Gå til innhold

Plastisk operasjon i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er myndig så jeg kan ikke stoppe henne fysisk. Hun har tidligere tatt plastiske operasjoner, men da i Norge og med oss foreldre inkludert i prosessen. Når har forloveden hennes gjort det slutt og begrunner det med at datteren min har flat rompe. Datteren min er nå fast bestemt på operere rompen i utlandet. Både mannen min og jeg er imot operasjonen. Mannen min og jeg har begge tatt plastiske operasjoner, men ingen av oss har operert rompen.

Hva burde vi som foreldre gjøre her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet så overfladiske beslutninger fra samtlige av dere. Hun er voksen og bestemmer selv. Definitivt miljøskadet men det kommer både fra deres holdninger og ikke minst forlovedens. Hun skal være glad hun er kvitt han. Hvis hun får barn vil kroppen bli annerledes og alderdom eller ulykker vil gjøre det samme. Hun vil bare bli erstattet av en yngre versjon på et senere tidspunkt så good riddance!

Anonymkode: e395d...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bit på folkens.

trolling-57a9902f3df78cf459cd5776.jpg

Anonymkode: 5ca82...0c8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Herlighet så overfladiske beslutninger fra samtlige av dere. Hun er voksen og bestemmer selv. Definitivt miljøskadet men det kommer både fra deres holdninger og ikke minst forlovedens. Hun skal være glad hun er kvitt han. Hvis hun får barn vil kroppen bli annerledes og alderdom eller ulykker vil gjøre det samme. Hun vil bare bli erstattet av en yngre versjon på et senere tidspunkt så good riddance!

Anonymkode: e395d...c08

Forloveden hennes var i nytt forhold to uker etter han slo opp. Datteren min er helt knust og jeg tror hun kommer til å angre seg på rompeoperasjon.

Jeg er livredd for at hun skal ta operasjonen og er villig til å gjøre alt i min makt for å stoppe det.

Hvordan kan jeg stoppe henne?

Skrevet

Jeg føler med deg ts. Tror hun kommer til å angre på operasjonen, å ta den i utlandet er skummelt. Har hørt så mange skrekk historier.

Du må rett og slett prøve å bygge opp selvtilliten hennes, fortell henne hvor flott hun er og hvor smart hun er og at hun er. Og hvor stolt du er av henne for ting hun har gjort og fått til. 
Masse lykke til💜

AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig sant? Syns alt høres oppdiktet ut. Men HVIS det er sant, kan du gi henne noen Pt-timer /evt hun selv bruker penger på det istedetfor på operasjon så hun får trent kroppen med fokus på rumpemuskler. Men hun gir eksen sin stor makt over hennes liv -selv etter han har dumpet henne - hvis hans sårende utsagn skal få være avgjørende for at hun velger å operere seg.

Alternativt kan du finne fram noen skrekkhistorier; influenser som fikk brystimplantat i ræva i stedet for rumpeimplantat (Tyrkia?),, evt en historie fra 2015 fra  Mexico (?) der en suspekt klinikk hadde blandet inn noe som også brukes i betongblandinger i implantatene så hun som ble operert døde. 

Anonymkode: 6c894...b53

AnonymBruker
Skrevet
LessMiserable skrev (På 16.7.2022 den 12.29):

Datteren min er myndig så jeg kan ikke stoppe henne fysisk. Hun har tidligere tatt plastiske operasjoner, men da i Norge og med oss foreldre inkludert i prosessen. Når har forloveden hennes gjort det slutt og begrunner det med at datteren min har flat rompe. Datteren min er nå fast bestemt på operere rompen i utlandet. Både mannen min og jeg er imot operasjonen. Mannen min og jeg har begge tatt plastiske operasjoner, men ingen av oss har operert rompen.

Hva burde vi som foreldre gjøre her?

Dette er løgn! Du har i en annen tråd du har opprettet skrevet at du snart fyller 30 år og er barnløs. Nå har du plutselig en myndig datter...

Anonymkode: 80e84...dca

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
LessMiserable skrev (På 16.7.2022 den 12.47):

Forloveden hennes var i nytt forhold to uker etter han slo opp. Datteren min er helt knust og jeg tror hun kommer til å angre seg på rompeoperasjon.

Jeg er livredd for at hun skal ta operasjonen og er villig til å gjøre alt i min makt for å stoppe det.

Hvordan kan jeg stoppe henne?

Ingen dumper noen spontant, fordi de plutselig fant ut at kjæresten hadde flat rumpe.

Sorry, denne biter jeg ikke på. Blir for dumt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er løgn! Du har i en annen tråd du har opprettet skrevet at du snart fyller 30 år og er barnløs. Nå har du plutselig en myndig datter...

Jeg nektet å gifte meg med mannen min hvis jeg ikke fikk adoptert datteren hans. Hun er veldig pen, men hun er ikke mitt kjøtt og blod. Det er sårbart og være barnløs så vis litt hensyn.

Skrevet (endret)
LessMiserable skrev (3 minutter siden):

Jeg nektet å gifte meg med mannen min hvis jeg ikke fikk adoptert datteren hans. Hun er veldig pen, men hun er ikke mitt kjøtt og blod. Det er sårbart og være barnløs så vis litt hensyn.

Det du sier her stemmer ikke. Fordi mannen din har ikke noe barn:

4635928D-6FDF-4B5F-ABFA-453380E653B2.thumb.jpeg.2e8c523e65522c692e97c000d6661e29.jpeg

For 4 timer siden hadde mannen din ingen datter, men han hadde lyst på barn.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

4635928D-6FDF-4B5F-ABFA-453380E653B2.thumb.jpeg.2e8c523e65522c692e97c000d6661e29.jpeg

Og denne er jo bevis nok på at LessMiserable og mannen ikke har noe myndig barn, fordi dette ble skrevet i en annen tråd:

Så denne brukeren troller. 

Denne tråden avslører at dette kun er en trollebruker: 

5011028E-7E84-4FDD-B3F5-D3CB6CBBCE10.jpeg

AABDE2A8-1309-4756-9CF2-307678765E33.jpeg

Endret av Blueberrymuffin
  • Nyttig 2
Skrevet

@Blueberrymuffin jeg har sagt at dette med barn er et sårbart tema. Vær vennlig og hvis litt hensyn. Jeg mente å skrive at mannen min ønsket at vi skulle ha felles barn. Han har sagt at han synes det er deilig å være barnløs.

AnonymBruker
Skrevet
LessMiserable skrev (1 time siden):

@Blueberrymuffin jeg har sagt at dette med barn er et sårbart tema. Vær vennlig og hvis litt hensyn. Jeg mente å skrive at mannen min ønsket at vi skulle ha felles barn. Han har sagt at han synes det er deilig å være barnløs.

Du er det største trollemenneske som finnes på KG akkurat nå. Makan til dine innlegg og alt du kommenterer og lirer av deg. Du lyver og blir tatt i løgner og benekter alt. Helt seriøst.. F Å    H J E L P!

Anonymkode: 4c7cb...b44

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
LessMiserable skrev (2 timer siden):

Det eneste sårbare temaet her er at du er tatt i løgn. Gjentatte ganger!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du er det største trollemenneske som finnes på KG akkurat nå. Makan til dine innlegg og alt du kommenterer og lirer av deg. Du lyver og blir tatt i løgner og benekter alt. Helt seriøst.. F Å    H J E L P!

Anonymkode: 4c7cb...b44

Så lenge folk lar seg lure gang på gang og kommer med reaksjonene som troller er ute etter så blir det aldri slutt, det er nesten en manisk oppførsel over denne lyvingen og trollingen.

Anonymkode: 5ca82...0c8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...