Gå til innhold

Voksne menn med caps bak frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om voksne med capsen bak frem? typ menn som burde være i voksen fasen, 30+

Anonymkode: b26fb...610

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser idiotisk ut uansett alder.

Anonymkode: 5ef55...3dc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tenker bare at de har misforstått hva skyggen er til. 😄

Anonymkode: 09830...9a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Caps bak fram dekker kun et sviktende hårfeste.

Anonymkode: ef123...906

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

det ugjør null forskjell i mitt liv hvilke vei folk har capsen sin

Anonymkode: a07fb...fbe

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit. Noen ganger er det praktisk å snu capsen, f.eks. hvis man mekker sli

Anonymkode: 0753e...470

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt greit. Noen ganger er det praktisk å snu capsen, f.eks. hvis man mekker sli

*eller noe slikt

AnonymBruker
Skrevet

Av og til nødvendig:

Anonymkode: 61580...f15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De ønsker oppmerksomhet i fra andre

Anonymkode: bd8ee...abf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser veldig fjortis ut

Anonymkode: 69568...117

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om voksne med capsen bak frem? typ menn som burde være i voksen fasen, 30+

Hva jeg tenker om voksne mennesker som ikke evner å forstå grunnleggende biologi og vitenskap? Som ikke evner å forstå at mennesker er ulike individer som gjør ulike valg, og har ulike meninger? Typ mennesker som burde være i voksenfasen, og inneha evner til å observere og tenke, uten at det nødvendigvis må komme ut som lyd gjennom munnen?

Anonymkode: 4b622...b3f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med unntak av hagearbeid med ryggen til sola og kort hår i nakken, så forbinder jeg caps bakfrem på 30+ med navn med bindestrek, t-skjorte med sjåvinistvits eller trumpsupport og rullings I baklomma. Kjører kanskje gammel amerikaner og høyeste utdannelse er første halvår av grunnkurs på VGS. 

Anonymkode: 6ce07...ff8

• Liker 2
Skrevet

Caps + hettegenser med hetta oppå capsen er enda verre.

• Liker 3
Gjest Marte79
Skrevet

Voksne menn med caps, uansett om det er bak frem eller vanlig, er ikke voksen. 

Skrevet

Så lenge det brukes av praktiske hensyn som når man jobber og har solen i ryggen så er det jo greit.
Ellers er det bare unødvendig. Samme som å gå med caps inne eller for den del lue.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At man mener at klær har aldersgrense viser bare hvilken stakkarslig vei samfunnet har tatt. Spesielt når man ser at mennesker blir gruppert, snakket ned og dømt, basert på noe så teit som "aldersgrense" på klær. Man forstår jo lett hvorfor så mange mennesker har psykiske problemer.

Anonymkode: 92ce6...cba

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

jeg kan forstå at menn som har mista håret og hater det vil prøve å skjule det med caps.

bryr meg ikke, men kunne aldri vært sammen med en som gjorde det siden det ser fjortis ut.

Endret av Natta1980
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med unntak av hagearbeid med ryggen til sola og kort hår i nakken, så forbinder jeg caps bakfrem på 30+ med navn med bindestrek, t-skjorte med sjåvinistvits eller trumpsupport og rullings I baklomma. Kjører kanskje gammel amerikaner og høyeste utdannelse er første halvår av grunnkurs på VGS. 

Anonymkode: 6ce07...ff8

Næ har sett velstående fedre kjøre kygo stil også 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva jeg tenker om voksne mennesker som ikke evner å forstå grunnleggende biologi og vitenskap? Som ikke evner å forstå at mennesker er ulike individer som gjør ulike valg, og har ulike meninger? Typ mennesker som burde være i voksenfasen, og inneha evner til å observere og tenke, uten at det nødvendigvis må komme ut som lyd gjennom munnen?

Anonymkode: 4b622...b3f

Nå skrev du noe! Du sitter foran en skjerm og skriver noe, og så havnet det på KG! Tenk at det skjedde… wow.. 🥹 på et tastatur med bokstaver……  og så enter… genialt! 🥺 

Unnskyld. 😬 er forresten 100 % enig med deg. 😃

Anonymkode: 7e04e...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Det mener jeg ingenting om og reagerer ikke på. Hvorfor skulle jeg? Bor på bygda og folk med caps er vanlig . Så får bysnobben holde seg i byen med sitt snevre syn på hva man kan kle seg i. 

Anonymkode: 97a98...f75

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...