Gjest 1111 Skrevet 17. november 2005 #1 Skrevet 17. november 2005 (endret) Tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av ladyshave etter at jeg har lest litt rundt her på forumet om fenomenet Men har hørt at det er veldig variasjoner på kvaliteten.. var blandt annet noen jeg kjenner som hadde slitt dem ut, og da er vel ikke kvaliteten så god.. Hvilken anbefaler dere? (skulle jo gjerne vært en oppladbar..) Og prisen på den dere anbefaler? Kanskje det hadde vært greit med en som kan brukes i dusjen også.. Endret 17. november 2005 av Rhiakath
Pasha Skrevet 17. november 2005 #2 Skrevet 17. november 2005 (endret) Vil anbefale en fra Braun. Ls5500 heter den.Oppladbar Silk & Soft Ladyshaver. Tåler også vann. Er også med en trimmer del på den. Prisen ligger på rundt 569 kr Endret 17. november 2005 av IdaH
Impala Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Vil anbefale en fra Braun. Ls5500 heter den.Oppladbar Silk & Soft Ladyshaver. Tåler også vann. Er også med en trimmer del på den. Prisen ligger på rundt 569 kr ← Jeg har også denne. Er veldig fornøyd med den selv om laderen gikk i stykker Men fikk ny uten sprøsmål, så da var det greit. Betalte 749 kr for min når jeg kjøpte den i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå