AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Del Skrevet 16. juli 2022 Noen her som har vært på Samos og kan fortelle litt? Fine strender? Prisnivå? Et sted du ville reist igjen? Vet man kan Google selv, men akkurat Samos har jeg ikke funnet så mye på 😎 Anonymkode: aa347...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Del Skrevet 16. juli 2022 Syntes Samos var litt kjedelig… Men fint nok, altså. Anonymkode: 1ebe4...c7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Del Skrevet 16. juli 2022 Syns også Samos var kjedelig. Bunn tre av alle øyene jeg har vært på. Anonymkode: 74e12...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Del Skrevet 17. juli 2022 Likte meg i Pythagorion og drar gjerne tilbake dit. Var en snartur innom Vathi by/Samos by og dro videre til Kokkari og tilbrakte dagen der. Veldig lite sted. Steinstrand i sentrum så der må du ha badesko. 1 km utenfor byen er der en lang strand som for det meste består av sand. Anonymkode: ebc45...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 17. juli 2022 #5 Del Skrevet 17. juli 2022 Fint og koselig sted. Veldig lite, men passet oss bra. Vi bodde ved sandstranda utenfor Pythagorion tror jeg det var. Vi likte at det var et lite sted, leide bil og kjørte rundt en av dagene. Vi fant kun to sandstrender der, så sjekk det om dere vil ha hotell ved stranda. Har ikke vært andre steder i Hellas da, så har lite å sammenligne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Del Skrevet 17. juli 2022 Har feriert i Pythagorion, og det passer best hvis du vil ha en rolig ferie. Hvis du vil ha vannparker og action, velg en større øy. Vi likte oss veldig godt på Samos. Samos er forresten kjent for sine mange katter. Anonymkode: e9488...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Del Skrevet 17. juli 2022 Det er mye rullestein ja, og noen med litt stein og litt sand. Og noen sandstrender rundt om. Er virkelig ikke noe problem, og vannet er krystallklart. Vi er strandet i Votsalakia på Samos nå pga streik. Har leid bil flere dager og utforsket hele øya. Anbefales! Anonymkode: c7ca0...823 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå