Gå til innhold

I starten av dating, hva er vanlig? Ang. kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 4 års tid. Har datet et par stykker langvarig på disse årene. Men det har vært litt i overkant mye dialog via div. på mobilen. Sånn at man har hatt en dialog gående omtrent hver dag, fra starten.

Dette var veldig uvant for meg, å litt masete. Men etter 12 år i forhold har jeg ikke før nå måtte forholde meg til alle disse sosiale mediene på denne måten før.

Nå har jeg kommet i kontakt med en som er litt annerledes på dette punktet. Noen jeg syns er deilig! Men samtidig er det såpass sporadisk at jeg blir usikker. Men nå har vi ikke møttes så mange ganger enda, å begge vil møtes igjen. Men vi har ingen dialog gående. Men når vi først møtes har vi veldig god kjemi. Så det var veldig positivt overraskende for meg (jeg var redd det skulle bli som på some, stille).. 

Men hva er "vanlig" hvis man skal tenke at en mann er interessert, MÅ han være pågående på meldinger? 

Jeg syns som sagt at dette er mye mer behagelig egentlig, men i starten skulle jeg ønske at jeg følte litt mer interesse også via mld. Men samtidig var kjemien så bra på ordentlig. Men merker jeg blir usikker på hvor stor interessen er, siden de andre jeg har datet har skrevet non stop (men det tror jeg er mer unormalt for en mann). 

Prøver bare stole på det når han sier han vil møtes igjen.

Vil gjerne bare høre deres start på dating, meninger om dialog på mld. osv. nå som mange først "møtes" via some..

Anonymkode: 2e18d...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet også en sånn kar som ville treffes, og viste at han gledet seg til det, men dialogen mellom oss utenom treffene var laber. Merket at det sleit meg ut. Ønsket bekreftelser også pr mld. Gikk jo en uke uten et ord. Utrolig forvirrende og ikke levedyktig for meg. Men en fantastisk fyr da. Kanskje du har truffet på den samme håndverkeren😉

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (40 minutter siden):

Jeg datet også en sånn kar som ville treffes, og viste at han gledet seg til det, men dialogen mellom oss utenom treffene var laber. Merket at det sleit meg ut. Ønsket bekreftelser også pr mld. Gikk jo en uke uten et ord. Utrolig forvirrende og ikke levedyktig for meg. Men en fantastisk fyr da. Kanskje du har truffet på den samme håndverkeren😉

Hehehe 😅

Nå går det ikke flere dager uten noe som helst da. Men har ikke dialogen løpende om vær og vind "hele dagen". Hører stort sett noe hver dag, men ikke særlig oppdateringer osv. Men så tenker jeg litt at det er fint, så har man masse man kan snakke om når man møtes.

Men litt den usikkerheten du beskriver at jeg også merker.

Takk for svar!

Anonymkode: 2e18d...c26

Skrevet

Har vært vant til daglig kontakt, men ikke at man har chattet eller snakket på tlf. hele dagen. I starten har det gjerne vært litt snakk om ting for å bli kjent. Etter hvert har det blitt mer "innsjekk" om morgenen og litt chatting på kveldene for å snakke om hva man har gjort i løpet av dagen. I tillegg til en og annen sporadisk snap i løpet av dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Traff hverandre for et halvt år siden, meldinger og kontakt hver eneste dag siden dag en. Flere for dagen. Alltid god morgen og godnatt meldinger. Nå er vi kjærester ❤️ Men folk er forskjellige da.. sender du? Viktig å vise gjensidig interesse 

Anonymkode: ae4be...79f

AnonymBruker
Skrevet

Har erfart litt forskjellig. 

Jeg har også opplevd mas, altså intetsigende meldinger. Da føler jeg nesten jeg blir observert. 

Jeg liker menn som er sikre på seg selv  og en avtale er en avtale. Jeg stikker om det blir for mye i startfasen. Jeg vet jeg er ei som kan gjøre menn usikker, men det er bare sånn jeg er. Jeg klarer bare ikke masse meldinger uten spørsmål, da blir jeg også intetsigende besvarer. 

Anonymkode: aa557...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...