Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg de bort??

På nesa har jeg fått masse og litt på haka.

Finnes det noe rense greier som garantert hjelper mot dette??

*håper noen hjelper meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve sånne strips som skal vætes og tørke på huden. Vet Nivea har noen.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Det kalles "hudormer" disse sorte prikkene som du hentyder til. I ung alder blomstrer de frem , men det kan de også gjøre i voksen alder. Det beror på hvordan du behandler kroppen og huden din tør jeg påstå. En god rens er viktig, samt peeling innimellom slik at døde hudceller blir skubbet bort til fordel for nye =) Ty til frisk luft, masse vann og god fuktighet til huden, så vil jeg tro du kommer et langt stykke bare med det =)

Skrevet

Hudormer er ikke egentlig svarte.....De er hvite, eller har sånn voksfarge. Du blir vel ikke egentlig kvitt dem, men rens, rens og rens er alfa og omega. Det er ymse skitt som gjør at de er sorte. Så en god rens om morgenen og kvelden bør hjelpe på i alle fall.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er ikke så lett å bli kvitt dem. Jeg har mange... Har prøvd alt og nå gitt opp. Er tross alt ikke verdens undergang. Sånne strips som skal fjerne dem fungerte ikke i det heletatt på meg. Men effekten av diverse produkter varierer nok fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...