Gå til innhold

Når kontakten bare stopper opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 35 år gammel kvinne som har fått kontakt med en mann i litt nærmiljø. Jeg kjenner han ikke direkte, men noen venner kjenner han. Det var han som begynte å skrive til meg først , på Tinder da vell å merke, men han var først uansett. Skrev at han visste hvem jeg var og stilte meg en del spørsmål . Vi delte mye de dagene vi skrev …. Og så spør han meg om vi skal møtes en kveld. Jeg hadde veldig lyst, men jeg var syk så jeg kunne ikke… etter dette har vi ikke hatt kontakt lenger og nå har det gått en hel uke … jeg vet at dette er en mann med mange venner og sikkert en del damer … og jeg er ikke ute etter noe forhold nett nå. Men jeg kunne tenke meg en ff 🫣 hvordan gå frem her egentlig ? 

Anonymkode: 23d0d...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en 35 år gammel kvinne som har fått kontakt med en mann i litt nærmiljø. Jeg kjenner han ikke direkte, men noen venner kjenner han. Det var han som begynte å skrive til meg først , på Tinder da vell å merke, men han var først uansett. Skrev at han visste hvem jeg var og stilte meg en del spørsmål . Vi delte mye de dagene vi skrev …. Og så spør han meg om vi skal møtes en kveld. Jeg hadde veldig lyst, men jeg var syk så jeg kunne ikke… etter dette har vi ikke hatt kontakt lenger og nå har det gått en hel uke … jeg vet at dette er en mann med mange venner og sikkert en del damer … og jeg er ikke ute etter noe forhold nett nå. Men jeg kunne tenke meg en ff 🫣 hvordan gå frem her egentlig ? 

Har du skrevet til ham etter at du ble frisk? 

Anonymkode: 23e2f...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare skrive til han at du vil at han kommer over og knuller deg sanseløs? Skjønner ikke at dere kvinner ikke forstår hvor enkelt det er. 

Anonymkode: abf09...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kan du ikke bare skrive til han at du vil at han kommer over og knuller deg sanseløs? Skjønner ikke at dere kvinner ikke forstår hvor enkelt det er. 

Så trist livet må være for så enkle mennesker.

Anonymkode: b3cd1...14e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han tok nok sykdommen som en avvisning. Hadde jeg også gjort.
Ballen ligger hos deg. 
Du kan skrive f.eks: "endelig er jeg på topp igjen, og om du fortsatt har lyst til å treffes, hadde det vært koselig"

Anonymkode: f822c...4f1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

🤣 er det såå enkelt ? Men om han ikke vil det da, sier han det til alle i gjengen at jeg skrev at jeg ville pule ? 😜 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Har du skrevet til ham etter at du ble frisk? 

Anonymkode: 23e2f...14b

Nei 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han tok nok sykdommen som en avvisning. Hadde jeg også gjort.
Ballen ligger hos deg. 
Du kan skrive f.eks: "endelig er jeg på topp igjen, og om du fortsatt har lyst til å treffes, hadde det vært koselig"

Ok … og så er det det å tørre. Jeg er ute av trening pga langt forhold, så er ikke god på dette med date og ta kontakt med andre fyrer…. Hva er det værste som kunne skje liksom.. redd for avvisning 🫣 høres ut som en tenåring nå, og føler meg nesten sånn

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok … og så er det det å tørre. Jeg er ute av trening pga langt forhold, så er ikke god på dette med date og ta kontakt med andre fyrer…. Hva er det værste som kunne skje liksom.. redd for avvisning 🫣 høres ut som en tenåring nå, og føler meg nesten sånn

Skjønner det. Men du kommer ingen vei med å avvise han (hvilket du gjorde) og vente på han spør igjen. 
Hvorfor skulle han ha mistet interessen? Og om han har, så er det bedre å finne ut av det nå ennå gå å gruble. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En må tørre å satse. Mannfolk sier sjelden nei til sex så tror ikke det er så stor sjans men spør hva han ser etter og da så han ikke tror det blir noe seriøst. Kan sikkert være like sårende for menn å få den slengt i trynet etter noen runder med sex og de kanskje har fått følelser. Gjorde i hvertfall jævlig vondt til meg som dame da det skjedde. 

Anonymkode: 49064...241

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men han spurte jo om dere skulle treffes, hvorfor er det skummelt å spørre om det samme nå når du kan? Du kommer ingen vei om du ikke gjør dette. Avvisning er kjipt, men det går over 😊

Anonymkode: e7df5...bef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette beviser at kvinner også vil ha sex. Slutt å bruk forhold som unnskyldning hele tiden. 

Anonymkode: 3011e...216

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette beviser at kvinner også vil ha sex. Slutt å bruk forhold som unnskyldning hele tiden. 

Anonymkode: 3011e...216

Du er så morsom. Så om én mann ønsker seg et forhold,  så er det et bevis for noe? 

Anonymkode: 7476a...de1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...