AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Det har nå gått 4 uker siden jeg startet på antidepressiva, Cipralex 10 mg. Ingenting har endret seg, og jeg er fortsatt veldig nedenfor. Vet at det kan ta til og med flere måneder før man kan se en endring i humøret, men er det fortsatt mulig for meg å be om høyere dose hos legen? Tenkte å høre med dere før jeg eventuelt bestiller time. Jeg har en vane for å ha ganske høy toleranse når det gjelder medisiner, alkohol osv. Må alltid ta 2 ibux for eksempel når det egentlig bør tas 1, tar også alltid 2 naproxen med en gang når jeg egentlig bare trenger å ta 1 - rett og slett fordi det ikke fungerer hvis jeg kun tar 1. Må også drikke ganske mye før jeg i det hele tatt bare blir brisen. Tror jeg har ganske høy toleranse for ting..? Anonymkode: ba696...356
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Selvfølgelig er det mulig for deg å snakke med legen om dosering av medisiner du står på hvis du lurer på noe. Det er faktisk anbefalt. Anonymkode: bfecd...eed 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Ja, det er absolutt mulig å be om å øke dosen. Mange trenger 20mg cipralex, og det er godt mulig du er en av dem. Jeg ville bestilt legetime og hørt med legen hvis jeg var deg. Anonymkode: 25ffa...ab7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Du kan nok det ja 10 er regnet som en vanlig, men også ganske «lavmoderat» dose. Anonymkode: b0177...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå