AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Har et nært familiemedlem som stadig prøver å virke veldig viktig, snakker nesten utelukkende om seg selv og smører utrolig tykt på i alle samtaler… i mange tilfeller går dette over i ren lyving, og gjerne om ting som er så usannsynlig at alle andre blir sittende og se pinlig i gulvet fordi det personen sier åpenbart ikke er sant.. dette er et voksent menneske, som jeg i utgangspunktet skulle hatt en nær relasjon til, men på grunn av denne oppførselen er det veldig sårt og vanskelig. Føler alt er overfladisk og at det aldri går ann å føre en normal samtale fordi alt, uansett samtaleemne, blir ført tilbake slik at vedkommende kan snakke om seg selv eller skryte av både sanne og usanne ting F.eks fikk jeg en ting av denne personen her om dagen, som var kjøpt til vedkommende selv men ikke falt i smak. Jeg ble glad for tingen og får god bruk for den, men samtalen kom fort over på hvor dyrt og eksklusivt det var osv osv… fant senere ut at denne tingen er kjøpt på en helt ordinær butikk til 300-400kr. Prisen spiller ingen rolle for meg, men det er så sårende at man skal måtte lyve om noe sånt. Holder det ikke at man kan gi bort noe som andre blir glad for. Hvorfor må man prøve å gjøre det til noe det ikke er?😢 vet ikke hvor jeg vil med dette.. føler bare situasjonen er så trist Anonymkode: 748d8...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Høres ut som de som er så grunnleggende usikre og misfornøyde med seg selv at de tror de må være fantastiske for å være "bra nok". Anonymkode: e0541...7a0
Gjest lurven Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Det kommer av usikkerhet som regel. Han føler Nok at han ikke er bra nok som han er
Maskinfører Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Sånt høres kjent ut sånn skjer i de beste familier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå