Gå til innhold

Kvinnefotball burde flyttest langt til skogs

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

La oss være helt ærlige. Burde ikke kvinnefotball utøvest lang inne i skogen, langt fra tv kameraer og mobildekning? Det samme gjelder kombinert på vinteren, så dette er ikke et forsøk på kvinnediskreminering. 

Anonymkode: 607a0...86d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er det da et forsøk på? 

Jeg liker ikke fotball uansett hvem som spiller🤷‍♀️ Kunne bare kutta ut hele greia for min del. Meningsløst og kjedelig. 

Men verden funker jo ikje sånn da.. 

Anonymkode: e9895...41b

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Landslaget burde spille mer mot Gutt15 og få litt skikkelig motstand. - Men det gidder de ikke, fordi det er flaut å tape mot barnelag.

Anonymkode: 7134a...f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Landslaget burde spille mer mot Gutt15 og få litt skikkelig motstand. - Men det gidder de ikke, fordi det er flaut å tape mot barnelag.

Anonymkode: 7134a...f19

Og det norske herrelaget kvalifiserte til EM sist i...2000? Som så langt er det eneste EM "vi" har kvalifisert for. VM var de sist med i 1998, og kvalifiserte ikke en eneste gang mellom 1938 og 1994. Ikke at det ikke er noe som helst håp for U16-kidsa, men historisk så er vel ikke herrefotball helt Norge sin sport eller?

Anonymkode: 8abf6...c90

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss bare hive all fotballen til skogs og langt unna tv-kameraene, takk.

Jeg er så lei av alt er om fotball hele tiden.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La oss være helt ærlige. Burde ikke kvinnefotball utøvest lang inne i skogen, langt fra tv kameraer og mobildekning? Det samme gjelder kombinert på vinteren, så dette er ikke et forsøk på kvinnediskreminering. 

Du vet du kan skifte kanal? Du må ikke se på.

Jeg er ikke interessert i sport i det hele tatt, synes det er superkjedelig å se på. Men forstår at det interesserer mange andre. Så jeg skifter kanal, eller setter på en film. Vips, problemet løst!

Anonymkode: fe5aa...8cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

La oss være helt ærlige. Burde ikke kvinnefotball utøvest lang inne i skogen, langt fra tv kameraer og mobildekning? 

Hvorfor det, når mange ønsker å se på?

Anonymkode: b7dd8...9ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ALL fotball burde flyttes til betal-kanaler! Så kan de som absolutt vil se på det betale for det, og så kan alle vi andre slippe å se på en drepende kjedelig sport med altfor, altfor lange kamper. 

Anonymkode: 293af...dd4

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ALL fotball burde flyttes til betal-kanaler! Så kan de som absolutt vil se på det betale for det, og så kan alle vi andre slippe å se på en drepende kjedelig sport med altfor, altfor lange kamper. 

Anonymkode: 293af...dd4

Sist jeg sjekket var det frivillig å se på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sist jeg sjekket var det frivillig å se på. 

Det er fremdeles frivillig å se på.

Problemet er at når det er mesterskap i hva-som-helst, da forsvinner alt som det hadde gått an å se på for oss som ikke liker sport. Sporten vinner over absolutt alt. Det er sport morgen, middag og kveld, kun avbrutt av nyheter. Når det gjelder Nrk irriterer det meg, for de må jeg gi penger til.

Angående kvinnefotball så er det en ønsket utvikling at det skal være likestilling mellom det og herrefotball. Det er det vi ser resultatet av nå. For oss som ikke interesserer oss for sport betyr det bare enda flere meningsløse timer med 22 tullinger som renner etter ei lærkule.

Endret av every woman
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Og det norske herrelaget kvalifiserte til EM sist i...2000? Som så langt er det eneste EM "vi" har kvalifisert for. VM var de sist med i 1998, og kvalifiserte ikke en eneste gang mellom 1938 og 1994. Ikke at det ikke er noe som helst håp for U16-kidsa, men historisk så er vel ikke herrefotball helt Norge sin sport eller?

Anonymkode: 8abf6...c90

Det er sant, men jeg håper Haaland skal fikse på det. 

Anonymkode: 17086...32d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå finnes det heldigvis mange andre muligheter enn å se på det en ikke liker. Så om det sendes fotball, uansett om det er kvinner eller menn som spiller, velger jeg noe annet å se på. 

Anonymkode: e7311...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De som ikke vet hva offside er for noe burde ikke få uttale seg.

Anonymkode: cdd80...e64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, every woman said:

Det er fremdeles frivillig å se på.

Problemet er at når det er mesterskap i hva-som-helst, da forsvinner alt som det hadde gått an å se på for oss som ikke liker sport. Sporten vinner over absolutt alt. Det er sport morgen, middag og kveld, kun avbrutt av nyheter. Når det gjelder Nrk irriterer det meg, for de må jeg gi penger til.

Det har jeg forståelse for, har nærmest sluttet å se på NRK spesielt vinterstid med ski fra morgen til kveld. Virket ikke som det ble noe mindre av at de mistet rettigheter heller, de fant alltid en eller annen skog med noen som fløy rundt på ski. Litt irriterende at de får så mye skattekroner når de er så "smale", ja, men heldigvis finnes det i hvert fall andre kanaler å se på. 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er sant, men jeg håper Haaland skal fikse på det. 

Anonymkode: 17086...32d

Litt redd det blir som med Hegerberg og Graham Hansen. Alt for mye fokus på enkeltpersoner i media, og mindre fokus på lagspill. Og det virker ikke så lett å være norsk toppspiller heller, man skal liksom ikke ha noe av at noen er bedre enn andre. Ser det på måten Haaland dekkes i media, stor helt det ene øyeblikket, men så har han gjort noe feil som å gå forbi en journalist uten å gi kommentar, eller gått til en annen klubb enn journalistens favorittlag, og da blir det litt sånn "du skal ikke komme her og komme her".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2022 den 7.49):

Ja sammen med herrehåndball kan de stikke til skogs.

Anonymkode: 6d8c7...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det kommer flere transkinner inn i kvinnefotballen så vil sporten få et kraftig løft, hadde vært morsom å se et lag med bare transkvinner gruse et lag med bare ekte kvinner.

Anonymkode: e46b4...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis det kommer flere transkinner inn i kvinnefotballen så vil sporten få et kraftig løft, hadde vært morsom å se et lag med bare transkvinner gruse et lag med bare ekte kvinner.

Anonymkode: e46b4...321

Sist jeg sjekket så er ikke transkvinner ønsket i idretten. Tenker Norges Idrettforbund skal få en utfordring i media når de skal forsvare at "Emilie" på 14 år ikke kan spille fotball samtidig som man snakker om dugnad og vaffelsteking.

Anonymkode: a67e0...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...