Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #1 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Serien er nå snart tilbake, denne sesongen skal handle om en sak som dreier seg utover hele sesongen, skal dere se? https://www.forbes.com/sites/marcberman1/2022/07/15/paramount-orders-criminal-minds-reboot/amp/ Endret 14. november 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 16. juli 2022 #2 Del Skrevet 16. juli 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Serien er nå snart tilbake, denne sesongen skal handle om en sak som dreier seg utover hele sesongen, skal dere se? https://www.forbes.com/sites/marcberman1/2022/07/15/paramount-orders-criminal-minds-reboot/amp/ Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 16. juli 2022 #3 Del Skrevet 16. juli 2022 Elsker CM, men jeg er skeptisk.... Den sesongen med Reid i fengsel var så langtekkelig at det var plagsomt å se på. Så lurer litt på om de klarer å holde på spenningen med bare EN sak. Avslutningen av serien var også veldig skuffende. Så mja...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. juli 2022 #4 Del Skrevet 16. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Serien er nå snart tilbake, denne sesongen skal handle om en sak som dreier seg utover hele sesongen, skal dere se? https://www.forbes.com/sites/marcberman1/2022/07/15/paramount-orders-criminal-minds-reboot/amp/ Ja 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #5 Del Skrevet 16. juli 2022 MissIndependent45 skrev (8 timer siden): Elsker CM, men jeg er skeptisk.... Den sesongen med Reid i fengsel var så langtekkelig at det var plagsomt å se på. Så lurer litt på om de klarer å holde på spenningen med bare EN sak. Avslutningen av serien var også veldig skuffende. Så mja...... Jeg liker at det skal være en sak ut sesongen, det blir en ny vri på serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Andre som er spente og gleder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 29. august 2022 #7 Del Skrevet 29. august 2022 Cid skrev (7 timer siden): Andre som er spente og gleder seg? Å ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. august 2022 #8 Del Skrevet 29. august 2022 Adobyen skrev (12 timer siden): Å ja 😀 Jeg liker den nye formelen med kortere sesonger og en sak ut sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Del Skrevet 29. august 2022 Skulle ønske de bare lot det ligge. Det er over, ikke dra det opp igjen. Criminal Minds uten Reid er ikke Criminal Minds. Må forsøke å se det men tviler på at jeg vil like det. CM har vært favoritten i årevis og jeg har sett serien flere ganger Anonymkode: a7e0f...1e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. august 2022 #10 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske de bare lot det ligge. Det er over, ikke dra det opp igjen. Criminal Minds uten Reid er ikke Criminal Minds. Må forsøke å se det men tviler på at jeg vil like det. CM har vært favoritten i årevis og jeg har sett serien flere ganger Anonymkode: a7e0f...1e8 Jeg tenkte det samme uten Hotch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Del Skrevet 29. august 2022 Nei tror ikke det, savner flere der, så tviler Anonymkode: d200a...87e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #12 Del Skrevet 1. september 2022 Noen som har den Sør-Koreanske versjonen? Anonymkode: 9d92d...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. september 2022 #13 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som har den Sør-Koreanske versjonen? Anonymkode: 9d92d...cd3 Noe som kom nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. september 2022 #14 Del Skrevet 2. september 2022 Er det 22.september den kommer? På Paramount+ altså. Jeg kommer nok til å savne de som er borte, men skal nok se litt likevel. Jeg har Paramount+ pga en annen serie som hoppet fra den ene strømmetjenesten til den andre. Det er irriterende og man blir lett fristet til å abonnere på en masse forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. september 2022 #15 Del Skrevet 2. september 2022 Adobyen skrev (8 timer siden): Er det 22.september den kommer? På Paramount+ altså. Jeg kommer nok til å savne de som er borte, men skal nok se litt likevel. Jeg har Paramount+ pga en annen serie som hoppet fra den ene strømmetjenesten til den andre. Det er irriterende og man blir lett fristet til å abonnere på en masse forskjellige. https://precincttv.com/2022/08/28/criminal-minds-season-16-not-coming-september-2022/amp/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. september 2022 #16 Del Skrevet 2. september 2022 Cid skrev (27 minutter siden): https://precincttv.com/2022/08/28/criminal-minds-season-16-not-coming-september-2022/amp/ Så dumt da.. Takk for svaret 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. september 2022 #17 Del Skrevet 2. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Så dumt da.. Takk for svaret 🙂 Håper ikke det blir for lenge til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #18 Del Skrevet 2. september 2022 19 hours ago, Cid said: Noe som kom nylig? Kom i 2017 Anonymkode: 9d92d...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. september 2022 #19 Del Skrevet 2. september 2022 Har sett alt av CM og digger serien, men tror ikke jeg kommer til å se det nye, nei. 😊 Blir litt som den nye CSI Las Vegas serien, ganske lame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #20 Del Skrevet 6. oktober 2022 https://www.vulture.com/2022/09/criminal-minds-revival-coming-to-paramount.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå