AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Så var det alle tips som går igjen hvor viktig det for menn er å legge innsats i Tinder-bildene for å øke sannsynlighet for flere matcher. I mangel på at man i utgangspunkt matcher for lite. Dette vil jeg gjøre noe med. For min egen del. Jeg har jo aldri fått noe spesielt mye matcher. Noen her og der, men kan bli lenge mellom hver. Jeg har jo hatt og har god selvtillit, og selv ment at bildene er gode. Tilbakemelding fra venner er og at bildene er bra - men jeg har etterhvert forstått at tilbakemeldingen er for å være høflig og hyggelig. Realiteten og virkeligheten er en annen. Og er at bildene mine har ikke vært gode nok, og derav gitt relativt få matcher. Og ja, må innrømme at jeg tidligere har lagt lite innsats i å prøve å få gode bilder. Nå vil jeg prøve igjen denne appen men med gode bilder. Har noen tips til hva som er gode bilder? Jeg ønsker minimalt med trening bilder, selv om jeg er sporty og interesse for trening. Nøytrale bilder som viser hvordan jeg ser ut bør vel holde? Hvor mange bilder bør man ha? Tips mottas med takk. Og tekst i bio må man ha. Anonymkode: e536d...b34
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Hvis du hadde bodd i Oslo kunne jeg tatt gode tinder-bilder for deg, gjort det for flere kompiser med stor suksess. Men gode bilder viser noe av personligheten din. Altså bilder hvor du får frem utstråling. Bildene burde ikke være tydelig staget, men fremstå naturlige. Ha et godt ansiktsbilde+ et godt helfigur bilde og bilder som liksom virker naturlige men som er deg i ulike situasjoner. Anonymkode: 1f667...47e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Bilde/bakgrunn burde gjenspeiles deg og hva du ønsker å tiltrekke. Er du ikke et friluftsmenneske så ikke legg ut bilde av deg selv på fjelltur liksom. Anonymkode: 0ea70...b39 1
Blåjojo Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 Bruk bilder som viser deg i hverdagslige situasjoner. Men disse var en dealbreaker for meg: -Tydelig beruset -Bilder fra magehøyde og opp. Har ingen interesse av å studere evt. dobbelthake eller nesehår -Med barn, damer eller kompiser -Bilde der du ikke smiler -Kun "sportslige" bilder. Er greit at du er aktiv. Men hverdagen din består forhåpentligvis av litt andre ting også. 2
Humle Brumle Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Jeg synes det er litt kleint med bildet av speilet der mobilen synes. Og jeg liker heller ikke bilder av bar overkropp. Det er bare meg da. Kan hende andre liker det. 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Naturlige bilder hvor det ser ut som om du ikke er klar over at du blir fotografert er tingen. Anonymkode: fb779...158 4
McMary Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Ha bilder som viser deg og dine interesser. Liker du skogstur har du bilde av det, liker du museum har du bilde fra det.. Et nærbilde av ansikt, 2-4 som viser hele deg som gjør noe du liker. Gjerne et med finklær, men ikke mens du er full.. Ikke ha mer enn 5 bilder med deg selv på, det virker som du digger deg selv litt for mye. 😅 Skriv om hva du liker og som gjør deg glad. Lese, kino, teater, venner, dyr, tennis? Nevn hva du søker (langvarig forhold f.eks) men ikke rams opp hva dama må ha av egenskaper og hvert fall ikke noen aggressiv bemerkning til hva du hater ved noen damer. Hvis en mann er kritisk allerede i bio, er det rett venstre. Det vi husker best er den følelsen en person gir oss. De fleste ønsker seg en partner de kan slappe av og være seg selv sammen med uten å være redd for kritikk. Fremstå raus og snill uten å skriv at du er det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #8 Skrevet 16. juli 2022 Her var det mange gode tips! ts- Anonymkode: e536d...b34
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 Stemmer også for bilder som viser personlighet og interesser. Ikke legg ut bilder tatt ovenfra og ned mens du ligger i senga, kanskje med antydning til bar overkropp. Det er sååå kleint og jeg ser såå mange menn som legger ut slike bilder. Det er rart! Ikke sexy. Kle på deg! ;D Anonymkode: 6e706...bc4 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 Ikke glømme død fisk - og betre å vær litt andreledes og kanskje pose med en død gullfisk. Anonymkode: d6ea9...b06 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Må legge til; jeg blir fort sjarmert av menn med bilder hvor de har et ekte smil/ler eller viser ekte glede på noe vis. Anonymkode: 1f667...47e 1
Humle Brumle Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Jeg så en profil der det sto «hvis du er veganer fuck off» ikke skriv det. For meg var det sikkelig turn Off at han ikke er en person som ikke respekterer andres valg. Han så bra ut men det ble umiddelbar nei for meg. Ønsker du ikke date veganere kan du spørre når du begynner å prate med folk. Og var en som også hadde skrevet «livet er underbart når underlivet er bart» Det ble også et umiddelbart nei fra meg. 1
mjaus Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 what? Rater damer virkelig pga hvordan bilder man tar.. Er kvinne selv men om jeg har tinder så sveiper jeg jo på de jeg synes de ser bra ut enten de sitter i stua eller er på mount everest😅
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 Jobb med en ærlig og informativ tekst om hvem du er og hva du søker. Bilder vi kvinner har fått nok av : baderomsbilder knipset foran speilet, liggende selfies i senga, død fisk i handa, MC og fjelltopper. Vi ser også på om det er RYDDIG i bakgrunnen og at leiligheten du knipser deg selv i ikke ser ut som at du nylig har flyttet hjemmefra og har bikket 30... Anonymkode: 3ca4e...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 Takk for råd 😊 Det jeg tenker litt på, kan det være smart å droppe bilder som har med trening å gjøre? Eks. Fjelltur, bilder på sykkel osv? Det er vel bilder mange menn har! ts Anonymkode: e536d...b34
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for råd 😊 Det jeg tenker litt på, kan det være smart å droppe bilder som har med trening å gjøre? Eks. Fjelltur, bilder på sykkel osv? Det er vel bilder mange menn har! ts Anonymkode: e536d...b34 Jeg trener, men ikke manisk, så om en mann har nesten bare bilder hvor han trener og løper på fjell så tenker jeg automatisk at vi ikke er kompatible. Men ett treningsbilde skremmer ikke meg i hvert fall. Anonymkode: 1cafa...bc4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #17 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 17.7.2022 den 2.56): Stemmer også for bilder som viser personlighet og interesser. Ikke legg ut bilder tatt ovenfra og ned mens du ligger i senga, kanskje med antydning til bar overkropp. Det er sååå kleint og jeg ser såå mange menn som legger ut slike bilder. Det er rart! Ikke sexy. Kle på deg! ;D Anonymkode: 6e706...bc4 Utrolig mange som tar bilde når de ligger i sengen men noe de selv antar er et sexy blikk 🙈 Anonymkode: 3d9e5...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #18 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for råd 😊 Det jeg tenker litt på, kan det være smart å droppe bilder som har med trening å gjøre? Eks. Fjelltur, bilder på sykkel osv? Det er vel bilder mange menn har! ts Anonymkode: e536d...b34 Hvis trening er en stor del av livet ditt så synes jeg du skal kjøre på. Sikkert mange kvinner som liker en mann som tar vare på seg selv. Men det går ann å være litt kreativ med bildene. Eller skrive en vittig tekst ved siden av bildet. Få fram litt personlighet og ikke sånn se-på-meg-skryte-skryte "æ kan træne" bilde. Litt kjedelig. Ja, det er mange menn som legger ut slike bilder. Noen har BARE slike bilder. Men positivt med bilder ute i fri luft da. Jeg synes det er mange menn i "raske briller" og stram sykkeldress på nett og det er turn-off nr 1 for meg. 😛 Men det er kanskje ikke kvinner som meg du vil tiltrekke heller.... xD Anonymkode: 6e706...bc4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #19 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for råd 😊 Det jeg tenker litt på, kan det være smart å droppe bilder som har med trening å gjøre? Eks. Fjelltur, bilder på sykkel osv? Det er vel bilder mange menn har! ts Anonymkode: e536d...b34 Ja, prøv å skille deg litt ut. Heller joggetur med bikkja i skauen, enn baris og vekter. Om du trener vekter, behold skjorta og løft heller noe uventet/ usannsynlig: som kompisen eller mora di over hodet. Humor er fint 😊 Anonymkode: 3ca4e...4c8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #20 Skrevet 20. juli 2022 Sveipet bort folk med bar overkropp, treningsbilder, solbriller (hva er vitsen?), bilder tatt nedenfra og opp så man ser oppi nesa, folk som virket veeeldig aktive og bilder med andre personer. Sveipet også bort de som skreiv at de var interessert i noe useriøst, evt at de ikke visste helt hva de så etter. Tolker det som useriøst. Anonymkode: 3bb6b...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå