Gå til innhold

Criminal Minds: Evolution

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker CM, men jeg er skeptisk.... 

Den sesongen med Reid i fengsel var så langtekkelig at det var plagsomt å se på. Så lurer litt på om de klarer å holde på spenningen med bare EN sak. Avslutningen av serien var også veldig skuffende. Så mja......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (8 timer siden):

Elsker CM, men jeg er skeptisk.... 

Den sesongen med Reid i fengsel var så langtekkelig at det var plagsomt å se på. Så lurer litt på om de klarer å holde på spenningen med bare EN sak. Avslutningen av serien var også veldig skuffende. Så mja......

Jeg liker at det skal være en sak ut sesongen, det blir en ny vri på serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Skulle ønske de bare lot det ligge. Det er over, ikke dra det opp igjen. Criminal Minds uten Reid er ikke Criminal Minds. Må forsøke å se det men tviler på at jeg vil like det. CM har vært favoritten i årevis og jeg har sett serien flere ganger

Anonymkode: a7e0f...1e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle ønske de bare lot det ligge. Det er over, ikke dra det opp igjen. Criminal Minds uten Reid er ikke Criminal Minds. Må forsøke å se det men tviler på at jeg vil like det. CM har vært favoritten i årevis og jeg har sett serien flere ganger

Anonymkode: a7e0f...1e8

Jeg tenkte det samme uten Hotch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det 22.september den kommer?  På Paramount+ altså.  Jeg kommer nok til å savne de som er borte, men skal nok se litt likevel.  
Jeg har Paramount+ pga en annen serie som hoppet fra den ene strømmetjenesten til den andre. Det er irriterende og man blir lett fristet til å abonnere på en masse forskjellige.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (8 timer siden):

Er det 22.september den kommer?  På Paramount+ altså.  Jeg kommer nok til å savne de som er borte, men skal nok se litt likevel.  
Jeg har Paramount+ pga en annen serie som hoppet fra den ene strømmetjenesten til den andre. Det er irriterende og man blir lett fristet til å abonnere på en masse forskjellige.  

https://precincttv.com/2022/08/28/criminal-minds-season-16-not-coming-september-2022/amp/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett alt av CM og digger serien, men tror ikke jeg kommer til å se det nye, nei. 😊

Blir litt som den nye CSI Las Vegas serien, ganske lame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...