Gå til innhold

Kjæreste med barn fra tidligere og forhold med ex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann som har 3 barn i fra tidligere forhold i alderen 3-16. Jeg selv har ingen og ønsker heller ikke egne barn. Han og barnemor har ikke et godt forhold og jeg merker at det er mye hat der.
Jeg har blitt veldig glad i denne mannen og også i hans barn som er helt herlige. Jeg er derimot bekymret over hvordan dette skal fungere fremover da samarbeidet mellom de er svært dårlig. Jeg er litt redd for at jeg går inn i noe jeg ikke er helt forberedt på. Vil gjerne høre fra noen med lignende erfaring. Det er i tillegg noe aldersforskjell mellom oss.

Anonymkode: 14c51...a0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg barn selv da, men mitt krav til en eventuell ny mann med barn, er at han har et godt forhold/samarbeid med barnas mor. 

Mine barns far hadde også et barn fra tidligere da vi ble sammen. Elendig samarbeid med mor. Hun brukte barnet mot oss. Ga barnet dårlig samvittighet for alt slik at barnet skulle velge henne over far. Endte med at barnet sluttet å dra til far i en periode. Mor likte ikke meg, selv om vi så vidt kun har hilst. Sa også til min daværende mann at jeg måtte dra vekk de dagene barnet skulle til far. Det var veldig mye styr i 4 år. Da vi fikk vårt første barn sammen, ville barnet deres være mye hos oss. Først da roet hun seg kraftig ned. Ble til og med invitert i barnets konfirmasjon, selv om det var slutt med faren hans. 

Det betyr ikke at alle mødre er slik, men når man har et dårlig samarbeid fra før, blir det ikke bedre av at det kommer ei ny dame og blander seg og har egne meninger om ting. Kanskje snakker far stygt om eksen også, og da blir ny dame farget av det. 

Som sagt er kravet mitt et godt samarbeid med eks. Orker ikke drama blant ekser lenger. 

Anonymkode: f022d...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...