AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Kan fort få "gnagesår" ytterst på forhuden ved langvarig sex, da tenker jeg hele natten over noen dager. Er det best å la det "gro" (kommer ingen skorpe, snakk om en meget liten flekk som er sår) alene eller bruke en form for krem for at det skal heale fortere, eventuelt hvilken type krem er å anbefale? Må ofte ta 4-6 dager pause fra all aktivitet med den for at det skal bli fullstendig borte og være good to go igjen, noe som kan være problematisk, spesielt i et forhold. Og når det kommer til ONS vil vel et slikt sår gjøre deg mer utsatt for kjønnssykdommer, men det er ikke et åpent sår heller slik at man skulle tro ting kunne gå rett inn i blodbanen hvis man sammenligner med f.eks. homofile som får "rifter" bak og derav er mer utsatt? Anonymkode: 1838f...2c9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Høres mer ut som du har bruk for glidemiddel. Anonymkode: f0f38...c0a 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 Det beste hadde vært om hun slutter å gnage🤭 Når det gjelder gnagsår, tenker jeg også glidekrem. Det hjelper jo ikke å la det gro hvis man fortsetter på samme måte? Anonymkode: 1838c...bc5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan fort få "gnagesår" ytterst på forhuden ved langvarig sex, da tenker jeg hele natten over noen dager. Er det best å la det "gro" (kommer ingen skorpe, snakk om en meget liten flekk som er sår) alene eller bruke en form for krem for at det skal heale fortere, eventuelt hvilken type krem er å anbefale? Må ofte ta 4-6 dager pause fra all aktivitet med den for at det skal bli fullstendig borte og være good to go igjen, noe som kan være problematisk, spesielt i et forhold. Og når det kommer til ONS vil vel et slikt sår gjøre deg mer utsatt for kjønnssykdommer, men det er ikke et åpent sår heller slik at man skulle tro ting kunne gå rett inn i blodbanen hvis man sammenligner med f.eks. homofile som får "rifter" bak og derav er mer utsatt? Anonymkode: 1838f...2c9 Hvorfor må du ligge å knulle hele natten i flere dager? Når man har one night stand så bruker man kondom slik at man ikke blir smittet med noe. Anonymkode: 2eb10...db0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Friksjonssår kommer av friksjon. Det betyr at det ikke er nok fuktighet. Det er påtide å innføre glidemiddel. Du får tenke at hvis du er sår så kan du bare innbille deg hva hun er. Som en annen sier, du bruker kondom med ONS. Anonymkode: 1dfb1...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 Jeg bruker glidemiddel, men burde nok bruke litt mer ja, spesielt under så lange akter. Og det kommer nok delvis av for stram forhud, da det kan være problematisk å trekke den helt bak uten krem ved full ereksjon. Tenker muligens på operasjon mot stram forhud, noen som har vært gjennom det eller burde jeg lage ny tråd 😆 Anonymkode: 1838f...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå