🥰 (kvinne som liker kvinner) 

Jeg har ofte en strikkegenser over for å gjøre det mer casual. Det har jeg likegodt på sommeren som på vinteren, hvis været tilsier det! Tynne strikkegensere er jo også superfine, særlig litt oversized 😍 

Anonymkode: 31864...be3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...