AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Skrevet 15. juli 2022 Hun vil svært gjerne inn på den linjen hun har på førstevalget, og jeg håper hun får plass der. Og jeg tenker det må være en grei sjanse for at hun faktisk kommer inn der, eller? Hva tenker dere andre? Er det mulig hun får den plassen? Er mange år siden jeg holdt på med det samme, så jeg aner ikke hvordan det er.. Anonymkode: ca048...463
Gjest fransine Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun vil svært gjerne inn på den linjen hun har på førstevalget, og jeg håper hun får plass der. Og jeg tenker det må være en grei sjanse for at hun faktisk kommer inn der, eller? Hva tenker dere andre? Er det mulig hun får den plassen? Er mange år siden jeg holdt på med det samme, så jeg aner ikke hvordan det er.. Anonymkode: ca048...463 Er dette på første - eller andre inntaket? Hvis det er førsteinntaket så har hun gode sjanser. Kan komme inn senere også. Det er 2 stykker som må si nei til plassen eller som ikke møter opp på første skoledag. Dette går nok bra
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 fransine skrev (2 minutter siden): Er dette på første - eller andre inntaket? Hvis det er førsteinntaket så har hun gode sjanser. Kan komme inn senere også. Det er 2 stykker som må si nei til plassen eller som ikke møter opp på første skoledag. Dette går nok bra Nå er det snakk om førsteopptaket, vi(hun) får svar neste fredag, tror jeg, på andreopptaket. Krysser fingrene for at det ordner seg da🤞😊 Anonymkode: ca048...463
Gjest fransine Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det snakk om førsteopptaket, vi(hun) får svar neste fredag, tror jeg, på andreopptaket. Krysser fingrene for at det ordner seg da🤞😊 Anonymkode: ca048...463 Det gjør det sikkert
Unn9 Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hun vil svært gjerne inn på den linjen hun har på førstevalget, og jeg håper hun får plass der. Og jeg tenker det må være en grei sjanse for at hun faktisk kommer inn der, eller? Hva tenker dere andre? Er det mulig hun får den plassen? Er mange år siden jeg holdt på med det samme, så jeg aner ikke hvordan det er.. Anonymkode: ca048...463 Jeg tror hun har god sjanse til å komme inn på førstevalget, når hun står på nummer 2 der. Ikke bare tror. Jeg vet at hun kommer inn. Så det går bra.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Unn9 skrev (1 time siden): Jeg tror hun har god sjanse til å komme inn på førstevalget, når hun står på nummer 2 der. Ikke bare tror. Jeg vet at hun kommer inn. Så det går bra. Hvordan kan du vite det?? Sjansene er nok store, men ingen kan vite det. Anonymkode: d98bc...4be
Gjest Ghostface Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 Jeg ville ha tatt andre valget i tilfelle hun mister sjansen på å komme inn på førsteønsket.
nordlending Skrevet 16. juli 2022 #8 Skrevet 16. juli 2022 Hvor stor sjansen er spørs litt på hvor mange som kommer inn. Nr. 2 på venteliste er veldig bra om det er 100 plasser, men vil ikke si sjansen er så bra om det er bare 10 plasser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå