AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #1 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg ber dere klarsynte om dere kan være så snill å hjelpe: Hvordan ser den sosiale delen av livet mitt ut i tiden fremover, i forhold til vennskap og kjærlighet? Jeg møter motstand på alle arenaer, prøver å ta kontakt med både venner, bekjente, gamle kjente, for å skape større sosial krets, men møter motstand overalt. Får nølende svar, avvisende svar, med diverse forklaringer. Jeg sitter i andre enden og skal forstå, forstå, forstå. Når skal noen ta kontakt med meg? Når skal jeg føle at noen har lyst å tilbringe tid sammen med meg? Jeg står fast, og ser ikke lenger poenget med livet sånn som situasjonen har vært de siste årene. Ser dere noen endring? Liker folk meg? Eller er jeg en person mange viker unna? Setter stor pris på kortlegg og/eller om en klarsynt kan se på situasjonen❤️ Anonymkode: 86df1...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Del Skrevet 22. juli 2022 Har ikke lagt kort, men fikk klarsyn ved å lese overskriften, før jeg leste innlegget. Fikk umiddelbart opp blomster. Mangfold av blomster, vakre og fargerike. Det viser til positivitet og symboliserer for meg en lykkelig situasjon. Så min tolkning er at det som du føler nå, vil endres til det bedre. Ting løser seg og du får det bra. Du får en gledelig tilværelse med trygghet og indre ro. ❤ Anonymkode: 13537...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Del Skrevet 22. juli 2022 Jeg så fjelltopp og en tinde. Og at du får indre ro. Istedenfor å ta kntakt med alle disse som du nevner i HI, kanskje heller finne ut hva du virkelig ønsker å bruke tiden din på? For der finner du det du ønsker, og det helt uten alle disse anstrengelsene du nevner. Kos deg! Det blir mye glede! Anonymkode: 02c4d...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #4 Del Skrevet 22. juli 2022 Har du vært gjennom noe som gjør at mennesker kan bli usikre på hvordan forholde seg til deg? Det er overhode ikke noe galt med deg men med hvordan andre håndterer vanskelige tema. Dette er forbigående. Husk også på at folk generelt er opptatt av seg selv og atter seg selv. Hold fast på troen om du dette vil snu. For det gjør det. Alt godt til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (2 timer siden): Har du vært gjennom noe som gjør at mennesker kan bli usikre på hvordan forholde seg til deg? Det er overhode ikke noe galt med deg men med hvordan andre håndterer vanskelige tema. Dette er forbigående. Husk også på at folk generelt er opptatt av seg selv og atter seg selv. Hold fast på troen om du dette vil snu. For det gjør det. Alt godt til deg. Ja jeg har vært gjennom mye vanskelig i livet, men de vennene jeg har nå har egentlig vært fine å ha hele veien. Det er egentlig gode nære vennskap, fordi jeg tidlig kuttet ut vennskap som ikke ga meg noe positivt. Men når problemene mine med bl.a helse vedvarer, så kan det hende det blir vanskelig for mange å forholde seg til meg. Når «alle rundt» har partner og barn, full jobb, er ute og reiser, møter nye mennesker, så sitter jeg hjemme alene, singel, uten barn, deltidsufør, og har lite spennende å fortelle om mitt liv. Gapet blir sikkert for stort. Jeg vil tørre å påstå at jeg er en god lytter og en god og lojal venn, jeg har et godt hjerte, men kanskje jeg blir for uinteressant for folk😔 Jeg står fast, ønsker meg mer i livet, en partner, mer sosialt liv osv, og kjemper for å få det til, men møter motgang overalt😔 Ser du når det vil snu? Ser du en partner? Nye venner, eller vil nåværende venner vise mer interesse igjen? Tusen takk for hjelpen😊 Anonymkode: 86df1...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg så fjelltopp og en tinde. Og at du får indre ro. Istedenfor å ta kntakt med alle disse som du nevner i HI, kanskje heller finne ut hva du virkelig ønsker å bruke tiden din på? For der finner du det du ønsker, og det helt uten alle disse anstrengelsene du nevner. Kos deg! Det blir mye glede! Anonymkode: 02c4d...388 Tusen takk😊 Jeg skjønte ikke helt det med fjelltopp og tinde, hva symboliserer det? Jeg har prøvd å fokusere på hva jeg liker å gjøre, har også prøvd å kontakte bekjente med samme interesse, men møter samme motstand der, får minimal og lunken respons😔 Anonymkode: 86df1...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke lagt kort, men fikk klarsyn ved å lese overskriften, før jeg leste innlegget. Fikk umiddelbart opp blomster. Mangfold av blomster, vakre og fargerike. Det viser til positivitet og symboliserer for meg en lykkelig situasjon. Så min tolkning er at det som du føler nå, vil endres til det bedre. Ting løser seg og du får det bra. Du får en gledelig tilværelse med trygghet og indre ro. ❤ Anonymkode: 13537...d4c Dette hørtes positivt og veldig fint ut, tusen takk😊 Ser du om det dukker opp en ny kjæreste for meg? Anonymkode: 86df1...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå