Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #21 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (På 6.10.2022 den 23.52): https://www.vulture.com/2022/09/criminal-minds-revival-coming-to-paramount.html Jeg har Paramount+, men fikk melding om at tjenesten utgår og jeg må abonnere på en ny tjeneste fra SkyShowTime fra mitt abb går ut 20.okt. Jeg har ikke fått sjekket dette, og vet ikke pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #22 Del Skrevet 8. oktober 2022 Adobyen skrev (45 minutter siden): Jeg har Paramount+, men fikk melding om at tjenesten utgår og jeg må abonnere på en ny tjeneste fra SkyShowTime fra mitt abb går ut 20.okt. Jeg har ikke fått sjekket dette, og vet ikke pris. Jeg fikk ikke til å logge meg på med Paramount kontoen min på sky, mye surr dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #23 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Jeg fikk ikke til å logge meg på med Paramount kontoen min på sky, mye surr dette Hmm… jeg fant denne siden. https://www.skyshowtime.com/no/get-to-know/what-is-skyshowtime?lid=wycodr8y54th&Market=NO&LoB=SST&Channel=SEA&Platform=GAD&Mobj=MULTI&Campaign_Name=Launch&Campaign_ID=NA&Placement_ID=NA&Creative_ID=NA&gclid=CjwKCAjwv4SaBhBPEiwA9YzZvLeNMuI81_8AfbQzzg9pvalhqP3LIXPYqJ4aAvmchK_mgaz1fV0hPxoCC-EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #24 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Cid skrev (1 time siden): Jeg fikk ikke til å logge meg på med Paramount kontoen min på sky, mye surr dette Nå fikset jeg det på den linken jeg la ut og tegnet abb hos SkyShowtime til halv pris. 39,50 pr mnd 😄👍. Så lastet jeg ned appen fra App Store etterpå. Gøy! Endret 8. oktober 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #25 Del Skrevet 8. oktober 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Nå fikset jeg det på den linken jeg la ut og tegnet abb hos SkyShowtime til halv pris. 39,50 pr mnd 😄👍. Så lastet jeg ned appen fra App Store etterpå. Gøy! Jeg kan ha det via t wee men får det ikke til, mye surr 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #26 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg kan ha det via t wee men får det ikke til, mye surr 😜 Å ja. Jeg har også t-wee pga fiber+tv-pakke fra telenor, men liker ikke den. Jeg ser veldig sjelden på tvn i stua, bruker mest iPad på kjøkkenet. Det hadde sikkert vært smartere måter å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #27 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (På 29.8.2022 den 15.48): Jeg liker den nye formelen med kortere sesonger og en sak ut sesongen Ja men koser meg med Vera nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. oktober 2022 #28 Del Skrevet 9. oktober 2022 Maskinfører skrev (11 timer siden): Ja men koser meg med Vera nå Den er god. Akkurat nå ser jeg på Cell8 på viaplay. Den er også god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #29 Del Skrevet 9. oktober 2022 Adobyen skrev (27 minutter siden): Den er god. Akkurat nå ser jeg på Cell8 på viaplay. Den er også god. Ja Cell8 Ja den er også bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. november 2022 #30 Del Skrevet 14. november 2022 Det heter nå Criminal Minds: Evolution og skal visst komme her i Norge til Disney + https://en.m.wikipedia.org/wiki/Criminal_Minds:_Evolution Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #31 Del Skrevet 14. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Det heter nå Criminal Minds: Evolution og skal visst komme her i Norge til Disney + https://en.m.wikipedia.org/wiki/Criminal_Minds:_Evolution da skal jeg faktisk se Anonymkode: d200a...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #32 Del Skrevet 24. november 2022 Noen som vet når den kommer? Kan ikke se tegn til at den kommer i Norge noen steder, men den skal vel bli sluppet i dag? Anonymkode: a40a0...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #33 Del Skrevet 7. desember 2022 Hvor kan man faktisk se? Herregud jeg er så lei av å ha hundre forskjellige strømmetjenester! Anonymkode: 5ea06...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #34 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kan man faktisk se? Herregud jeg er så lei av å ha hundre forskjellige strømmetjenester! Anonymkode: 5ea06...ed3 Tror det ligger på Disney + men jeg har ikke abonnement nå så jeg får ikke sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #35 Del Skrevet 7. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvor kan man faktisk se? Herregud jeg er så lei av å ha hundre forskjellige strømmetjenester! Anonymkode: 5ea06...ed3 Jeg har kjøpt med 4k blu-ray-spiller så jeg slipper å holde styr på alt etter at noe først er kjøpt. Mulig jeg tar D+ en måned for akkurat dette, men generelt blir det for mye med 6-7 tjenester der filmer og serier er spredt utover. Enklere å handle det jeg vil ha et par ganger i året, få mye bedre kvalitet og vite hvoralt er uten å google først. Anonymkode: 765ea...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 7. desember 2022 #36 Del Skrevet 7. desember 2022 Cid skrev (3 timer siden): Tror det ligger på Disney + men jeg har ikke abonnement nå så jeg får ikke sjekket Finner den ikke på Disney+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. desember 2022 #37 Del Skrevet 7. desember 2022 Elsker sjokolade skrev (1 minutt siden): Finner den ikke på Disney+ Rart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #38 Del Skrevet 16. januar 2023 https://deadline.com/2023/01/criminal-minds-evolution-renewed-paramount-plus-1235219650/ Men fortsatt ikke tilgjengelig i Norge enda 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #39 Del Skrevet 16. januar 2023 Last ned appen «Playpilot» så er det lett å finne ut hvor serien streames Anonymkode: efb82...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #40 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Last ned appen «Playpilot» så er det lett å finne ut hvor serien streames Anonymkode: efb82...4f6 Den må jo komme til Norge før eller siden, Disney pluss har sesong 1-15 så denne kommer nok der etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå