Gå til innhold

Var dum å inviterte kollega inn i privatlivet...nå maser hun 24/7...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en lærepenge nå, pleier ikke omgås kollegaer på fritiden. Fikk en ny kollega i januar, nå i ferien avtalte vi å møtes for middag ute.

Merker etterhvert at vi passer dårlig sammen, hun er helt annerledes enn masken på jobb. Snakker bare negativt om andre, får lan historie om eksmannen. Får høre mer enn jeg orker, selv om jeg sier ifra at dette er jo ikke noe vi skal snakke om. Ville ut å spise for å ha en "hyggelig" kveld.....

Nå sender hun sms mange ganger hver dag, svarer jeg ikke så ringer hun å spør hvorfor 🥵. Endte med at jeg måtte blokkere henne, da hun ikke vil ta imot det jeg sa. Jeg så tydelig ifra.

Etter ferien skal jeg jobben sammen med dette mennesket igjen! 😳

Aldri om jeg skal gjenta denne tabben igjen. jobb er i arbeidstiden, aldri dra dette inn i privatlivet.

Anonymkode: 88609...85b

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri om jeg skal gjenta denne tabben igjen. jobb er i arbeidstiden, aldri dra dette inn i privatlivet.

Folk er jo forskjellige, selv har jeg fått gode venner fra arbeidsplassen. Men klart man kan være uheldig, og da sitter man i saksa og må jobbe med vedkommende.

Anonymkode: 66efa...d58

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff vond lærepenge😩Du beskrev grunnen til at jeg vegrer meg for nye vennskap. 100 mld daglig og gnaging; nei takk💪🏻

Anonymkode: c8d60...5ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

åååh bare husker tilbake til da jeg gjorde samme feilen. huff

Anonymkode: 3f71b...260

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde uflaks med akkurat denne personen. Det betyr selvfølgelig ikke at alle andre mennesker du jobber med er på samme måte. Merkelig tankegang.

Heldigvis har du greid å sette grenser for deg selv, det er bra.

Anonymkode: 65199...8ee

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk er jo forskjellige, selv har jeg fått gode venner fra arbeidsplassen. Men klart man kan være uheldig, og da sitter man i saksa og må jobbe med vedkommende.

Anonymkode: 66efa...d58

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff vond lærepenge😩Du beskrev grunnen til at jeg vegrer meg for nye vennskap. 100 mld daglig og gnaging; nei takk💪🏻

Anonymkode: c8d60...5ac

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

åååh bare husker tilbake til da jeg gjorde samme feilen. huff

Uff jaaa.....helvete også.

Takk for alle svar 🤗

Vi jobber på stort sykehus, kan prøve å lure meg vekk internt...

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)

Hun må være en type person som får energien sin fra å suge den ut av andre. Det er den eneste forklaringen jeg finner for at hun i det hele tatt har krefter til å plage andre på den måten. Forstår godt at hun er skilt. Virker som hun er bitter for det, mangler totalt selvinnsikt, og skylder alt på eksmannen. I hvert fall ut ifra det lille du forklarer oss her.

Endret av Villfisker
AnonymBruker
Skrevet

min sånn "venn" endte opp med å stå på døra mi å ringe på fra 03-03:45 en tirsdag, det var lengste. normalt stod hun sånn i 5 min "bare" og hun kjørte forbi huset mitt flere ganger daglig. noen ganger stod hun parkert ved søppelkassene mine. fulgte etter meg til butikken og stod parkert utenfor der til jeg var ferdig for så å si hun kunne kjøre meg hjem(butikken var 150 meter fra døra mi). Og hun pleide stå utenfor hoveddøren nede(bodde i et stort bygg med flere leiligheter), og der stod hun til noen skulle ut eller inn, så snek hun seg inn for å stå å legge øret mot døren min for så å sende mld om at hun visste jeg var hjemme. 

• Liker 3
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

min sånn "venn" endte opp med å stå på døra mi å ringe på fra 03-03:45 en tirsdag, det var lengste. normalt stod hun sånn i 5 min "bare" og hun kjørte forbi huset mitt flere ganger daglig. noen ganger stod hun parkert ved søppelkassene mine. fulgte etter meg til butikken og stod parkert utenfor der til jeg var ferdig for så å si hun kunne kjøre meg hjem(butikken var 150 meter fra døra mi). Og hun pleide stå utenfor hoveddøren nede(bodde i et stort bygg med flere leiligheter), og der stod hun til noen skulle ut eller inn, så snek hun seg inn for å stå å legge øret mot døren min for så å sende mld om at hun visste jeg var hjemme. 

Jeg hadde ordnet besøksforbud.

Endret av Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva skjedde etterhvert? Ga hun seg bare av seg selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sånn venninne. Hun lot meg aldri i fred og var rundt meg hele tiden.  Hva som fikk meg til å tenke: fy f,  her må jeg bryte tvert? Da hun gikk fra være verdens mest intense og masete person, (som jo er ille nok)  til å prøve påvirke meg til/på grensen til å tvinge meg til å beføle henne naken fordi hun hadde mistanke om at hun er bifil og ville sammen med meg finne ut om det stemmer.. Jeg har sett meg tilbake et eneste sekund 

Anonymkode: be6f3...291

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Kratt_ skrev (4 timer siden):

Hva skjedde etterhvert? Ga hun seg bare av seg selv?

Hun ga seg etter 2år. Jeg så henne her om dagen og hun har fremdeles helt likt hår som meg, samme type klær og samme sko. Men hun har ikke trakassert meg mer så det er jeg veldig glad for.  Fy flate så slitsom den situasjonen var.

Villfisker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde ordnet besøksforbud.

Politiet sa de ikke kunne gjøre noe siden det ikke var trusler. Politistasjonen er ganske nær meg så noen ganger gikk jeg inn dit for å gjemme meg om jeg så at hun fulgte etter meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fikk en lærepenge nå, pleier ikke omgås kollegaer på fritiden. Fikk en ny kollega i januar, nå i ferien avtalte vi å møtes for middag ute.

Merker etterhvert at vi passer dårlig sammen, hun er helt annerledes enn masken på jobb. Snakker bare negativt om andre, får lan historie om eksmannen. Får høre mer enn jeg orker, selv om jeg sier ifra at dette er jo ikke noe vi skal snakke om. Ville ut å spise for å ha en "hyggelig" kveld.....

Nå sender hun sms mange ganger hver dag, svarer jeg ikke så ringer hun å spør hvorfor 🥵. Endte med at jeg måtte blokkere henne, da hun ikke vil ta imot det jeg sa. Jeg så tydelig ifra.

ikke start med middag hvis du ikke kjenner dem godt nok

Anonymkode: b2894...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff…. Tror mange mennesker ikke helt forstår hvor heldige de er som er lite attraktive… de er ikke digge nok til at folk gidder å stalke… 

Anonymkode: b9d42...390

Skrevet

En av mine beste venninner som jeg har i dag møtte jeg på jobb for 27 år siden :- ) Hun er aldri kjedelig å snakke med, har alltid noe interessant å si.

Det kan altså slå begge veier, det å involvere seg på vennskapelig plan med kolleger. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kjempegod kontakt med ei jeg jobbet sammen med en gang. Vi ble gravid på likt og møttes mye etter barna ble født, barna var i bursdag hos hverandre osv.

Anonymkode: fe97a...f16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (22 minutter siden):

En av mine beste venninner som jeg har i dag møtte jeg på jobb for 27 år siden :- ) Hun er aldri kjedelig å snakke med, har alltid noe interessant å si.

Det kan altså slå begge veier, det å involvere seg på vennskapelig plan med kolleger. 

Man bør nok være litt mer varsom hvem  man inviterer.

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun ga seg etter 2år. Jeg så henne her om dagen og hun har fremdeles helt likt hår som meg, samme type klær og samme sko. Men hun har ikke trakassert meg mer så det er jeg veldig glad for.  Fy flate så slitsom den situasjonen var.

Politiet sa de ikke kunne gjøre noe siden det ikke var trusler. Politistasjonen er ganske nær meg så noen ganger gikk jeg inn dit for å gjemme meg om jeg så at hun fulgte etter meg. 

Da hadde jeg jaget henne selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du har hatt helt ekstremt maksimal uflaks da!

De jeg har holdt kontakt med gjennom jobb er supre folk, men jeg har jo kjent dem litt sosialt også på forhånd. 

Anonymkode: 0e7bc...2fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mistet hun ikke jobben pga dette? 

Anonymkode: 0e7bc...2fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...