AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Hei. Jeg er gravid uke 37+2 og har en katt i hus på 1 år. Han har hele svangerskapet oppført seg normalt, ikke merket endret oppførsel på han før de to siste dagene. Han har plutselig blitt veldig kosen, klatrer opp på meg og følger etter meg over alt. Andre som har erfaring med dette? Han er normalt ikke spesielt kosete av seg, ung katt så han er mer opptatt av lek enn kos. Og har normalt alltid lagt seg i sengen sin for seg selv, så føler det var en brå endring litt over natten med tanke på at jeg nå snart er ferdig med svangerskapet. Kan det hende fødsel er rundt hjørnet?? Sikkert litt ønske tenking fra min side hehe. Han er ellers fin i formen og er seg selv når jeg ikke er hjemme og kun samboeren min er hjemme. Anonymkode: 3d005...14e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Så koselig! 😄 Jeg tror det kan være noe i det, kanskje ikke så tullete, jeg mener at dyr merker jo ting før oss 😊 Kanskje pus merker at nurket snart vil ut 🥰 Anonymkode: 29872...68e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Dyr merker endringer i eierne sine Har flere dyr, men det er én av kattene og én av hundene som har endret seg. Hunden har blitt mer beskyttende ovenfor huset vårt, og kan bjeffe på forbipasserende som bruker for lang tid. Aldri voktet eller vært territoriell før. Aldri bjeffet før. Hvis mannen min er alene hjemme, bryr hun seg ikke, kun hvis jeg er der. Den følger meg overalt, om jeg skal på do, står den utenfor og venter på meg. Tydeligvis fått for seg at jeg trenger mer omsorg og beskyttelse Anonymkode: d4680...f8d
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Her skulle pus absolutt ligge på magen min da jeg var gravid. Etterhvert som magen begynt å bli stor og vanskelig å ligge på skulle hun ligge på brystet mitt. Koselig, men ganske tungt for meg. 😅 Anonymkode: 107d5...7f4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Dyr er flokkdyr så ikke noe ulogisk i det. Du er flokken og de beskytter flokken sin. Og tror det ligger mye i at dyr merker endringene i kroppene våre fortere enn oss. Er jo også derfor de har trent opp hunder og katter til diverse, som eks. å lese signalene for epelepsi. At de reagerer før man får ep. Anfall. Kreft. Ja, mye. Jeg har aldri undervurdert dyrenes instinkt. Nabo bikkja pleier å bjeffe ut av vildens sky i hundegården noen ganger uten at det er noe som helst vi ser eller hører - og følger med på atferden for å lese signalene om hva han reagerer på. Hester enser andre dyr og farer på flere mils avstand - og mange tolker Hestenes stopp som sta og trassighet - når det faktisk er noe de enser før oss. Tok meg lang tid å oppfatte det og å sette meg inn i dyrenes verden og lese de. Og etter det fått mye mer respekt. Anonymkode: 469fb...016
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Min katt tisset på meg til tross for at ho var helt husrein. Hadde flere episoder en periode der ho også tissa på dyna mi og kun min side🥴😅 Anonymkode: 556b5...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå