Gå til innhold

Varighet på mannlig orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis tar det det jo bare noen få sekunder, men har noen få ganger hatt orgasme som har vart i ca ett minutt.skulle ønske det var sånn hver gang! Noen som har lignende erfaringer?

Anonymkode: c68e0...e0e

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxslaven
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vanligvis tar det det jo bare noen få sekunder, men har noen få ganger hatt orgasme som har vart i ca ett minutt.skulle ønske det var sånn hver gang! Noen som har lignende erfaringer?

Ja om man stopper å holder igjen mange ganger kommer det voldsomt og lenge 4  ti 5 sprut, og jeg blir veldig slapp etter på ,veit ikke hva det kommer av, kjennes ut som jeg besvimer, 

Skrevet

Har hørt noen menn skille på å komme og det å få orgasme. Der orgasme er mye mer intenst og varer lengre. Trenger ikke være at de har holdt igjen så lenge heller. De er bare blitt skikkelig kåt da, og alt er mye bedre.

Skrevet
Blåjojo skrev (44 minutter siden):

Har hørt noen menn skille på å komme og det å få orgasme. Der orgasme er mye mer intenst og varer lengre. Trenger ikke være at de har holdt igjen så lenge heller. De er bare blitt skikkelig kåt da, og alt er mye bedre.

Det er helt sant. Selv en kort akt kan være veldig intens. Det er ikke varigheten som har noe å si, men hvor kåt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er kraftigst analt, får det av å ri en dildo. Kuken spruter også...men alt er helt annerledes.

Anonymkode: 58053...f9d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er kraftigst analt, får det av å ri en dildo. Kuken spruter også...men alt er helt annerledes.

Jebb, all stimuli av prostata gjør wonders :) 

Menn som ikke tør å prøve stimulere rumpa, går glipp av masse nytelse pga. sine konservative holdninger. 😜

Anonymkode: 039e0...e59

• Liker 4
Skrevet

Hvis en mann lærer å skille spruten fra orgasmen, så kan orgasmen vare veldig lenge. 

Mannen min og jeg har trent mye på det sammen og vi har lært hvordan vi kan holde ham i orgasmen, dvs. hvordan gi ham en ny orgasme (uten sprut) før den forrige er ferdig. Tror kanskje den lengste har vart 15 min eller noe sånt. Ganske ekstremt, men overraskende enkelt når man først knekker koden. 🤗

• Hjerte 2
Skrevet
tdm900 skrev (1 time siden):

Det er helt sant. Selv en kort akt kan være veldig intens. Det er ikke varigheten som har noe å si, men hvor kåt.

Det er samme opplevelsen som jeg har hatt da. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke tør å prøve stimulere rumpa, går glipp av masse nytelse pga. sine konservative holdninger. 😜

Tja. Jeg har prøvd ymse anal stimulans,  og for min del gjør det ikke spesielt mye forskjell. Men det tilfører nytelse før orgasmen også, så det er absolutt et tilskudd.  

Anonymkode: e1f44...d10

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (1 time siden):

Det er samme opplevelsen som jeg har hatt da. 

Ikke å forakte ”en kjapp en”, mot lengre lek når en har tid til dèt.

Skrevet

Mine vare ca 30 sek når jeg bruker vibrator og stenger for sædutløsning ved å trykke mellom anus og pung, er helt utslått etterpå 😂

• Hjerte 1
Skrevet
tdm900 skrev (2 timer siden):

Ikke å forakte ”en kjapp en”, mot lengre lek når en har tid til dèt.

Neida. En kjappis er absolutt greit innimellom.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tja. Jeg har prøvd ymse anal stimulans,  og for min del gjør det ikke spesielt mye forskjell. Men det tilfører nytelse før orgasmen også, så det er absolutt et tilskudd.  

Tipper du gjør det feil, krever trening. Inn/ut penetrering er ikke løsningen..

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 9cb51...032

AnonymBruker
Skrevet

Eg er ein som elsker å ronke men prøvde med dilldo i rassen,hold på ein stund første gangen før eg fikk mye mann i munnen å skjønte att noe var på gang.

Å nor prostata orgasmen kom så vår det heilt sjukt deilig! Å den varte i ca 2 min. Eg tok 2 runder til etter på.

Dette er noe alle menn bør prøve før dere dør!

Det føltes veldig feil å stikke noe inn i rompa første gang men det var vert det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 11.40):

For at skal holde lenger så er det viktig at du ikke leker med pikken men at han leker med fitta. Da kan han holde lenger

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 7.30):

Tipper du gjør det feil, krever trening. Inn/ut penetrering er ikke løsningen..

De fleste som tipper, vinner ikke. 

Pikk eller dildo inn og ut, har aldri vært en del av det. Det har vært buttplugs, prostatavibratorer, fingermassasje av prostata, elektrostimulans, etc. Det blir som regel en god orgasme til slutt, men ikke noe ekstraordinært, som varer på halvminuttsvis. 

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (På 16.7.2022 den 20.04):

Hvis en mann lærer å skille spruten fra orgasmen, så kan orgasmen vare veldig lenge. 

Mannen min og jeg har trent mye på det sammen og vi har lært hvordan vi kan holde ham i orgasmen, dvs. hvordan gi ham en ny orgasme (uten sprut) før den forrige er ferdig. Tror kanskje den lengste har vart 15 min eller noe sånt. Ganske ekstremt, men overraskende enkelt når man først knekker koden. 🤗

Helt vilt det der, 15 minutter lang orgasme. Fikk han flere orgasmer før den laaange?

Får du også sånne ekstremt lange orgasmene

Anonymkode: b8be1...8b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 16.18):

Eg er ein som elsker å ronke men prøvde med dilldo i rassen,hold på ein stund første gangen før eg fikk mye mann i munnen å skjønte att noe var på gang.

Å nor prostata orgasmen kom så vår det heilt sjukt deilig! Å den varte i ca 2 min. Eg tok 2 runder til etter på.

Dette er noe alle menn bør prøve før dere dør!

Det føltes veldig feil å stikke noe inn i rompa første gang men det var vert det.

Høres ut til at du fikk ekstremt deilig opplevelse av prostata orgasme.

Skrevet

Helt vilt det der, 15 minutter lang orgasme. Fikk han flere orgasmer før den laaange?

Får du også sånne ekstremt lange orgasmene

Altså, det var ikke én enkelt orgasme som varte i 15 minutter, men liksom mange som tok over for hverandre.

Og, nei, jeg får ikke sånne. Er egentlig litt misunnelig. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...